eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty budowlane - docieplenie elewacji budynku w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Wierzbowej 14 we Wrocławiu Etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Wrocław: Roboty budowlane - docieplenie elewacji budynku w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Wierzbowej 14 we Wrocławiu Etap II.
Numer ogłoszenia: 143820 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87644 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - docieplenie elewacji budynku w obiekcie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Wierzbowej 14 we Wrocławiu Etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rodzaj zamówienia publicznego - ROBOTA BUDOWLANA poniżej 4 845 000 euro. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - obejmujące swym zakresem: Roboty budowlane docieplenie elewacji budynku: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze : a. Zabezpieczenie terenu robót, b. Montaż rusztowań, c. Zabezpieczenie okien folią, d. Demontaż rur spustowych, e. Demontaż zbędnych przewodów elektrycznych i sygnałowych, f. Oczyszczenie elewacji z kurzu i luźnej farby, g. Demontaż osprzętu elektrycznego. 2. Roboty zasadnicze: a. Uzupełnienie ewentualne ubytki i nierówności powierzchni tynków ( powyżej 10mm), b. Ocieplenie z wykonaniem wyprawy elewacyjnej w technologii lekko-mokrej, c. Wymiana parapetów na poszerzone z blachy stalowej powlekanej (w kolorze RAL 9006) o grubość ocieplenia, d. Wykonanie cokołu z mozaiki żywicznej, e. wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej dwóch daszków nad wejściami (w kolorze RAL 9006), f. Montaż rur spustowych z blachy stalowej powlekanej (w kolorze RAL 9006), g. Montaż osprzętu elektrycznego, h. Malowanie gzymsu podrynnowego, i. Demontaż rusztowań. 3. Odbiór robót dociepleniowych Odbiorowi powinny podlegać następujące etapy robót: a.przygotowanie podłoża, b. mocowanie styropianu klejem i kołkami oraz siatki, c. wykonanie podkładu pod warstwę elewacyjną, d. wykonanie warstwy elewacyjnej, e. wykonanie obróbek blacharskich, f. roboty malarskie, g. montaż osprzętu elektrycznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) SIWZ wraz z załącznikami; b) przedmiarach robót; c) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych dalej STWiORB); 5. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie m.in. z: a) przedmiarami robót, b) STWiORB, c)obowiązującymi normami (m.in. Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie), d) sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego, e) przepisami BHP i ppoż., 6. Warunki wykonania: a) Nie wymaga się, aby prowadzony był wewnętrzny dziennik budowy i książka obmiarów. b) Miejsce pod zaplecze budowy wskaże Zamawiający. c) Wykonawca we własnym zakresie urządzi zaplecze i teren budowy. d) Wszelkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w toku robót niezwłocznie i nieodpłatnie usuwa Wykonawca. e) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej a zadeklarowanych i przedstawionych w ofercie Wykonawcy. f) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (tj. m.in. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) dopuszczające ich użycie na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami. g) Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów (jeżeli występują) Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania pewnego standardu, dopuszczając do zastosowania (przedstawienia w ofercie) materiały i urządzenia równoważne tj. inne odpowiedniki rynkowe, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych. h) Wykonawca dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania, przedmiotu zamówienia bezpośrednio na teren budowy. i) Wykonawca zabezpieczy - składowane tymczasowo na terenie budowy w/w materiały i urządzenia do czasu ich zastosowania/wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub ich parametrów, oraz udostępni je w celu kontroli dokonanej przez Inspektora Nadzoru. j) Po zakończeniu robót wykonawca sporządzi w ramach wynagrodzenia ryczałtowego m.in.: - dokumentację powykonawczą (definiowaną w art.3 pkt.14 ustawy Prawo budowlane). 7. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski nad robotami. 8. Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. 9. Zaleca się, by każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. (oględziny własne będą prowadzone z udziałem właściwej osoby upoważnionej przez Zamawiającego, bez jakiegokolwiek udzielania dodatkowych informacji innych niż zawarte w SIWZ w celu zapewnienia równego traktowania i równego dostępu do informacji wszystkich Wykonawców. Pytania, dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, nie opisanego w SIWZ, należy składać w formie pisemnej w terminach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.) Potrzebę dokonania wizji lokalnej na przyszłym terenie budowy należy zgłosić Zamawiającemu faksem i/lub telefonicznie co najmniej na 1 dzień przed planowanym terminem przedmiotowej wizji lokalnej i uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca udzieli pisemnej 60 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (m.in. roboty budowlane, technologie, materiały, wbudowane urządzenia). 10. Jeżeli producent oferuje gwarancję dłuższą niż wyżej wymieniona, m.in. na: materiały, urządzenia to obowiązywać będzie okres gwarancji podany przez producenta. a) Bieg terminu gwarancji zaczyna się od daty odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia i usunięciu wszystkich usterek wykazanych przy w/w odbiorze. b) Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu własny wzór dokumentu gwarancyjnego dotyczący przedmiotu zamówienia. c) Najpóźniej w dniu odbioru końcowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu własny dokumentu gwarancyjny, tożsamy z wzorem dokumentu gwarancyjnego dotyczącego przedmiotu zamówienia, wymienionego w pkt 11.2 z ewentualnymi zmianami uzgodnionymi przez strony. d) W przypadku urządzeń wbudowanych posiadających gwarancję producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne najpóźniej na 5 dni przed odbiorem końcowym robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.21.23.11 - Roboty budowlane w zakresie galerii sztuki 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BUD-MAR Marzanna Janiszewska, Dzigorzew 37A, 98-210 Sieradz 2, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54951,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42170,94

  • Oferta z najniższą ceną: 42170,94 / Oferta z najwyższą ceną: 99749,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.