eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneBZP.271.45.2013 budowa odwodnienia nieruchomo¶ci Szko³y Podstawowej nr 5 w Zakopanem

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-05-23

Zakopane: BZP.271.45.2013 budowa odwodnienia nieruchomo¶ci Szko³y Podstawowej nr 5 w Zakopanem
Numer og³oszenia: 87009 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Ko¶ciuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. ma³opolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BZP.271.45.2013 budowa odwodnienia nieruchomo¶ci Szko³y Podstawowej nr 5 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Budowa odwodnienia nieruchomo¶ci Szko³y Podstawowej nr 5 w Zakopanem, ul. Chramcówki 27 na dzia³kach ewidencyjnych nr 272, 480/3 obr. 6 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego nr 167/2011 Budowa odwodnienia nieruchomo¶ci Szko³y Podstawowej nr 5 w Zakopanem. Przedmiot zamówienia podany w p. 3 szczegó³owo opisuj±: -Projekt budowlany -Projekt wykonawczy -STWIOR Zakres prac i robót objêtych zamówieniem obejmuje w szczególno¶ci: -Zagospodarowanie i urz±dzenie placu budowy -Wykonanie wszelkich niezbêdnych rozbiórek wraz z demonta¿em i zabezpieczeniem urz±dzeñ -Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia -Roboty ziemne -Monta¿ studni -Uk³adanie ruroci±gów -Zabezpieczenie skrzy¿owañ z kablami energetycznymi i teletechnicznymi przez na³o¿enie rur os³onowych przed i za skrzy¿owaniem -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni asfaltowej -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni i chodników z p³yt betonowych -Rozebranie i odtworzenie nawierzchni sztucznej boiska (Radosna szko³a)wraz z warstwami podbudowy -Zabezpieczenie kolizji nowo projektowanej sieci kanalizacji deszczowejz podziemn± infrastruktur± techniczn± -Roboty porz±dkowe -Ustanowienie kierownika budowy odpowiadaj±cego za ca³o¶æ budowyobjêtej projektami budowlanym i pozwoleniem na budowê. -Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbêdne jest posiadanie uprawnieñ innych ni¿ posiada kierownik budowy. -Sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57Prawa Budowlanego. UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przej¶cia ruroci±giem pod boiskiem metod±, w wyniku której nie zostanie zniszczona nawierzchnia boiska. W takim przypadku roboty opisane w 3.2.11. s± nieaktualne do wykonania Przedmiotem zamówienia jest równie¿ taki element sk³adowy nieujêty w dokumentacji projektowej (PB, PW), bez wykonania którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest mo¿liwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB, PW) w sytuacji gdy wykonanie tych robot bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ograniczenia pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB+PW), gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane s± zaniechanymi a sposób potr±cenia ich warto¶ci z wynagrodzenia Wykonawcy okre¶la wzór umowy. Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy udzielili co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objête przedmiotowym zamówieniem, Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy udzielili co najmniej 36 miesiêcznej rêkojmi na wykonane roboty budowlane objête przedmiotowym zamówieniem, Oferty równowa¿ne Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych w zakresie zaproponowanych materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, ¿e bêd± posiada³y nie gorsze ni¿ wymagane przez Zamawiaj±cego parametry techniczne i nie bêd± powodowaæ konieczno¶ci przeprojektowania dokumentacji projektowej. Zaoferowane urz±dzenia i materia³y równowa¿ne musz± posiadaæ stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê w ofercie produktów równowa¿nych, ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci zaproponowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku jest on zobowi±zany w swojej ofercie wyra¼nie zaznaczyæ, ¿e proponuje rozwi±zanie równowa¿ne oraz za³±czyæ do oferty dokumenty potwierdzaj±ce t± równowa¿no¶æ. Zamawiaj±cy podejmie decyzje akceptacji równowa¿ników lub odrzucenia oferty po zasiêgniêciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniaj±cej dokumenty uwiarygodniaj±ce stosowanie równowa¿ników..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ka¿dy wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium przetargowe w wysoko¶ci 2.500,00 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: -pieni±dzu; - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy -oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; -porêczeniach bankowych; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z pó¼n. zm.) Wadium przetargowe w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Urzêdu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdowaæ siê na koncie zamawiaj±cego najpó¼niej w terminie sk³adania ofert tj. 10 czerwca 2013 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w postaci orygina³u, najpó¼niej w terminie sk³adania ofert tj. 10 czerwca 2013 r. do godz.12:00 w Biurze ds. zamówieñ publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno orygina³ów tych dokumentów wk³adaæ do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Ocena spe³nienia powy¿szego warunku bêdzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia do³±czone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony ,je¿eli wykonawca wyka¿e , ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty polegaj±ce na budowie sieci kanalizacji deszczowej - potwierdzone dowodami okre¶laj±cymi ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cymi, ¿e zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku bêdzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia do³±czone do oferty

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Ocena spe³nienia powy¿szego warunku bêdzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia do³±czone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony ,je¿eli wykonawca wyka¿e ,¿e dysponuje do wykonania zamówienia osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±cymi wydanymi na podstawie wcze¶niejszych przepisów nale¿±ce do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku bêdzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia do³±czone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Ocena spe³nienia powy¿szego warunku bêdzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia do³±czone do oferty

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ma do³±czyæ do oferty wyceniony przedmiar robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W zwi±zku z art. 144 Ustawy Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiana postanowieñ w zawartej umowie mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: -Zmiany osób reprezentuj±cych firmê, kluczowych specjalistów (kierowników budowy, inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie na inne legitymuj±ce sie, co najmniej równowa¿onymi uprawnieniami, w przypadku ich ¶mierci, rezygnacji z pe³nienia obowi±zków, utraty uprawnieñ i.t.p. -Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. -Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. -Zmiany osoby /osób wskazanych w umowie, jako nadzoruj±cych roboty. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: -Zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego. -Szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót zgodnie z STWiOR. -Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego. -Opó¼nienia przekazania terenu realizacji robót. -Zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie... -Odmiennych od przyjêtych warunków terenowych w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej, infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych. -Si³y wy¿szej -Odmowy ( nie z winy wykonawcy ) wydania przez uprawnione organy wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: Konieczno¶ci realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia. Konieczno¶ci zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. Zmian dokonanych w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikaj±cych z: Wprowadzenia uzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie budowlanym, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, gdy zmiany dokonane zosta³y podczas wykonywania robót i nie odstêpuj± w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36 a ust. 5 lub dokonane zosta³y zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrze¿eniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. Wad dokumentacji projektowej, je¿eli takie ujawni± siê podczas realizacji zadania, pomimo do³o¿enia wszelkiej staranno¶ci przez projektanta. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania czê¶ci robót wraz z okre¶leniem maksymalnej wielko¶ci tych robót i okre¶leniem kwoty nale¿nej za tê czê¶æ w granicach udokumentowanego interesu Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postêpowania poni¿ej warto¶ci art.11.8
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wydzia³ Rozwoju Lokalnego i Inwestycji Urz±d Miasta Zakopane ul. Ko¶ciuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówieñ publicznych pok.8 Urz±d Miasta Zakopane ul. Ko¶ciuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.