To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Połaniec: Zakup i dostawa materiałów biurowych do szkół i Biura Projektu w ramach projektu pn. Sięgnij po sukces - zajęcia rozwijające dla uczniów zdolnych w gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 86320 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59276 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty i Wychowania w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 8655810, 8650076, faks 0-15 8650076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych do szkół i Biura Projektu w ramach projektu pn. Sięgnij po sukces - zajęcia rozwijające dla uczniów zdolnych w gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Sięgnij po sukces - zajęcia rozwijające dla uczniów zdolnych w gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznegow Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, gdzie na przedmiot zamówienia składa się dostawa do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Zrębinie, Zrębin 38: papier kserograficzny biały A4, papier fotograficzny A4, płyty CD-R, DVD-R, mazaki dwustronne, bloczki samoprzylepne, folia do laminowania A3 i A4, markery sucho ścieralne z gąbką, spray do czyszczenia tablic sucho ścieralnych, toner do kserokopiarki oraz tusz do drukarki atramentowej, Publicznego Gimnazjum w Ruszczy ul. Szkolna 2: papier kserograficzny biały A4, album fotograficzny, markery sucho ścieralne z gąbką, spray do czyszczenia tablic sucho ścieralnych, temperówki z pojemnikiem, nożyczki szkolne, klej w sztyfcie, blok rysunkowy i techniczny kolorowy A4, taśma dwustronna do wykładzin, taśma biurowa przezroczysta, dziurkacz, zszywacz zszywki, brystol biały, papier wizytówkowy, kredki świecowe, akwarele w tubce, farby plakatowe, pastele olejne, węgiel rysunkowy, pędzle szkolne, kredki, kreda kolorowa, nożyczki, Biura Projektu ZEAOiW w Połańcu ul. Ruszczańska 27 - papier kserograficzny biały A4, klipsy biurowe, pinezki do tablic korkowych, blok biurowy w kratkę A5 i A4, zakładka indeksowa, toner do drukarki, papier samoprzylepny z możliwością drukowania, folia do laminowania A4, klej biurowy kalkulator, długopisy, bloczki samoprzylepne, brulion w kratkę A4, papier kancelaryjny w kratkę A3, zszywacz,skoroszyty tekturowe, zszywacz archiwizacyjny, zszywki, płyty CD, przybornik obrotowy na biurko, szuflada na dokumenty - zgodnie z zakresem rzeczowym i ilościowym przedmiotowego zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 7 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Sięgnij po sukces - zajęcia rozwijające dla uczniów zdolnych w gminie Połaniec współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia ARTPIS, Paweł Ślusarczyk, Miedziana Góra, 26-085 Kostomłoty Pierwsze, ul. Podmiejska 15, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2890,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1968,41
Oferta z najniższą ceną: 1968,41 / Oferta z najwyższą ceną: 6324,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POŁANIEC
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Zrębin
- Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Połaniec
- "Zakup i dostawa wyposażenia w Projekcie pn. "Rozwój szkolnictwa branżowego w Zespole Szkół im. Oddziału Partyzanckiego AK "Jędrusie" w Połańcu" w Połańcu" nr FESW.08.04-IZ.00-0027/23 (II)".
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.