eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Organizacja szkolenia z zakresu MS EXCEL 2007 PL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Wałbrzych: Organizacja szkolenia z zakresu MS EXCEL 2007 PL
Numer ogłoszenia: 86451 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia z zakresu MS EXCEL 2007 PL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia zamkniętego w formie warsztatów komputerowych dla pracowników Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy zaangażowanych we wdrażanie PO KL dotyczącego programu MS Excel 2007 PL. 2. Grupa docelowa liczy max. 32 uczestników. Szkolenie powinno być podzielone na zajęcia trwające równolegle dla dwóch grup szkoleniowych, każda licząca po ok. 16 osób. Pierwsza grupa - MS Excel 2007 PL w praktyce finansowej Druga grupa - MS Excel 2007 PL dla średniozaawansowanych 3. Szkolenie powinno być wyjazdowe. Preferowane miejsce szkolenia- Województwo Dolnośląskie. Jednostka hotelowa powinna dysponować: pokojami 1- osobowymi z łazienką i 2- osobowymi z łazienką; salami szkoleniowymi, gdzie będą mogły być prowadzone zajęcia w obydwu grupach jednocześnie. 4. Szkolenie powinno być 2- dniowe. Preferowany termin realizacji przedmiotu zamówienia to: okres pomiędzy 10.05.2010 r., a 20.05.2010 r. 5. Łączna ilość godzin dydaktycznych szkolenia - 32 godziny dydaktyczne: łącznie ok. 16 godzin dydaktycznych dla każdej grupy szkoleniowej. 6. Organizator winien zapewnić w ramach szkolenia: 6.1 wynajem sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy dla każdej z grup szkoleniowych w ośrodku, w którym uczestnicy będą mieli zapewnione noclegi. Dla każdego z uczestników szkolenia odrębne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem wskaznym w SIWZ. Wielkość sal szkoleniowych powinna być dostosowana do ilości uczestników szkolenia. Każda sala szkoleniowa powinna być wyposażona również w sprzęt multimedialny (ekran, projektor, nagłośnienie) oraz klimatyzację. 6.2 jeden nocleg w pokojach spełniających standardy min. hotelu 3- gwiazdkowego, z odpowiednim wyposażeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość zakwaterowania uczestników szkolenia w pokojach 2-osobowych z łazienką, opcjonalnie: 1-osobowych z łazienką . W ramach usługi Wykonawca winien zapewnić nocleg dla podanej liczby uczestników tj. max. 32 osób. 6.3 zapewnienie pełnego wyżywienia uczestnikom szkolenia oraz przerw kawowych w trakcie całego szkolenia w tym: a. Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego - potrawy na gorąco (kiełbaski, parówki, jajecznica i naleśniki), potrawy na zimno (wędliny i pasztety - różne; sery żółte; twarożki różne smaki; świeże pomidory i ogórki; jogurty, płatki śniadaniowe); chleb jasny i ciemny, masło; dżemy-różne smaki, miód; kawa, herbata - różne smaki; mleko; b. Obiady: Zupy-porcja nie może być mniejsza niż 350 ml. Drugie danie - łączna gramatura dania musi wynosić min. 500g z zastrzeżeniem udziałów procentowych: - dania mięsne, rybne, bądź inne zawierające elementy jarskie np. jajko: podstawowy element (np. mięso, filet z ryby) dania musi stanowić ok. 30 procent udziału w całkowitej gramaturze dania; - wypełnienie (np. ziemniaki, frytki, kasze, makarony) musi stanowić ok. 35 procent udziału w całkowitej gramaturze dania; - surówki, sałatki, warzywa gotowane (minimum 2 rodzaje) muszą stanowić ok. 35 procent udziału w całkowitej gramaturze dania; - Napoje lub kompoty serwowane do posiłków obiadowych muszą wynosić 200 ml na porcję. Gramatura napoju lub kompotu nie jest zaliczana do I i II dania, c. Uroczysta kolacja - dania na gorąco (żurek w chlebie, schab faszerowany szpinakiem, ziemniaki z koperkiem i ryż, bukiet surówek, paleta mięs pieczonych,) i przekąski zimne ( faszerowane rożki z szynki, ryba po grecku, pasztet w sosie chrzanowym, deski surówek i wędlin, pieczywo, masło), kawa i herbata, lub inne równoważne cenowo menu. d. zapewnienie każdego dnia szkolenia dwóch przerw kawowych: - I przerwa kawowa na początku szkolenia: kawa świeżo parzona i herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru, sok owocowy 0,2los., preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana i gazowana 0,33l/os. - II przerwa kawowa w trakcie trwania szkolenia: kawa świeżo parzona i herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru, sok owocowy 0,2l/os., preferowane smaki to pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka, woda mineralna niegazowana i gazowana 0,33los., ciastka kruche 100gosobę lub rogaliki z ciasta francuskiego 2sztosobę. 6.4 opracowanie i powielenie materiałów szkoleniowych w formie papierowej dla wszystkich uczestników szkolenia w tym jeden dodatkowy nieodpłatny komplet materiałów szkoleniowych potrzebnych do archiwizacji dokumentacji dla DWUP, 6.5 dojazd uczestnikom na szkolenie i z powrotem trasa: Wrocław- miejsce docelowe szkolenia z możliwością transportu przez Wałbrzych. 6.6 Organizator winien zapewnić i dostarczyć każdemu z uczestników szkolenia zaświadczeniecertyfikat ukończenia szkolenia w formie warsztatów komputerowych dotyczących programu MS Excel 2007 PL (format A4, papier o gramaturze minimum 250gm2, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione, na odwrocie zaświadczeniacertyfikatu powinny się znaleźć rozpisane godzinowo bloki tematyczne poruszane w trakcie szkolenia). 6.7 Materiały szkoleniowe, sala szkoleniowa, zaświadczeniacertyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia oraz lista obecności powinny być oznakowane zgodnie z zasadami promocji PO KL. 7 Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną listę uczestników szkolenia drogą e-mailową oraz potwierdzi to telefonicznie (z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobót i niedziel). na dwa dni przed planowanym dniem rozpoczęcia szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany listy uczestników szkolenia na 1dzień przed planowanym dniem rozpoczęcia szkolenia. 8 Planowana godzina wyjazdu z Wrocławia w pierwszym dniu szkolenia - 7.45. Planowana godzina wyjazdu w drugim dniu z miejsca szkolenia - ok. godziny 16.30 9 Wymagania stawiane Wykonawcy co do trenerów a) Certyfikaty Microsoft Certified Trainer, Microsoft Certified Application Specialist Microsoft Office Excel 2007 Certified Microsoft Office Word 2007 Certified b) Referencje z 3 firm, gdzie trener przeprowadzał szkolenia dla co najmniej 30 uczestników z zakresu MS Excel 2007 PL. 10 Zakres merytoryczny szkolenia: Szkolenie dla gr I - MS Excel 2007 PL w praktyce finansowej Zagadnienia m.in.: 1. Pobieranie danych ze źródeł zewnętrznych. 2. Import i analiza danych z plików tekstowych do Excela. 3. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy działalności przedsiębiorstwa np. analiza danych księgowych. 4. Wykorzystanie zaawansowanych funkcji wbudowanych do rozwiązywania problemów z dziedziny finansów, prognozowania. 5. Automatyzacja obliczeń za pomocą funkcji budowanych przez użytkownika, korzystanie z nich w innych arkuszach. 6. Przyspieszenie pracy dzięki wykorzystaniu szablonów. 7. Prognozowanie z zastosowaniem funkcji statystycznych. 8. Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów. 9. Tworzenie formularzy elektronicznych w Excelu, wykorzystywanie formularzy do różnych zastosowań. 10. Rejestrowanie, uruchamianie i edycja makr. 11. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy. 12. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy. 13. Budowanie modeli wielowariantowych z użyciem scenariuszy. 14. Graficzna prezentacja danych finansowych za pomocą wykresów wykresy złożone, wykresy prezentujące wiele serii danych, analiza trendu na wykresie, wykresy niestandardowe, wykresy oparte o dane z tabel przestawnych. 15. Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych do edytora tekstu Microsoft Word. Szkolenie dla gr II - MS Excel 2007 PL na poziomie średniozaawansowanym Zagadnienia m.in. 1. Wykresy. 2. Formatowanie warunkowe. 3. Wykorzystanie nazw obszarów 4. Automatyczne formatowanie arkusza 5. Inspekcja formuł 6. Zabezpieczanie danych - arkusz, skoroszyt 7. Tworzenie własnych formatów 8. Zastosowanie szablonów 9. Praca na wielu arkuszach a. Edycja grupowa b. Odwołania do innych arkuszy c. Konsolidacja danych. 10. Operacje na bazach danych a. Sprawdzanie poprawności b. Formularz c. Sortowanie z wykorzystaniem list niestandardowych d. Wyszukiwanie danych wg zadanych kryteriów e. Autofiltr oraz filtr zaawansowany f. Sumy pośrednie g. Raport tabeli przestawnej 11. Wybrane funkcje w arkuszu kalkulacyjnym 12. Elementy analizy danych a. Rozwiązywanie równań z jedną niewiadomą b. Scenariusze c. Tablicowanie wzorów d. Solver e. Histogram 13. Narzędzia Excela a. Serie danych b. Serie i listy standardowe c. Automatyczne wypełnianie komórek d. Dodawanie własnej listy e. Import i eksport danych 14. Nagrywanie makropoleceń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniajacego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp., w zakresie i w wielkości okreśłonej w ustawie oraz wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia w stosunku do wymaganych w tym zakresie dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia w stosunku do wymaganych w tym zakresie dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia w stosunku do wymaganych w tym zakresie dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia w stosunku do wymaganych w tym zakresie dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia w stosunku do wymaganych w tym zakresie dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymienione poniżej Certyfikaty poświadczające ich posiadanie przez trenerów proponowanych do prowadzenia szkolenia w dwóch grupach: Microsoft Certified Trainer, Microsoft Certified Application Specialist Microsoft Office Excel 2007 Certified Microsoft Office Word 2007 Certified Referencje z 3 firm, gdzie trener przeprowadzał szkolenia dla co najmniej 30 uczestników z zakresu MS Excel 2007 PL.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Odpowiednie pełnomocnictwa/upoważnienia; w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tylko w sytuacjach podpisania oferty przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, inne niż to wynika z dokumentów załączonych przez Wykonawcę, lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XV pkt 2.1). 3 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy przy ul. Ogrodowej 5 b w Wałbrzychu (58-306), pokój nr 206 na II piętrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy przy ul. Ogrodowej 5 b w Wałbrzychu (58-306), pokój nr 210 - sekretariat na II piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na rok 2010 i jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.