eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraRemont drogi gminnej ul. Mostowej oraz barier i zejścia do rzeki Bóbr wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową linii energetycznej niskiego napięcia w Kamiennej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Kamienna Góra: Remont drogi gminnej ul. Mostowej oraz barier i zejścia do rzeki Bóbr wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową linii energetycznej niskiego napięcia w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 86901 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Mostowej oraz barier i zejścia do rzeki Bóbr wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową linii energetycznej niskiego napięcia w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont ul. Mostowej oraz barier i zejścia do rzeki Bóbr wraz z budową oświetlenia drogowego i przebudową linii energetycznej niskiego napięcia. Niniejsze zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie m.in. następujących prac: rozebranie nawierzchni i podbudowy jezdni i chodników, krawężników kamiennych, schodów do rzeki; wykonanie nowej nawierzchni jezdni, chodników z kostki betonowej wraz z odwodnieniem; wykonanie bariero poręczy mostowych; wykonanie schodów do rzeki; budowę sieci oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetleniowymi; przebudowę linii elektrycznej niskiego napięcia. Oprócz robót elektrycznych opisanych w dokumentacji projektowej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wewnętrznych linii zasilających od złącz kablowych do zabezpieczeń głównych w budynkach nr 4, 6, 8, 10 i 12 oraz wymiana zabezpieczeń głównych na zabezpieczenia typu RBK 00. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: przygotowanie zastępczej organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót drogowych (wykonanie projektu i jego zatwierdzenie oraz wykonanie oznakowania tymczasowego); zdemontowanie istniejących opraw oświetleniowych i zdeponowanie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km); kratki wpustowe należy demontować i przekazać Zamawiającemu; zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja projektowa; 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3. przedmiary robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegajacych się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie podobne o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert); pod pojęciem zamówienie podobne Zamawiający rozumie wykonanie przebudowy drogi lub budowy nowej drogi z kostki betonowej wraz z przebudową lub budową oświetlenia ulicznego; b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o równowartości 300 tys. zł (Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN wg średniego kursu ogłoszonego przez NBP na dzień otwarcia ofert). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych, podobnych, do tych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3. 4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra sekretariat (pok. 209) lub listownie na adres Zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.