Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Zawiercie: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu - 2009 r.
Numer ogłoszenia: 85684 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu - 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w pakietach (częściach) jak niżej. Pakiet I: Zestawy komputerowe - 17 sztuk (przy czym monitory LCD 20 sztuk, oprogramowanie biurowe - 19 sztuk) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry minimalne 1. Procesor Procesor dwurdzeniowy, klasy x86, 32 bitowy taktowany zegarem 2.5 GHz, pamięć cache drugiego poziomu min. 2048 kB, rozszerzenia instrukcji SSE, SSE2, lub procesor o równoważnej wydajności. Procesor dołączony z oryginalnym wentylatorem dostarczonym przez producenta. 2. Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Liczba gniazd procesorów: 1 Częstotliwość szyny FSB nie mniej niż: 1333 MHz Rodzaj pamięci: DDR2 Dwukanałowa obsługa pamięci: TAK Liczba gniazd pamięci DDR2 nie mniej niż 2 Minimalna wielkość obsługiwanej pamięci RAM: 4GB Zintegrowana karta dźwiękowa Zintegrowana karta sieciowa: 10/100/1000 MB/s Ethernet RJ45 Złącza PCI nie mniej niż 2 Złącza PCI-E 16x: min. 1 Złącza PCI-E 1x: min 2 Porty: 6x USB (w tym minimum 2 z przodu obudowy); Audio; 2x PS/2; 1x RJ45; 1x LPT; 1x COM Standard kontrolera (liczba kanałów): min. 2x Serial ATA II 3.0Gb/s; 3. Karta graficzna Zewnętrzna 512 MB pamięci własnej 128BIT PCIE Obsługa DirectX 10+ wyjście: DVI 4. Dysk twardy Pojemność: min. 320 GB Interfejs: Serial ATA 300 Prędkość obrotowa: 7200 obr./min Pojemność pamięci podręcznej: 16 MB 5. Pamięć RAM Rodzaj pamięci: DDR2 Pojemność pamięci: 2048 MB Częstotliwość szyny pamięci: 800 Mhz 6. Klawiatura Typ złącza: PS/2 / USB Kolor: czarny 7. Mysz Rodzaj myszy: optyczna Typ złącza: PS/2 / USB Liczba przycisków: 2 Pokrętło: 1 Kolor: czarny 8. Napęd optyczny Odczyt DVD-ROM - 16 x Odczyt CD-ROM - 52 x 9. Napęd dyskietek Pojemność nośnika: 1,44 MB 10. Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: minimum 400 WAT Boczny kanał wentylacyjny 2 wejścia USB 11. Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows XP Professional OEM PL SP3, licencja + nośnik z oprogramowaniem 12. Wymagane normy Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 13. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD 14. Gwarancja 36 miesiące od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego. Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana do końca następnego dnia roboczego licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego 15. Monitor LCD (20 szt.) Przekątna ekranu: 17 cali Rozdzielczość nominalna: 1280 x 1024 piksele Kontrast: 2000:1 DFC Jasność: 300 cd/m2 Czas reakcji plamki: 5 ms Kąt widzenia poziom/pion: 170 °/170 ° Ilość wyświetlanych kolorów:16,2 mln Cyfrowe złącze DVI: tak Spełniane normy jakościowe: TCO 2003 16. Oprogramowanie biurowe (19 szt.) Microsoft Office 2007 Basic Edit. PL z możliwością przeniesienia licencji na inny komputer lub równoważne. Pakiet II: Zestawy komputerowe (2 sztuki) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry minimalne 1. Procesor Procesor dwurdzeniowy, klasy x86, 32 bitowy taktowany zegarem 2.5 Hz, pamięć cache drugiego poziomu min. 2048 kB, rozszerzenia instrukcji SSE, SSE2, lub procesor o równoważnej wydajności. Procesor dołączony z oryginalnym wentylatorem dostarczonym przez producenta. 2. Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Liczba gniazd procesorów: 1 Częstotliwość szyny FSB nie mniej niż: 1333 MHz Rodzaj pamięci: DDR2 Dwukanałowa obsługa pamięci: TAK Liczba gniazd pamięci DDR2 nie mniej niż 2 Minimalna wielkość obsługiwanej pamięci RAM: 4GB Zintegrowana karta dźwiękowa Zintegrowana karta sieciowa: 10/100/1000 MB/s Ethernet RJ45 Złącza PCI nie mniej niż 2 Złącza PCI-E 16x: min. 1 Złącza PCI-E 1x: min 2 Porty: 6x USB (w tym minimum 2 z przodu obudowy); Audio; 2x PS/2; 1x RJ45; 1x LPT; 1x COM Standard kontrolera (liczba kanałów): min. 2x Serial ATA II 3.0Gb/s; 3. Karta graficzna Zewnętrzna dwumonitorowa 512 MB pamięci własnej 128BIT PCIE Obsługa DirectX 10+ wyjście: DVI 4. Dysk twardy Pojemność: min. 320 GB Interfejs: Serial ATA 300 Prędkość obrotowa: 7200 obr./min Pojemność pamięci podręcznej: 16 MB 5. Pamięć RAM Rodzaj pamięci: DDR2 Pojemność pamięci: 4096 MB Częstotliwość szyny pamięci: 800 Mhz 6. Klawiatura Typ złącza: PS/2 Kolor: czarny 7. Mysz Rodzaj myszy: optyczna Typ złącza: PS/2 Liczba przycisków: 2 Pokrętło: 1 Kolor: czarny 8. Napęd optyczny Odczyt DVD-ROM - 16 x zapis DVD+/-R - 16 x dołączone oprogramowanie : NERO (licencja + nośnik) 9. Napęd dyskietek Pojemność nośnika: 1,44 MB 10. Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: minimum 400 WAT Boczny kanał wentylacyjny 2 wejścia USB 11. Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows XP Professional OEM PL, licencja + nośnik z oprogramowaniem 12. Oprogramowanie biurowe MS Office 2007 Basic Edit. PL OEM, licencja + nośnik z oprogramowaniem 13. Wymagane normy Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 14. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/DVD 15. Gwarancja 36 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana do końca następnego dnia roboczego licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego 16. Monitor LCD Przekątna ekranu: 19 cali Rozdzielczość nominalna: 1280 x 1024 piksele Kontrast: 3000:1 Jasność: 300 cd/m2 Czas reakcji plamki: 2 ms Kąt widzenia poziom/pion: 170 °/170 ° Ilość wyświetlanych kolorów:16,2 mln Analogowe złącze D-Sub 15-pin: tak Cyfrowe złącze DVI: tak Spełniane normy jakościowe:TCO 2003 Podstawa umożliwiająca obrót monitora o 180° w poziomie oraz regulacje wysokości Pakiet III: Notebooki (2sztuki) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry minimalne 1. Procesor Procesor dwurdzeniowy, klasy x86, 32 bitowy taktowany zegarem 2 GHz, pamięć cache drugiego poziomu min. 2048 kB, rozszerzenia instrukcji SSE, SSE2, lub procesor o równoważnej wydajności. Procesor dołączony z oryginalnym wentylatorem dostarczonym przez producenta. 2. Karta graficzna 256 MB (pamięć własna) DirectX10 3. Dysk twardy Pojemność: min. 160GB Interfejs: Serial ATA Prędkość obrotowa: 5400 obr./min 4. Pamięć RAM Rodzaj pamięci: DDR2 Pojemność pamięci: 2048 MB 5. Wyświetlacz: 15,4 cala WXGA (rozdzielczość 1280 x 800), 6. Sieć: Modem 56K Karta sieciowa PCI Express Ethernet Broadcom (10/100 NIC) Karta WiFi Broadcom 802.11b/g Bluetooth 2.0 7. Napędy: Wbudowany napęd DVD+/-RW Multibay II SuperMulti z obsługą nośników dwuwarstwowych 8. Urządzenie do obsługi kart pamięci Zintegrowany czytnik mediów cyfrowych 5 w 1 obsługujący karty Secure Digital, MultiMedia, Memory Stick, Memory Stick Pro i xD Picture 9. Wprowadzanie danych: Pełnowymiarowa klawiatura Tabliczka dotykowa z przewijaniem; dwa przyciski wyboru 10. Max. pamięć RAM: 4096 MB 11. Porty: 3 porty USB 2.0, 1 złącze HDMI, 1 port VGA, 1 złącze RJ11 do modemu, 1 złącze RJ45 do sieci Ethernet, wyjście TV S-video, 2 wyjścia słuchawkowe, 1 wejście mikrofonowe, 1 port IEEE 1394, złącze kabla dokowania 12. Gniazda rozszerzeń Gniazdo ExpressCard/54 (obsługuje również standard ExpressCard/34) 13. Ergonomia Zintegrowany czytnik linii papilarnych 14. Karta dźwiękowa: 24-bitowa karta dźwiękowa , wyjście liniowe/gniazdo słuchawek, gniazdo mikrofonowe 15. Czas pracy na bateriach [h]: min. 3 godziny 16. Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows Vista Business 32 bit OEM PL, licencja + nośnik z oprogramowaniem 17. Wymagane normy Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 18. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/DVD 19. Gwarancja 36 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana do końca następnego dnia roboczego licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. VI specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 3) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4) Opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (jako załączniki nr 1a-c (a - pakiet I, b - pakiet II, c - pakiet III) do SIWZ i formularza oferty). 5) Deklaracje zgodności CE dotyczące przedmiotu zamówienia. 6) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.03.2009 r. Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia - 12,20 zł (w tym VAT)..
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Dostawa, wdrożenie, świadczenie serwisu gwarancyjnego kreatora elektronicznego dzienniczka pacjenta (kreatora EDP) do zdalnego gromadzenia danych w badaniu klinicznym.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.