To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Mysłowice: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 oraz na terenie przynależnym do tych budynków
Numer ogłoszenia: 87902 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52440 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Mysłowicach, ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3172300, faks 032 3172410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 oraz na terenie przynależnym do tych budynków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitariatów w budynkach Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 oraz utrzymania czystości i porządku na terenie przynależnym do tych budynków, przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: - utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Urzędu (w tym w gabinetach Naczelnika Urzędu i Zastępcy Naczelnika Urzędu) i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych, - utrzymanie czystości w sanitariatach, - mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi, - mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp., - pranie firan i czyszczenie żaluzji i rolet, - opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych, - zamiatanie terenu wokół budynków oraz usuwanie śmieci i liści, - usuwanie śmieci i liści z trawników, - koszenie trawy oraz przycinanie żywopłotów, krzewów i drzew, - obsadzanie kwietników (donic) i rabat, - odśnieżanie oraz likwidacja oblodzeń dróg, parkingu i chodnika przy budynkach Zamawiającego oraz posypywanie dróg, parkingu i chodnika piaskiem oraz środkami chemicznymi. Zlecone usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego winny być realizowane przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy, w następujących godzinach: a)w poniedziałki - w godzinach od 12:30 do 18:30, b)we wtorki, środy, czwartki i piątki - w godzinach od 11:00 do 16:00, z tym, że sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych może odbywać się wyłącznie w godzinach pracy Urzędu codziennie do godziny 15:15, za wyjątkiem Sali obsługi podatnika w poniedziałki do godziny 18:00, i wyłącznie w obecności upoważnionego pracownika sprzątanego pomieszczenia. W godzinach od 15:15 do 16:00 (we wtorki, środy, czwartki i piątki) oraz od 17:45 do 18:30 (w poniedziałki) winno odbywać się sprzątanie korytarzy i pozostałych ciągów komunikacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BDW B.SEWERYN, D.ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BDW B.SEWERYN, D.ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Ochrony Mienia IMPULS s.c. Janusz Dudek, Bogdan Seweryn, ul.Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244424,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165078,00
Oferta z najniższą ceną: 165078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 392040,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Dostawa wędlin
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziału KWK Mysłowice-Wesoła.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.