eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie (PN/2-2012/DOP-z)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-04-17

Lublin: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie (PN/2-2012/DOP-z)
Numer og³oszenia: 86447 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie (PN/2-2012/DOP-z).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych z katalogów firm: Sigma, Aldrich, Fluka, Supelco. kod CPV: 24 300000-7, 24 900000-3, 24 960000-1, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo- cenowy) Opis przedmiotu zamówienia, okre¶lony w za³±czniku nr 2 zosta³ sporz±dzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 24 miesiêcy, w ramach prowadzonych kilkudziesiêciu programów badawczych. Z analizy dostaw realizowanych w latach ubieg³ych wynika, ¿e przewidywalno¶æ (powtarzalno¶æ ilo¶ciowo-asortymentowa) kszta³tuje siê na poziomie ok. 20% (kontynuacja badañ). Czêsto dochodzi jednak do konieczno¶ci zmiany odczynników w trakcie prowadzonych badañ i konieczno¶ci zast±pienia ich produktami nowymi lub innymi nale¿±cymi do tej samej kategorii. Maj±c na uwadze powy¿sze, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do: a) dokonania zmiany ilo¶ci odczynników wyszczególnionych w za³±czniku nr 2 do SIWZ. b)ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze wzglêdu na potrzeby, których Zamawiaj±cy nie jest w stanie ¶ci¶le przewidzieæ na etapie prowadzonego postêpowania, c) nabycia innych odczynników ni¿ okre¶lone w za³±czniku nr 2 do SIWZ na podstawie za³±czonego do oferty katalogu asortymentowo-cenowego, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ zamawianych odczynników nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjêtej oferty najkorzystniejszej. Za³±czony katalog asortymentowo-cenowy powinien zawieraæ nazwy odczynników firm: Sigma, Aldrich, Fluka, Supelco i powinien byæ aktualny na dzieñ zawarcia umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia katalogu w wersji elektronicznej na no¶niku danych, w formacie edytowalnym (preferowane .xls), lub w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi sprzeda¿ za po¶rednictwem strony internetowej, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wskazania adresu strony, na której katalog jest dostêpny. Podstaw± ustalenia ceny odczynników, o których mowa w pkt 4 lit c), bêd± aktualne ceny odczynników wyszczególnione w katalogu asortymentowo-cenowym Wykonawcy przy zastosowaniu ka¿dorazowo rabatu, ceny promocyjnej, ceny specjalnej lub zni¿ki sezonowej ustalonej dla danego rodzaju odczynnika. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 12 miesiêcznej gwarancji jako¶ci na dostarczany zamówieniami jednostkowymi przedmiot zamówienia, z wy³±czeniem tych pozycji, dla których producent zastrzeg³ krótszy termin wa¿no¶ci (co wynika ze specyficznych w³a¶ciwo¶ci danego odczynnika)..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.30.00.00-7, 24.90.00.00-1, 24.96.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000 z³otych (piêæ tysiêcy z³otych). Wadium wnoszone jest zgodnie z art 45 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieni±dzu, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postêpowaniu na dostawê specjalistycznych odczynników chemicznych i laboratoryjnych dla UMCS w Lublinie, znak sprawy PN/2-2012/DOP-z. Wadium powinno byæ wniesione przed terminem sk³adania ofert, a potwierdzenie jego wniesienia (w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em) nale¿y do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w postaci innej ni¿ pieni±dz nale¿y do³±czyæ do wniosku w oryginale. Z tre¶ci wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowan± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania. Warunki zwrotu i utraty wadium s± okre¶lone w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy, o podobnym zakresie rzeczowym i o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000 z³otych ka¿da.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania produktów równowa¿nych, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia certyfikatów analizy jako¶ci lub dokumentu równowa¿nego, dla ka¿dego produktu równowa¿nego (na no¶niku np. p³yta CD/DVD)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nienie warunków, których mowa w art.22 ust 1 ustawy, polega n a zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art.26 ust.2b ustawy, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów, na okres wykonywania zamówienia. 2. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej pkt III.4.3.1., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy typ towaru okre¶lony w ofercie a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny - co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny typ towaru, spe³niaj±cy wymogi okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza siê zmianê warto¶ci umowy o ró¿nicê wynikaj±c± ze zmiany warto¶ci podatku VAT. Taka zmiana mo¿e nast±piæ po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wniosku Wykonawcy zawieraj±cego uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczno¶ci pozwalaj±cych na obni¿enie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio j± obni¿y.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Sekcja Zaopatrzenia, Pl. M.Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, pokój 1205 (XIIp.).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Sekcja Zaopatrzenia, Pl. M.Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, pokój 1205 (XIIp.).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.