Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Kraków: Remont pomieszczeń nr 111,108,115 Biura Rektora , roboty remontowe w pomieszczeniu nr 102 oraz wymianą drzwi wejściowych wewnętrznych wraz z obudową wnęki do pomieszczeń Rektoratu w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 85364 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 111,108,115 Biura Rektora , roboty remontowe w pomieszczeniu nr 102 oraz wymianą drzwi wejściowych wewnętrznych wraz z obudową wnęki do pomieszczeń Rektoratu w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w zakresie : demontaż i ułożenie wykładziny dywanowej, cyklinowanie i lakierowanie starego parkietu z wymianą listew przyściennych, wykucie otworu i montaż nowych drzwi wewnętrznych, malowanie pomieszczeń, roboty izolacyjne ścian wraz z tynkiem renowacyjnym. Remont w zakresie:demontaż wykładziny, demontaż i ponowny montaz listew przyściennych, cyklinowanie i malowanie starego parkietu, malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 1 ( w tym zadanie A i zadanie B) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ tj. przedmiary robót, rysunki i STWIOR. Remont w zakresie; demontaż obudów wnęk drzwiowych, wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, wywiezienie gruzu (skrzydła drzwiowe, ościeżnice) (należy ustalić z inwestorem które drzwi należy wywieżć),montaż ościeżnic drzwiowych do drzwi płytowych do pom. biurowych, montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wraz z zamkiem oraz kompletem klamek i szyldów . Montaż skrzydła drzwiowego płytowego wzmocnionego wraz z zamkiem oraz kompletem klamek i szyldów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ tj. przedmiar robót, rysunki i STWIOR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 1. pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać ,że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( w przypadku złożenia oferty na zadanie częściowe nr 1 i nr 2 dopuszcza się jednego kierownika budowy), 2. wykonawca musi wykazać ,że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie ,wykonał co najmniej : 2 realizacje dla zadania częściowego nr 1, 2 realizacje dla zadania częściowego nr 2 odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, nazwy zamawiającego dla którego roboty zostały wykonane ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż : 50.000,00 zł dla zadania nr 1 , 50.000,00 zł dla zadania nr 2 . W przypadku złożenia oferty na oba zadania: polisę na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł . Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do SIWZ), 2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ), 3.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.parafowany projekt umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ), 5.kosztorys ofertowy na podstawie którego wyliczono cenę ryczałtową zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 13 SIWZ. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy załączyć szczegółowy wykaz stosowanych materiałów. 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie( referencje, protokoły odbioru robót) 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, (Załącznik nr 7 do SIWZ), oraz dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót sanitarnych oraz zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Krakowskiej ( pok.110 w budynku 10-24) ul.Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Krakowskiej ( pok.110 w budynku 10-24) ul.Warszawska 24, 31-155 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 składa się z tematu A i tematu B. Zadanie A :Remont pomieszczeń nr 111, 108, 115 Biura Rektora w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie . Zadanie B: Roboty remontowe w pomieszczeniu nr 102 w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania A: Remont w zakresie : demontaż i ułożenie wykładziny dywanowej, cyklinowanie i lakierowanie starego parkietu z wymianą listew przyściennych, wykucie otworu i montaż nowych drzwi wewnętrznych, malowanie pomieszczeń, roboty izolacyjne ścian wraz z tynkiem renowacyjnym. Opis zadania B: Remont w zakresie:demontaż wykładziny, demontaż i ponowny montaz listew przyściennych, cyklinowanie i malowanie starego parkietu, malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 1 ( w tym zadanie A i zadanie B) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ tj. przedmiary robót, rysunki i STWIOR..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych wraz z obudową wnęki do pomieszczeń Rektoratu w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w zakresie; demontaż obudów wnęk drzwiowych, wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, wywiezienie gruzu (skrzydła drzwiowe, ościeżnice) (należy ustalić z inwestorem które drzwi należy wywieżć),montaż ościeżnic drzwiowych do drzwi płytowych do pom. biurowych, montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wraz z zamkiem oraz kompletem klamek i szyldów . Montaż skrzydła drzwiowego płytowego wzmocnionego wraz z zamkiem oraz kompletem klamek i szyldów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ tj. przedmiar robót, rysunki i STWIOR..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.