Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
Numer ogłoszenia: 87719 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie , ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie bieżącego utrzymania w czystości pomieszczeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul, Kościuszki 29b.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A do niniejszej specyfikacji. Usługę sprzątania Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, czyszczących, konserwujących i materiałów ( np. kostki WC, papier toaletowy, ręczniki, worki do pojemników na odpady, ściereczki do czyszczenia ekranów komputerowych ) oraz swoimi pracownikami, za których działania Wykonawca jest odpowiedzialny. Usługa winna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę. Dostarczone artykuły higieniczne i środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. Usługa sprzątania wykonywana będzie w dni robocze od godziny 7:00 do 22:00. Sprzątanie biur, które po godzinach pracy urzędu są zamykane i zabezpieczane system chroniącym tj. (Dział Geodezji, Dział Komunikacji, Dział Informatyczny)odbywa się w czasie godzin pracy pracowników Zamawiającego i w ich obecności. Pozostałe pomieszczenia biurowe będą sprzątane w godzinach 15:00 do 22:00. Wykonawca dodatkowo zabezpieczy: serwis jednoosobowy w godzinach pracy urzędu do bieżącego utrzymania miejsc i pomieszczeń tj. pomieszczenia sanitarne, aneksy kuchenne, ciągi komunikacyjne na holach i korytarzach, wejścia do budynku. Wykonawca dodatkowo zabezpieczy pracownika do mycia naczyń z sekretariatu starostwa, jak i również przygotowywanie naczyń i parzenie napojów ciepłych, mycie naczyń po posiedzeniach zarządu, komisji i sesjach rady, naradach i spotkaniach według potrzeb do dyspozycji pracownika administracyjnego, również w godzinach popołudniowych i wieczornych, nie później jak do godz. 22:00. Wykonawca dodatkowo zabezpieczy według potrzeb personel sprzątający między innymi do wykonania prac tj. usunięcia skutków awarii kanalizacji, sprzątanie pomieszczeń po remontach budowlanych i instalacyjnych. W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy, szczególnie jeśli wymaga tego technologia ( np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni). 1.4.4. Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników by czas realizacji zadań okresowych ( np. czyszczenie polimeryzacja podłóg, pranie tapicerki krzeseł, mycie stolarki okiennej i drzwiowej ) w ilości wystarczającej do prawidłowego i terminowego wykonania tych prac. 1.4.5. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do dostarczenia i uzupełnienia w sanitariatach materiałów eksploatacyjnych i odświeżaczy powietrza oraz zobowiązany jest do utrzymania w sprawności technicznej lub ewentualnej wymiany znajdujących się tam dozowników na ręcznik do rąk, papier toaletowy i mydło w płynie według poniższych parametrów technicznych: - ręcznik do rąk w roli w dozownik z bezdotykowym systemem ręczników, biały miękki, celuloza o wymiarach 21x25 cm, dł. rolki 150mb, gramatura 20gm2 - papier toaletowy, biały miękki typu Jumbo, dwuwarstwowy, o wymiarach 10x14cm, szer. rolki 18cm, dł. rolki min. 170mb, gramatura 20gm2 - mydło w płynie antybakteryjne o pojemności dozownika 1L z wkładem wewnętrznym wymiary dozownika (wys, szer, dł - 29,1x11,2x11,4 cm), zawierające lanolinę i glicerynę Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. Oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich ( zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w zawiązku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr B do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych, 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków. 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)wykonawcy, o których mowa pkt. 1, mogą się ubiegać o udzielnie zamówienia, jeżeli: a)prowadzą działalność gospodarczą tożsamą niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności wykonali w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 1 usługi o wartości jak przedmiot zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 3, na zasadzie spełnienia lub nie spełnia wymaganego warunku. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt.3 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r . Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 Pzp winien złożyć oświadczenie, że a)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia te należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 3.2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze mianami wprowadzonymi w dniu 16 października 2008r Dz.U. Nr 188, poz.1155 w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zwanego dalej rozporządzeniem wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1)aktualny opis z własnego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dla osób upełnomocnionych do zarządzania firma 3.3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie usług, oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1) doświadczenie wykonawcy - wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował lub obecnie realizuje minimum jedną usługę utrzymania czystości pomieszczeń biurowych o porównywalnym zakresie oraz o porównywalnej wartości jak przedmiot zamówienia, złożone na załączonym druku załączniku nr 3 do formularza ofertowego. 2) dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty muszą być wystawiony nie później jak 12 miesięcy przed terminem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego. 3.4. W celu powiedzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 300.000,00 zł 2) oświadczenie, że jej ważność obejmować będzie okres wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia 3.5. Akceptacja treści projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w SIWZ- wg projektu umowy- załącznik nr B do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: W tymczasowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Toruńskiej 21, 82-500 Kwidzyn, pok. nr 30 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.