eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówAdaptacja lokalu użytkowego przy Alei Henryka 40 celem utworzenia Punktu Informacji Turystycznej w Chrzanowie w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Chrzanów: Adaptacja lokalu użytkowego przy Alei Henryka 40 celem utworzenia Punktu Informacji Turystycznej w Chrzanowie w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej
Numer ogłoszenia: 85419 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44387 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja lokalu użytkowego przy Alei Henryka 40 celem utworzenia Punktu Informacji Turystycznej w Chrzanowie w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Adaptacja lokalu użytkowego przy Alei Henryka 40 celem utworzenia Punktu Informacji Turystycznej w Chrzanowie w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej o powierzchni ok. 95,77 m2. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. Oś. Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat A: Budowa regionalnego systemu informacji turystycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa - załącznik nr A do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr B do SIWZ 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.11.13.00 - 54.11.13.00 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 42.41.70.00 - Podnośniki i przenośniki 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. Oś. Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat A: Budowa regionalnego systemu informacji turystycznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany i Melioracyjny ZAG-BUD Monika Kaszuba, 32-555 Zagórze, ul. Dąbiec 11a, 32-555 Zagórze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306930,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 257642,04

  • Oferta z najniższą ceną: 257642,04 / Oferta z najwyższą ceną: 330511,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.