To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Lublin: Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej oraz dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL oraz Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające
Numer ogłoszenia: 87257 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32103 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4454159, faks 81 4454163.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia prywatna na prawach uczelni publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej oraz dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL oraz Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowych oraz dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL oraz Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające, w częściach: Części 1 - Przygotowanie i realizacja kampanii bilboardowych na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - w załączniku nr 1 do SIWZ; Części 2 - Dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - w załączniku nr 2 do SIWZ; Część 3 - Dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające - w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Projekt pn: Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro-studia podyplomowe i kursy dokształcające. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie i realizacja kampanii bilboardowych na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LEŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
duplikat FORMIND S C WITOLD DOMANIK MACIEJ LEŚNIK
- Formind s.c. W. Domanik M. Leśnik, Pl. Osiedlowy 2/63, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17109,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10533,40
Oferta z najniższą ceną: 10533,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19926,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SG24 Sp. z o. o., ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14606,25
Oferta z najniższą ceną: 14606,25 / Oferta z najwyższą ceną: 492000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fotka.pl Sp. z o. o., ul. Kłopotowskiego 22, 03-717 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1660,50
Oferta z najniższą ceną: 1660,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15744,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa narzędzi oraz materiałów metalowych, ślusarskich, budowlanych, stolarskich i hydraulicznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Leszetyckiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót, nadzoru autorskiego oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka"
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i doustne suplementy pokarmowe
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Politechniki Krakowskiej
- Dostawa systemów wystawienniczych i wyposażenia stoiska w ramach promocji projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w Opolu (WM, WEiZ, ABK, DPKiK, DWM, SSPO).
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dziecięcy" ZK-DZP.262.22.2025
- Przeprowadzenie kampanii reklamowych dotyczących wydarzeń organizowanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina na nośnikach zewnętrznych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.