eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałomicePrzebudowa 7 dróg gruntowych o łącznej długości 3 108 mb na terenie Gminy Małomice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-09

Małomice: Przebudowa 7 dróg gruntowych o łącznej długości 3 108 mb na terenie Gminy Małomice
Numer ogłoszenia: 8531 - 2011; data zamieszczenia: 09.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa 7 dróg gruntowych o łącznej długości 3 108 mb na terenie Gminy Małomice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I: Przebudowa dróg ze stabilizacją grysem wraz z emulsją asfaltową (w szczególności): - wyznaczenie i tymczasowe zastabilizowanie granic pasa drogowego, - korytowanie i wykonanie podbudowy drogi kruszywem łamanym, - podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysem i emulsją za pomocą kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń, - obustronne utwardzenie poboczy, - stabilizacja poboczy zaprojektowanych odcinków, poprzez ułożenie kostki granitowej na łukach wewnętrznych. Lokalizacja : - Małomice, część ul. Szkolnej - działki nr 697, 698; (do przebudowy 338 mb), - Małomice, część ul. Piastowskiej - działki nr 178, 169; (do przebudowy 119 mb), - Bobrzany, droga na działkach nr : 439, 429; (do przebudowy 440 mb) - Chichy, droga na działce nr : 241; (do przebudowy 585 mb) - Śliwnik, droga na działkach nr : 387, 334, 344; (do przebudowy 438 mb) - Janowiec, droga na działkach nr : 227, 223; (do przebudowy 790 mb) Łączna długość dróg do przebudowy w zadaniu I : 2 710 mb Szerokość jezdni do wykonania: 3,50 - 4,00 m; wg projektów indywidualnych Zadanie nr II : Przebudowa drogi z wykonaniem nawierzchni bitumicznej; (w szczególności): - wytyczenie geodezyjne trasy drogi, - korytowanie i wykonanie podbudowy drogi kruszywem łamanym na głębokość 12 cm, - położenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm po zagęszczeniu, - wykonanie wjazdów do posesji analogicznie jw., - ułożenie ścieku betonowego w skrzyżowaniu z drogą powiatową, - usypanie i zagęszczenie poboczy z materiału uzyskanego po korytowaniu. Lokalizacja : Lubiechów, droga gminna na działkach 287)1, 285)1; (398 mb) Długość drogi do przebudowy w zadaniu II : 398 mb Szerokość jezdni do wykonania :3,80 m, fragmentami 3,00 m 3.2 Zakres zamówienia obejmuje także regulacje wysokościowe wjazdów do poziomu drogi i poboczy. 3.3 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania i poniesienia kosztów na: - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - tyczenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - zajęcie pasa drogowego, - regulacja istniejących urządzeń w drodze, Szczegółowy zakres i opis robót będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, kosztorysy ofertowe (ślepe) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie I. Przebudowa dróg ze stabilizacją grysem wraz z emulsją asfaltową ; (w szczególności): - wyznaczenie i tymczasowe zastabilizowanie granic pasa drogowego, - korytowanie i wykonanie podbudowy drogi kruszywem łamanym, - podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysem i emulsją za pomocą kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń, - obustronne utwardzenie poboczy, - stabilizacja poboczy, poprzez ułożenie kostki granitowej na łukach wewnętrznych. Szerokość jezdni od 3,50 - 4,00 m; wg projektów indywidualnych Łączna długość dróg do przebudowy w technologi jak w zadaniu ! w ramach zamówienia uzupełniającego do 500mb. Zadanie nr II : Przebudowa drogi z wykonaniem nawierzchni bitumicznej; (w szczególności): - wytyczenie geodezyjne trasy drogi, - korytowanie i wykonanie podbudowy drogi kruszywem łamanym na głębokość 12 cm, - położenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm po zagęszczeniu, - wykonanie wjazdów do posesji analogicznie jw., - ułożenie ścieku betonowego w skrzyżowaniu z drogą powiatową, - usypanie i zagęszczenie poboczy z materiału uzyskanego po korytowaniu. Długość drogi do przebudowy w ramach zamówienia uzupełniającego: 100 mb Szerokość jezdni do wykonania :3,80 m, fragmentami 3,00 m 3.2 Zakres zamówienia obejmuje także regulacje wysokościowe wjazdów do poziomu drogi i poboczy. 3.3 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania i poniesienia kosztów na: - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - tyczenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - zajęcie pasa drogowego, - regulacja istniejących urządzeń w drodze,

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek będzie spełniony w przypadku udokumentowanego doświadczenia w wykonaniu minimum 3000 mb przebudowy lub budowy dróg, w tym co najmniej 50% technologią powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysem i emulsją za pomocą kombajnu. Przedstawione prace muszą opiewać łącznie na wartość minimum 600 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a/ wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - nadzwyczajnej zmiany cen materiałów budowlanych, - konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych. b) termin może ulec zmianie w przypadku: - niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione. - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy) c) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. d) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. 2) Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Małomice, Pl Konstytucji 3 Maja 1, sekretariat ( I piętro, pokój nr 10).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Gmina Małomice, Pl Konstytucji 3 Maja 1, sekretariat ( I piętro, pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.