eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaUsługi szkolenia w zakresie ochrony radiologicznej pacjenta , zgodnie z Dz.U. z 2005r Nr 194 poz. 1625 z dnia 6 października 2005r załącznik nr 3 - dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP , w szczególności - Część ogólna dla wszys

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Częstochowa: Usługi szkolenia w zakresie ochrony radiologicznej pacjenta , zgodnie z Dz.U. z 2005r Nr 194 poz. 1625 z dnia 6 października 2005r załącznik nr 3 - dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP , w szczególności : - Część ogólna dla wszystkich specjalności medycznych - 75 osób - Część szczegółowa dla radiologii zabiegowej - 62 osoby - Część szczegółowa dla rentgenodiagnostyki z uwzględnieniem mammografii , radiologii pediatrycznej i stomatologii - 39 osób.
Numer ogłoszenia: 87406 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia w zakresie ochrony radiologicznej pacjenta , zgodnie z Dz.U. z 2005r Nr 194 poz. 1625 z dnia 6 października 2005r załącznik nr 3 - dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP , w szczególności : - Część ogólna dla wszystkich specjalności medycznych - 75 osób - Część szczegółowa dla radiologii zabiegowej - 62 osoby - Część szczegółowa dla rentgenodiagnostyki z uwzględnieniem mammografii , radiologii pediatrycznej i stomatologii - 39 osób..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia w zakresie ochrony radiologicznej pacjenta , zgodnie z Dz.U. z 2005r Nr 194 poz. 1625 z dnia 6 października 2005r załącznik nr 3 - dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP , w szczególności : - Część ogólna dla wszystkich specjalności medycznych - 75 osób - Część szczegółowa dla radiologii zabiegowej - 62 osoby - Część szczegółowa dla rentgenodiagnostyki z uwzględnieniem mammografii , radiologii pediatrycznej i stomatologii - 39 osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oraz : 1.5. szkolenia musza być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w Dz.U. z 2005r Nr 194 poz. 1625 z dnia 6 października 2005r załącznik nr 3 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 3.W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4.Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 6.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 oraz Wykonawców, którzy: a)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.3; b)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub ; d)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3; e)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców , którzy złożyli oferty o : a)wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy , którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru , a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. b)Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. c)Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 9.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje , o których mowa w pkt.8 lit.a-c , na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 10.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć : 1.1.Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 i 24 Ustawy, według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.4.Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega ( właściwemu urzędowi skarbowemu )z opłacaniem podatków, opłat, lub oświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 1.5. Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega (właściwemu oddziałowi Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego )z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ubezpieczeniowego W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , winien dostarczyć : 1.6. Wpis do rejestru Głównego Inspektora Sanitarnego ośrodków prowadzących szkolenia dla osób ubiegających się o uprawnienia inspektora ochrony radiologicznej - typu R i S - w pracowniach rentgenowskich stosujących aparaty rentgenowskie w celach medycznych uprawnienia zgodne z § 6 ust. 3 rozporządzenia (D.U. z 2005 nr 195 poz 1625 z 6 października 2005r). W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia , winien dostarczyć : - Oświadczenie ,że wykonawca posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1,1.2 , 1.4 - 1.8 składa każdy z podmiotów ; dokumenty wymienione w punktach 1.3 składa przynajmniej jeden z podmiotów w całości . Pozostałe dokumenty z Rozdziału IV składają te podmioty łącznie. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 4.1.zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.2 i 1.4 do 1.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.2.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.4.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe warunki wymagane dla realizacji zamówienia ,które Wykonawca winien dostarczyć : 6.oświadczenie Wykonawcy, że zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne obejmujące swym zakresem pełna tematykę wykładów (segregator z drukowanymi materiałami , zbindowany skoroszyt wraz z nośnikiem elektronicznym). 7.Oświadczenie ,że wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie rzutnik multimedialny. 8.Oświadczenie wykonawcy ,że przeprowadzi szkolenia zgodnie ze wszystkimi wymogami określonymi w Załączniku nr 1 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój 235 , I pietro , paw. D , lub strona internetowa zamawiajacego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: pokój 356 , II pietro , paw. D w siedzibie zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.