eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszczonówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości - otwieranie i prowadzenie działalności gospodarczej z wykorzystaniem środków UE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Mszczonów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości - otwieranie i prowadzenie działalności gospodarczej z wykorzystaniem środków UE
Numer ogłoszenia: 87317 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36477 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości - otwieranie i prowadzenie działalności gospodarczej z wykorzystaniem środków UE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości - otwieranie i prowadzenie działalności gospodarczej z wykorzystaniem środków UE. 1.2 Zakres szkolenia musi zawierać: a) ABC przedsiębiorczości - podstawowe kroki przy zakładaniu działalności gospodarczej. b) Formy opodatkowania i innych rozliczeń (ZUS, akcyza etc.). c) Stworzenie biznes planu dla firmy. d) Budowanie wizerunku firmy. e) Pozyskiwanie dotacji, w tym funduszy UE na rozpoczęcie i rozwój działalności gospodarczej. f) Zarządzanie obsługą klienta. 1.3 Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany z należytą starannością zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie go obejmującym. 1.4 Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa 10 osób. 1.5 Liczba godzin całego kursu wynosi 60. 1.6 Osoby objęte szkoleniem (kursanci) zostaną wskazane przez zamawiającego. 1.7 Po zakończeniu kursu, o którym mowa powyżej wykonawca wyda każdemu kursantowi odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). 2. Godziny realizacji: 2.1 Zajęcia będą się odbywały od 2 do 4 razy w tygodniu. W dniach pon.-pt. zajęcia będą się odbywały w godzinach od 17.00 do 21.00, w weekendy w godzinach od 8.00 do 20.00. Jednorazowo nie więcej niż po 3 godz. lekcyjne (1 godzina lekcyjna = 45 minut) plus 15 minut przerwy łącznie w ciągu jednego spotkania. 2.2 UWAGA: szkolenie, o którym mowa w pkt 1 ma się odbywać wg terminów wskazanych w rozdz. V siwz. 3. Kadra, sprzęt, warunki lokalowe: 3.1 Wszystkie zajęcia realizowane w ramach niniejszego zamówienia muszą się odbywać w sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie miasta Mszczonów. 3.2 Warunki lokalowe, tj. sala szkoleniowa do zajęć teoretyczno-praktycznych oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. dla każdego kursanta musi być zapewniona minimalna powierzchnia 2m2). 3.3 Sala szkoleniowa musi być wyposażona co najmniej w odpowiednią ilość stolików i miejsc siedzących, musi być właściwie oświetlona, oddzielona od innych pomieszczeń oraz musi posiadać sprawną wentylację. 3.4 Lokal powinien być przystosowany do zapewnienia kursantom poczęstunku. Poczęstunek (kubki, talerzyki, napoje, ciastka etc.) zapewnia kursantom zamawiający, wykonawca zobowiązany będzie kursantom ten poczęstunek serwować. 3.5 Zajęcia teoretyczno-praktyczne muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę wykładowców. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia należy przedłożyć zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy. 3.6 Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią kadrą wykładowców oraz odpowiednią ilością sprzętu aby w terminie wskazanym w rozdz. V siwz zdążyć przeszkolić skierowane przez zamawiającego osoby. 3.7 Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dla każdego kursanta materiały dydaktyczne, które będą wykorzystywane w trakcie prowadzenia kursu. Materiały te, po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność kursanta. Jeden dodatkowy komplet materiałów dydaktycznych wykonawca przekaże zamawiającemu. 3.8 Zamawiający zapewnia kursantom: teczkę, zeszyt i długopis. 4. Program i harmonogram szkolenia: 4.1 Wykonawca zobowiązany będzie przygotować i przedstawić szczegółowy program szkolenia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Program szkolenia nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem szkolenia. 4.3 Program szkolenia wymagać będzie akceptacji zamawiającego. 4.4 Wykonawca zobowiązany będzie przygotować szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy szkolenia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 4.5 Harmonogram rzeczowo-finansowy szkolenia musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) informacje dotyczące terminów realizacji zamówienia, b) tematykę szkolenia, c) liczbę godzin przeznaczoną na dany temat. 4.6 Harmonogram szkolenia wymagać będzie akceptacji zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 5.1 Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację przebiegu kursu zgodnie z wymaganiami zamawiającego, tj. m.in. prowadzić listę obecności oraz dziennik zajęć zgodnie z zaakceptowanym przez zamawiającego programem szkolenia. 5.2 Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo powiadomić zamawiającego o rezygnacji kursanta z udziału w szkoleniu oraz o absencji kursanta na dwóch kolejnych zajęciach. Powiadomienie musi nastąpić w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia któregokolwiek z ww. zdarzeń. 5.3 Szkolenie musi mieć opiekuna z ramienia wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz zamawiającym. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest w swojej ofercie uwzględnić wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia, tj. m.in.: związane z organizacją szkolenia łącznie z kosztami wynikającymi z zatrudnienia wykwalifikowanego personelu, zapewnienia materiałów dydaktycznych, wynajmu sali szkoleniowej i niezbędnego sprzętu oraz wydaniu zaświadczeń, o których mowa w pkt 1.7. 6. Pozostałe wymagania wobec wykonawcy: 6.1 Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 6.2 Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak również po jego zakończeniu. 6.3 Zamawiający przekaże wykonawcy logotypy instytucji współfinansującej, a Wykonawca zamieści je m.in. na materiałach dydaktycznych oraz na zaświadczeniu o ukończeniu kursu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest częścią projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Tytuł projektu: Otwarci na wiedzę - konkurencyjni w pracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11346,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.