eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Zawiercie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 86679 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy dla 5 tur po 4 grupy (w każdej grupie po 10 osób) - łącznie 200 osób. Zamawiający wymaga, aby program szkolenia był realizaowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: a)MODUŁ I - JĘZYK ANGIELSKI - 90 godzin konsultacji / grupę - łacznie 1800 godzin A. KURS PODSTAWOWY - wprowadzenie nowego słownictwa i gramatyki poprzez ćwiczenia, teksty, dialogi. Kursant winien poznać zasady budowania struktur angielskich, tworzenia zdań twierdzących, pytań i przeczeń w różnych czasach i z użyciem różnych czasowników w celu nabycia podstawowych umiejętności językowych niezbędnych w bezpośredniej komunikacji. Podstawowym założeniem - osiągnięcie przez jego kursantów poziomu języka zapewniającego minimum komunikacji językowej. Zakres kursu: 1.Funkcje językowe: a)Przedstawianie siebie i członków swojej rodziny b)Powitania i pożegnania c)Podawanie danych osobowych: wieku, adresu, daty urodzin, numeru telefonu d)Literowanie imion e)Nazywanie pokoi f)Wyrażanie upodobań związanych z jedzeniem i piciem g)Opisywanie codziennych zajęć h)Pytanie o cenę i)Zamawianie posiłków j)Podawanie narodowości k)Podawanie nazw krajów l)Określanie miejsca położenia przedmiotów m)Podawanie godziny n)Nazywanie kolorów o)Nazywanie zwierząt domowych p)Nazywanie części ciała q)Nazywanie części ubioru r)Opisywanie ludzi s)Opisywanie pogody t)Nazywanie miesięcy i pór roku u)Nazywanie budynków w mieście i określanie ich położenia v)Opisywanie planów na przyszłość w)Określanie ilości x)Opisywanie zdolności i umiejętności y)Nazywanie zawodów 2.Gramatyka a)Czasownik be b)Zaimki osobowe, zaimki dzierżawcze c)Dopełniacz saksoński / dopełniacz s d)Konstrukcja there is / there are e)Czas Simple present f)Określniki some / any / how much / how many g)Rzeczowniki policzalne / niepoliczalne h)Czasowniki modalne i)Przedimek nieokreślony a / an, przedimek określony the j)Czasownik have got k)Czas Present continuous l)Porównanie czasów Simple present i Present continuous m)Formy przeszłe czasownika be: was, were n)Czas Simple past: czasowniki regularne i nieregularne o)Przymiotniki i przysłówki B.KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY - wprowadzenie zasad gramatyki angielskiej, wprowadzających nowe słownictwo oraz ułatwiających zapamiętywanie dzięki licznym przykładom. Program winien zawierać wskazówki mające na celu ułatwienie skomplikowanych zagadnień gramatyczno-leksykalnych oraz przykłady błędów najczęściej popełnianych przez polskich uczniów, wiele różnorodnych dialogów, tekstów do słuchania oraz czytania zwracających szczególną uwagę na język sytuacyjny niezbędny do bezpośredniej komunikacji. Zakres kursu: 1.Funkcje językowe: a)podstawowe pytania i odpowiedzi na temat danych osobowych b)powitania, pożegnania, pozdrawianie c)określanie nazw zawodów, używanie wyrażeń niezbędnych podczas rozmowy o pracę d)opisywanie wyglądu i charakteru, opowiadanie o rodzinie e)opowiadanie o upodobaniach, preferencjach f)opisywanie ubioru, opisywanie obrazków, zdjęć g)opisywanie przebiegu typowego dnia, określanie czasu oraz częstotliwości wykonywania czynności h)używanie wyrażeń przydatnych do opisywania domu, mieszkania, Określanie miejsca położenia przedmiotów i)pytanie o drogę, wskazywanie drogi, udzielanie wskazówek, Nazywanie budynków w mieście i określanie ich położenia j)opowiadanie o zajęciach w czasie wolnym, wyrażanie preferencji i opinii na temat sportu k)opowiadanie o przeszłości l)opisywanie pogody m)opowiadanie o samopoczuciu, opisywanie problemów zdrowotnych n)przygotowywanie potraw, posiłków o)zamawianie posiłku w restauracji, dokonywanie wyboru p)stosowanie wyrażeń potrzebnych podczas zakupów q)prowadzenie rozmowy telefonicznej r)nazywanie państw i narodowości s)opisywanie planów na przyszłość t)opisywanie planów urlopowych u)nazywanie środków transportu v)stosowanie przydatnych zwrotów podczas, podróżowania, kupowania biletów w)Opisywanie zdolności i umiejętności x)Wyrażanie potrzeby, nazywanie codziennych problemów y)Poznanie podstawowych terminów dotyczących komputera i Internetu z)Stosowanie zwrotów użytecznych w życiu codziennym 2.Konstrukcje gramatyczne: a)czasownik be oraz have got b)pytania, odpowiedzi c)dopełniacz saksoński / dopełniacz s d)konstrukcja there is / there are e)przedimek określony i nieokreślony f)zaimki g)określniki some / any / how much / how many h)rzeczowniki policzalne / niepoliczalne i)Czas Present Simple i Present Continuous j)Czas Past Simple I Past Continuous k)Czas Prasent Perfect l)Czas Future Simple m)be going to n)stopniowanie przymiotników o)przysłówki p)przyimki q)I-szy okres warunkowy r)pytania bezpośrednie i pośrednie s)doczepki pytające t)bezokolicznik oraz forma - gerund u)czasowniki modalne v)czasowniki nieregularne b)MODUŁ II - KURS KOMPUTEROWY - 60 godzin konsultacji /grupę, łącznie 1200 godzin. A.EDYTORY TEKSTÓW - zapoznanie użytkownika ze specyfiką pracy z edytorem tekstu w szczególności z jego funkcjami i możliwościami. Zagadnienia w kursie podzielone na dwa stopnie trudności: podstawowy i zaawansowany tak aby w pierwszej kolejności zapoznać użytkownika z najważniejszymi pojęciami, a potem stopniowo wprowadzić go w tematykę bardziej skomplikowaną. Szkolenie winno zawierać liczne symulacje mające na celu zapoznanie uczestnika kursu z danym tematem w sposób prosty i przejrzysty. 1.Zagadnienia Podstawowe Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu. Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury. Wstawianie tekstu. Usuwanie tekstu. Zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu. Przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu. Kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu. Zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu. Używanie kursywy. Pogrubianie tekstu. Wyrównywanie i podkreślanie tekstu. Zmiana kroju czcionek. Zmiana odstępów między wierszami. Kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Zagadnienia Zaawansowane a) Wstawianie tabel i wykresów. b) Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. c) Ustawianie marginesów. d) Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. e) Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. f) Łączenie listy adresowej z dokumentem. g) Dzielenie wyrazów. h) Dołączanie tekstu z innego dokumentu. i) Używanie szablonów. B.ARKUSZE KALKULACYJNE - zapoznanie użytkownika ze specyfiką pracy z arkuszem kalkulacyjnym w szczególności z jego funkcjami i możliwościami. Kurs obejmuje swoją tematyką podstawowe zagadnienia obsługi arkusza Excel 2007. Zagadnienia w kursie podzielone na dwa stopnie trudności: podstawowy i zaawansowany tak aby w pierwszej kolejności zapoznać użytkownika z najważniejszymi pojęciami, a potem stopniowo wprowadzić go w tematykę bardziej skomplikowaną. Szkolenie winno zawierać liczne symulacje mające na celu zapoznanie uczestnika kursu z danym tematem w sposób prosty i przejrzysty. 1.Zagadnienia Podstawowe a) Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. b) Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. c) Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. d) Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. e) Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. f) Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. g) Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. h) Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. i) Tworzenie nagłówka i stopki. j) Korzystanie z funkcji pomocy. Zagadnienia zaawansowane a) Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. b) Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. c) Wstawianie wykresów z dysku. d) Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. e) Tworzenie grafiki trójwymiarowej. f) Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. g) Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. C.GRAFIKA MENEDŻERSKA I PREZENTACYJNA - zapoznanie użytkownika ze specyfiką przygotowywania grafiki menedżerskiej oraz przygotowywania prezentacji. Kurs winien obejmować tematyką podstawowe zagadnienia obsługi programu PowerPoint 2007, mimo to wszystkie zagadnienia winny być przedstawione sposób uniwersalny, tak aby zdobytą wiedzę można było wykorzystać w pracy z innymi programami do tworzenia prezentacji np. OpenOffice. Zagadnienia w kursie podzielone na dwa stopnie trudności: podstawowy i zaawansowany tak aby w pierwszej kolejności zapoznać użytkownika z najważniejszymi pojęciami, a potem stopniowo wprowadzić go w tematykę bardziej skomplikowaną. Szkolenie winno zawierać liczne symulacje mające na celu zapoznanie uczestnika kursu z danym tematem w sposób prosty i przejrzysty. 1.Tworzenie prostej grafiki menedżerskiej Używanie narzędzi graficznych. Używanie myszki do ręcznego rysowania. Rysowanie prostokątów, okręgów, tekstu i linii. Pozyskiwanie obrazków z bibliotek i umieszczanie ich w rysunku. Używanie kolorów, cieniowania i ramek. Kopiowanie i zmiana rozmiarów narysowanych obiektów. 2.Tworzenie prezentacji a) Znaki wyliczania dla podkreślenia każdego punktu. b) Wstawianie rysunków lub symboli z bibliotek. c) Prosty rysunek. d) Używanie ramek. e) Używanie i zmiana czcionek. f) Centrowanie tekstu. g) Pogrubianie tekstu. h) Schematy organizacyjne. i) Stosowanie animacji. j) Tworzenie prezentacji. k) Korzystanie z funkcji pomocy. l) Wskazówki dotyczące prowadzenia prezentacji i przygotowywania slajdów D.UŻYTKOWANIE KOMPUTERÓW - zapoznanie użytkownika z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z obsługą komputera w szczególności z budową komputera i jego komponentami. Szkolenie winno zawierać liczne symulacje mające na celu zapoznanie uczestnika kursu z danym tematem w sposób prosty i przejrzysty. 1. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. 2. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. 3. Przenoszenie i kopiowanie plików. 4. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. 5. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. 6. Zmiana nazwy pliku. 7. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. 8. Umiejętność formatowania dyskietki. 9. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. 10. Zapisywanie plików na dyskietce. 11. Umiejętność wyboru drukarki. 12. Umiejętność drukowania na zainstalowanej drukarce lub do pliku. E.USŁUGI W SIECIACH INFORMATYCZNYCH - zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami związanymi z funkcjonowaniem sieci Internet i jego obsługą. Użytkownik powinien być zapoznany z podstawowymi narzędziami pozwalającymi na sprawne korzystanie z zasobów sieci Internet. Szkolenie winno zawierać liczne symulacje mające na celu zapoznanie uczestnika kursu z danym tematem w sposób prosty i przejrzysty. Obsługa przeglądarki internetowej Nawigacja między stronami WWW Zakładanie darmowej skrzynki pocztowej Poczta elektroniczna Funkcje związane z obsługą listów Zarządzanie skrzynką pocztową Wyszukiwanie informacji w sieci Internet Bezpieczeństwo w sieci Internet Wykonawca podczas trwania szkoleń winien zapewnić sprawną obsługę techniczną i informatyczną polegająca w szczególności na: 1. Udostępnieniu platformy e-learningowej 2. Obsłudze technicznej a) rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników związanych z funkcjonowaniem oprogramowania; b) rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników związanych z funkcjonowaniem sprzętu komputerowego; c) konfiguracja połączenia do sieci Internet i eliminowanie związanych z tym błędów d) dbaniu o bezpieczeństwo: odwirusowywanie oprogramowania; Obsłudze informatycznej a) nadzorowaniu prawidłowego funkcjonowania serwera; b) nadzorowaniu prawidłowego funkcjonowania platformy; c) wykonywaniu regularnych kopii zapasowych d) zabezpieczaniu platformy i serwera pod kątem bezpieczeństwa e) zakładaniu kont użytkowników f) świadczeniu pomocy (support) w sprawach bieżących związanych z funkcjonowaniem platformy; g) nadzorowaniu nad systemem videokonferencji. Ponadto Wykonawca winien przygotować pod potrzeby szkolenia materiały szkoleniowe w formie skryptów w jednym egzemplarzu. Przekazanie opracowanych skryptów do Zamawiającego winno nastąpić na dwa tygodnie przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. Powielenie skryptów nie jest przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 765480 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia, ul.Sienkiewicza 14, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 764000
  • Oferta z najniższą ceną: 764000 oferta z najwyższą ceną: 780000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.