eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Stronie Śląskie: Leki 2016
Numer ogłoszenia: 86066 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Morawka 1, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8141488 w. 248, faks 74 8141494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia - poszczególne artykuły medyczne, ich rodzaj i ilości, pogrupowane wg pakietów określa załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania zamawiającego na dostawy leków zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie 10 %. Skorzystanie z prawa opcji następuje w drodze pisemnego oświadczenia zamawiającego.Oferowane wyroby powinny posiadać stosowne certyfikaty i atesty, a w przypadku leków i wyrobów medycznych powinny być dopuszczone do obrotu w Polsce, lub posiadać aktualny wpis do właściwego rejestru dopuszczający do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na żądanie przed wykonaniem pierwszej dostawy do Zamawiającego, Wykonawca przedłoży kopie atestów, certyfikatów lub wpisów do rejestrów.W zakres Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia (pakiety od 1 do 7 włącznie) wchodzą: przygotowanie asortymentu Dostawy zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz, na koszt i ryzyko Wykonawcy, towaru do Zamawiającego oraz dostarczenie Dostawy do apteki Zamawiającego. Rozładunek leków powinien zakończyć się wniesieniem leków do apteki Centrum. Apteka Centrum jest umieszczona na parterze budynku. Dostawy będą realizowane na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień szacunkowo około: - 5-6 razy w miesiącu - dotyczy pakietu 1,2,4,5 - ok. 4 razy w roku - dotyczy pakietu nr 3,6,7. Dostawy mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 07:00 do 12:00. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony w załączniku nr 2 do niniejszego SIWZ, należy traktować jako przykład najlepszego rozwiązania z punktu widzenia Zamawiającego w składanych ofertach przez Wykonawców i nie ma na celu utrudniania uczciwej konkurencji, zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Opis ten nie uniemożliwia składania ofert na produkty równoważne do podanych w formularzu cenowym, o właściwościach nie gorszych niż opisane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zarejestrowane w Polsce równoważne odpowiedniki przedmiotu zamówienia, spełniające te same wymagania, co podane przez Zamawiającego. W przypadku kwestii równoważności leków, równoważność oznacza odpowiedniki oryginalnych leków, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego. Równoważność farmaceutyczna oznacza, że porównywalne leki zawierają taką samą ilość środka farmaceutycznego w takiej samej lub zasadniczo podobnej postaci leku (kapsułki, tabletki), odpowiadającej tym samym porównywalnym normom oraz które przeznaczone są do podawania taką sama drogą. Równoważność farmaceutyczna nie warunkuje równoważności terapeutycznej. Równoważność biologiczna oznacza, że dwa środki farmaceutyczne są równoważne biologicznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie, a ich równowartość biologiczna po podaniu w takiej samej dawce jest na tyle zbliżona, że można oczekiwać od obu środków zasadniczo takich samych efektów terapeutycznych. Równoważność terapeutyczna oznacza, że dwa środki są równoważne terapeutycznie, jeżeli są równoważne farmaceutycznie i jeżeli po ich podaniu, w takiej samej dawce ich efekty zarówno w zakresie skuteczności jak i bezpieczeństwa są takie, jakich można było oczekiwać na podstawie odpowiednich badań. Zamawiający prosi, aby wszelkie zmiany dokonywane w formularzu cenowym były oznaczone i opisane w formularzu ofertowym. Typ zaznaczenia Zamawiający pozostawia Wykonawcom, jednak Zamawiający zastrzega, że powinien on być jednoznaczny i czytelny przy porównywaniu ofert.Przy określaniu ilości opakowań, gdy wielkość produktu w opakowaniach nie przystaje do opisu wielkości w formularzu cenowym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wycenił ułamkową ilość opakowań, zgodną z podaną wielkością w formularzu ofertowym, co spowoduje jednoznaczne podejście do oceny ofert a także spowoduje brak wątpliwości, co wyceny składanych ofert na leki. W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub nastąpiło tymczasowe, przedłużające się w czasie, wstrzymanie produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić lek na podstawie ostatniej ceny rynkowej oraz dokonać adnotacji w formularzu cenowym o czasowym braku leku na rynku. Zamawiający wymaga zaoferowania stałości cen netto leków przez okres obowiązywania umowy pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający dopuszcza w okresie obowiązywania umowy zmiany cen leków mających ceny urzędowe z chwilą rozpoczęcia obowiązywania nowej ceny urzędowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. Zamawiający wymaga zgodności serii leków z danymi podanymi na fakturach. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą leków ulotek dotyczących ich stosowania w języku polskim..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.66.15.00-6, 33.69.20.00-7, 33.61.00.00-9, 33.62.00.00-2, 33.63.00.00-5, 33.64.00.00-8, 33.67.00.00-7, 33.62.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: dotyczy pakietu nr 1: 50,00 PLN (słownie pięćdziesiąt złotych) dotyczy pakietu nr 2: 500,00 PLN (słownie pięćset złotych:) dotyczy pakietu nr 3: 25,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć złotych) dotyczy pakietu nr 4: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) dotyczy pakietu nr 5: 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) dotyczy pakietu nr 6: 100,00 PLN (słownie: sto złotych) dotyczy pakietu nr 7: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do SIWZ. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach Prawa farmaceutycznego, zezwolenie na obrót gospodarczy produktami leczniczymi, kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego dla hurtowni farmaceutycznej, kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do SIWZ. Aktualna opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość brutto składanej oferty lub polisę OC w walucie obcej na kwotę równą sumie gwarancyjnej nie niższej niż wartość brutto składanej oferty, przeliczoną wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu lub w przypadku braku tego dnia kursu walutowego na dzień poprzedzający dzień ogłoszenia przetargu. W przypadku, gdy umowa ubezpieczenia została przez Wykonawcę zawarta na czas określony, który upłynie w trakcie biegu terminu wykonywania zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy o świadczenie Dostaw

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpd.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Morawka 1, 57 - 550 Stronie Śląskie (nowy budynek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Morawka 1, 57 - 550 Stronie Śląskie (nowy budynek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki psychotropowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Neuroleptyki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.66.15.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki somatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.61.00.00-9, 33.62.00.00-2, 33.63.00.00-5, 33.64.00.00-8, 33.67.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Clexane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.62.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Abilify.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i produktów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 7, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.66.15.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin usunięcia wad i uchybień w dostawie, maksymalnie 7 dni - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.