eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty budowlane - docieplenie elewacji budynku w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Wierzbowej 14 we Wrocławiu Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Wrocław: Roboty budowlane - docieplenie elewacji budynku w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Wierzbowej 14 we Wrocławiu Etap II
Numer ogłoszenia: 87644 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu , ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - docieplenie elewacji budynku w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Wierzbowej 14 we Wrocławiu Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia publicznego - ROBOTA BUDOWLANA poniżej 4 845 000 euro. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - obejmujące swym zakresem: Roboty budowlane docieplenie elewacji budynku: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze : a. Zabezpieczenie terenu robót b. Montaż rusztowań c. Zabezpieczenie okien folią d. Demontaż rur spustowych e. Demontaż zbędnych przewodów elektrycznych i sygnałowych f. Oczyszczenie elewacji z kurzu i luźnej farby g. Demontaż osprzętu elektrycznego 2. Roboty zasadnicze: a. Uzupełnienie ewentualne ubytki i nierówności powierzchni tynków ( powyżej 10mm) b. Ocieplenie z wykonaniem wyprawy elewacyjnej w technologii lekko-mokrej c. Wymiana parapetów na poszerzone z blachy stalowej powlekanej (w kolorze RAL 9006) o grubość ocieplenia d. Wykonanie cokołu z mozaiki żywicznej e. wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej dwóch daszków nad wejściami (w kolorze RAL 9006) f. Montaż rur spustowych z blachy stalowej powlekanej (w kolorze RAL 9006) g. Montaż osprzętu elektrycznego h. Malowanie gzymsu podrynnowego i. Demontaż rusztowań 3. Odbiór robót dociepleniowych Odbiorowi powinny podlegać następujące etapy robót: a. przygotowanie podłoża b. mocowanie styropianu klejem i kołkami oraz siatki c. wykonanie podkładu pod warstwę elewacyjną d. wykonanie warstwy elewacyjnej e. wykonanie obróbek blacharskich f. roboty malarskie g. montaż osprzętu elektrycznego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) SIWZ wraz z załącznikami; b) przedmiarach robót; c) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych dalej STWiORB); 2. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie m.in. z: a) przedmiarami robót, b) STWiORB, c) obowiązującymi normami (m.in. Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie), d) sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego, e) przepisami BHP i ppoż., 3. Warunki wykonania a) Nie wymaga się, aby prowadzony był wewnętrzny dziennik budowy i książka obmiarów. b) Miejsce pod zaplecze budowy wskaże Zamawiający. c) Wykonawca we własnym zakresie urządzi zaplecze i teren budowy. d) Wszelkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w toku robót niezwłocznie i nieodpłatnie usuwa Wykonawca. e) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej a zadeklarowanych i przedstawionych w ofercie Wykonawcy. f) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (tj. m.in. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) dopuszczające ich użycie na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami. g) Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów (jeżeli występują) Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania pewnego standardu, dopuszczając do zastosowania (przedstawienia w ofercie) materiały i urządzenia równoważne tj. inne odpowiedniki rynkowe, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych. h) Wykonawca dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania, przedmiotu zamówienia bezpośrednio na teren budowy. i) Wykonawca zabezpieczy - składowane tymczasowo na terenie budowy w/w materiały i urządzenia do czasu ich zastosowania/wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub ich parametrów, oraz udostępni je w celu kontroli dokonanej przez Inspektora Nadzoru. j) Po zakończeniu robót wykonawca sporządzi w ramach wynagrodzenia ryczałtowego m.in.: - dokumentację powykonawczą (definiowaną w art.3 pkt.14 ustawy Prawo budowlane) 4. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski nad robotami. 5. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. 6. Zaleca się, by każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. (oględziny własne będą prowadzone z udziałem właściwej osoby upoważnionej przez Zamawiającego, bez jakiegokolwiek udzielania dodatkowych informacji innych niż zawarte w SIWZ w celu zapewnienia równego traktowania i równego dostępu do informacji wszystkich Wykonawców. Pytania, dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, nie opisanego w SIWZ, należy składać w formie pisemnej w terminach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.) Potrzebę dokonania wizji lokalnej na przyszłym terenie budowy należy zgłosić Zamawiającemu faksem i/lub telefonicznie co najmniej na 1 dzień przed planowanym terminem przedmiotowej wizji lokalnej i uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca udzieli pisemnej 60 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (m.in. roboty budowlane, technologie, materiały, wbudowane urządzenia). 7. Jeżeli producent oferuje gwarancję dłuższą niż wyżej wymieniona, m.in. na: materiały, urządzenia to obowiązywać będzie okres gwarancji podany przez producenta. a) Bieg terminu gwarancji zaczyna się od daty odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia i usunięciu wszystkich usterek wykazanych przy w/w odbiorze. b) Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu własny wzór dokumentu gwarancyjnego dotyczący przedmiotu zamówienia. c) Najpóźniej w dniu odbioru końcowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu własny dokumentu gwarancyjny, tożsamy z wzorem dokumentu gwarancyjnego dotyczącego przedmiotu zamówienia, wymienionego w pkt 11.2 z ewentualnymi zmianami uzgodnionymi przez strony. d) W przypadku urządzeń wbudowanych posiadających gwarancję producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne najpóźniej na 5 dni przed odbiorem końcowym robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 85109023980000000104626520 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lecących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zaleca się by w ofercie Wykonawca podał formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonywał w okresie ostatnich trzech lat (tzn. rozpoczął i zakończył w okresie 03.2008 -03.2011 r.) minimum 2 roboty budowlane a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim: - rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na ociepleniu elewacji) - i wartością (tj. o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: - ich wartości oraz - daty - i miejsca wykonania oraz załączą wykaz zawierający m.in. 2 w/w roboty i dokumenty potwierdzające, że min. 2 z powyższych (przedstawionych w wykazie) robót zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności kierowanie robotami budowlanymi - specjalność konstrukcyjno-budowlana - kierownik robót; osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia oraz załączy wykaz w/w osób i dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane - załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z Formularzem ofertowym również dokumentów, potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP we Wrocławiu ul. Kręta 28 50-233 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska PSP we Wrocławiu ul. Kręta 28 50-233 Wrocław sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.