Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Warszawa: Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i netbooków (znak sprawy: DK/WPzp-19/10)
Numer ogłoszenia: 87695 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów i netbooków (znak sprawy: DK/WPzp-19/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: stacjonarne zestawy komputerowe z monitorami, monitory oraz netbooki, złożone z komponentów charakteryzujących się minimalnymi parametrami technicznymi wskazanymi w poniższych tabelach. Sprzęt powinien być opatrzony minimum trzydziestosześciomiesięczną gwarancją. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić od jednego producenta (zestaw komputera stacjonarnego z monitorem) i pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wymagane jest aby sprzęt (komputery stacjonarne, monitory) pochodził z serii nie mniejszej niż 10 000 sztuk. Zamawiający dopuszcza dostarczenie sprzętu równoważnego, przez który należy rozumieć sprzęt komputerowy (zestawy komputerów stacjonarnych, monitory, netbooki) o komponentach charakteryzujących się parametrami technicznymi i wydajnościowymi nie gorszymi niż wskazane poniżej. W przypadku zaoferowania procesorów równoważnych wydajnościowo według wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawców, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia poprawności testów. W tym celu wymagane jest od Wykonawców dostarczenie oprogramowania testującego, obu równoważnych porównywalnych zestawów oraz dokładnego opisu użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 14.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 14.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, I Oddział Centrum w Warszawie, nr 71102010130000080200025486; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 14.3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2 a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - SA, nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze godzinach 11:00-13:00, tel. 022 645-92-22)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy zestawów komputerów stacjonarnych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każde. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8.3.1 wypełniony /Formularz oferty/ na załączniku nr 2 do SIWZ; 8.3.2 wypełnione /Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego/ na Załączniku nr 5 do SIWZ; 8.3.3 wypełnioną /Specyfikację oferowanego sprzętu/ na Załączniku nr 3 do SIWZ; 8.3.4 na potwierdzenie, że oferowane dostawy oraz usługa serwisu gwarancyjnego odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: 1) potwierdzenie producenta o zgodności z DMI 2.0 (Desktop Management Interface ) oraz z WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation); 2) deklaracja zgodności CE; 3) certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001; 4) certyfikat ISO9001 dla serwisu; 5) certyfikat ISO9241 dla oferowanego modelu komputera; 6) dokument potwiersdzający zgodność z normami EN55022/B, EN55024, EN61000-3-2/3; 7) certyfikaty CE, TCO Displays 5.0 i Energy Star 5.0 dla oferowanego modelu monitora; 8) certyfikat EPEAT Silver dla oferowanego modelu monitora o typie ekranu 19, 20 i 21. 8.3.5 dowód wniesienia wadium; 8.3.6 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany Umowy w stosunku do treści złożonej oferty bez zwiększania jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, a ponadto nie wprowadzenie tych zmian narażało by Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jego prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego statutowych zadań. 2. Zmiana treści Umowy z uwzględnieniem treści ust.1, będzie miała miejsce w szczególności w przypadkach wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany nazw podmiotów będących stronami Umowy; b) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT. 3. Ponadto niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 powyżej, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku, gdy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty, zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt przestanie być produkowany lub nie będzie już dostępny na rynku, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta danego sprzętu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt minimalnych wymagań Zamawiającego oraz parametrów nie gorszych niż pierwotnie oferowany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: DK/WPzp-19/10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 320, piętro III (stary budynek) pon.-pt. w godz. 8:00-16:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 12:00, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Przetarg na dostawę zestawów komputerów stacjonarnych, monitorów i netbooków (znak sprawy: DK/WPzp-19/10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.