Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Złotoryja: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia na drodze transportu rolniczego w m. Jadwisin, gmina Zagrodno (działki nr 16/2 obręb 0003 Jadwisin, 128/1, 128/2 obręb Modlikowice)
Zadanie nr 2: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia na drodze transportu rolniczego w m. Lubiatów (działka nr 322/2, 966)
Numer ogłoszenia: 86888 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi , ul. Legnicka 37, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783486, faks 076 8783486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia na drodze transportu rolniczego w m. Jadwisin, gmina Zagrodno (działki nr 16/2 obręb 0003 Jadwisin, 128/1, 128/2 obręb Modlikowice) Zadanie nr 2: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia na drodze transportu rolniczego w m. Lubiatów (działka nr 322/2, 966).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie podwójnego powierzhcniowego utrwalenia na drodze transportu rolniczego w m. Jadwisin, gmina Zagrodno (działki nr 16/2 obręb 0003 Jadwisin, 128/1, 128/2 obręb Modlikowice) Odcinek drogi wyznaczony do remontu posiada długość 2000m , powierzchnię 10 800 m2 w tym: ¨7.000 m2 podwójne powierzchniowe utrwalenie, ¨3.800 m2 pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni. Zadanie nr 2: Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia na drodze transportu rolniczego w m. Lubiatów (działka nr 322/2, 966) - na powierzchni 10.000 m2, na długości 2.0 km..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności czynności objętych niniejszym zamówieniem; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 1.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 2.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli zrealizował co najmniej dwa zadania o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Jako zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia. Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót remontowych w zakresie regeneracji i powierzchniowego utrwalenia. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje podstawowym personelem kierowniczym i technicznym, posiadającym stosowne uprawnienia budowlane, przynależą do odpowiedniej izby inżynierów, oraz inne uprawnienia wymagane przepisami, tj.: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - 1 osoba; 4.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli dysponuje niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia sprzętem: - skrapiarki do rozłożenia lepiszcza (kombajn). 5.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.100.000,00 PLN. 6.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli przedłoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w poniższej części specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. B: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Załącznik Nr 2; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Załącznik Nr 3; 3) Oświadczenie spełnienia wymienionych warunków w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Prawo Zamówień Publicznych, Załącznik nr 4; C: W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie minimum 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie robót. Załącznik Nr 5; 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, Załącznik Nr 6; 3.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, Załącznik Nr 7 w tym; kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie minimum 3 lat w kierowaniu przy obiektach drogowych. 4.Wykaz osób przewidzianych do nadzorowania robót, Załącznik Nr 8. D. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga od wykonawcy następujących dokumentów: 5. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Załącznik Nr 9;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi
ul. Legnicka 37
59-500 Złotoryja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi ul. Legnicka 37 59-500 Złotoryja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Remont budynków w Wilkowie Osiedlu przy ul. Kochanowskiego 4 i 4A
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd
- Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Złotoryi
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
- Modernizacja pomieszczeń budynku przy ul. Żeromskiego 17 w Zakrzówku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP w Kołaczkowie
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w części dotyczącej: - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna (ciąg dalszy w SWZ)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.