Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Miechów: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku hospicjum w Miechowie
Numer ogłoszenia: 85853 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku hospicjum w Miechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie istniejącego parterowego murowanego budynku garażowo - magazynowego w miejscu projektowanej rozbudowy oraz budowa w tym miejscu nowego piętrowego budynku w stanie surowym zamkniętym. Budynek zaprojektowano w konstrukcji tradycyjnej murowanej. Ponadto należy wykonać roboty związane z wykonaniem instalacji wew. sanitarnych w tym wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej i wodociągowego. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: projektów budowlanych (do wglądu i pobrania ze strony internetowej ) i przedmiarów robót. Dane techniczne: Część istniejąca Cześć proj. rozbudowy - powierzchnia zabudowy 306,06 m2 497,96 m2 - powierzchnia użytkowa 763,80 m2 1147,53 m2 z tego: parter i piętro (poddasze) 538,10 m2 809,23 m2 piwnica 225,70 m2 338,30 m2 - powierzchnia gospodarcza (strych) - 423,02 m2 - powierzchnia ogólna ( użytkowa + gospodarcza) 763,80 m2 1570,55 m2 - kubatura 2961,00 m3 5712,00 m3 II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Protokolarne przejęcie od zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej. 2.Prowadzenie dokumentacji budowy 3.Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem, pozwoleniem na budowę oraz ze złożoną ofertą, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny. 4.Podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym. 5.Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu. 6.Realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 7.Zgłaszanie zamawiającemu do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających. 8.Przekazanie atestów i certyfikatów na materiały wbudowane oraz pozostałych dokumentów wymaganych prawem budowlanym. 9.Przygotowanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego. 10.Zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru odpowiednim wpisem do dziennika budowy oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, a także przekazanie inwestorowi oświadczenia, o którym mowa w art. 57ust. 1 pkt.2 prawa budowlanego. 11.Przestrzeganie przepisów ppoż., bhp i innych przepisów prawa obowiązujących w budownictwie. 12.Utrzymanie na bieżąco ładu i porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót i po ich zakończeniu. 13.Doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy po zakończeniu robót. 14.Wykonanie i oddanie przedmiotu umowy w uzgodnionych terminach, z należytą starannością, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, jak również zachowanie obowiązujących przepisów w tym zakresie, norm i warunków technicznych. 15.Zapewnienie osób posiadających uprawnienia w poszczególnych branżach do wykonania czynności związanych z przedmiotem niniejszej umowy. 16.Wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za koordynację przedmiotu niniejszej umowy oraz reprezentującej Wykonawcę przed Zamawiającym. 17.Nieodpłatne usunięcie usterek stwierdzonych w toku prac, podczas ich odbioru oraz w okresie gwarancji i rękojmi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości: 30 000 zł Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w pok. 123 u Skarbnik Urzędu Gminy przy ul. Sienkiewicza 25 w Miechowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1000 000,00 zł 4)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; dokument, o którym mowa w części V pkt. 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 3)ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części IV pkt. 3 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt. 9 SIWZ, z których powinno wynikać że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1000 000,00zł 4)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt. 4 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 8, SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt. 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej dla każdej z branż o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt. 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1000 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
pok. 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów sekretariat pok. 155.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Przebudowa i remont kotłowni gazowej przy ul. Jagiellońskiej 20 w Miechowie"
- "Prace budowlano - remontowe w remizie OSP w Biskupicach".
- Modernizacja oraz wyposażenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
- Nadzór inspektorski nad zadaniem pn.: "Budowa windy w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie
- Budowa windy w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.