To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Gdańsk: dostarczenie oraz montaż i uruchomienie zestawu urządzeń w studio nagraniowym Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach projektu badawczego Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1.
Numer ogłoszenia: 88113 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59859 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostarczenie oraz montaż i uruchomienie zestawu urządzeń w studio nagraniowym Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach projektu badawczego Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż i uruchomienie zestawu urządzeń w studio nagraniowym Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach projektu badawczego Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1. Informacje dotyczące projektu, którym mowa powyżej zostały zamieszczone na stronie internetowej http://www.multimed.biz/. Przedmiot zamówienia, opisany szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmuje w szczególności dostarczenie, montaż, uruchomienie następujących urządzeń: 1. cyfrowa konsoleta audio - 1szt., 2. zestaw konwerterów do konsolety audio-1 zestaw, 3. konwerter do konsolety audio-1 szt., 4. zestaw konwerterów do konsolety audio-1 zestaw, 5. komputerowy rejestrator audio- 1 zestaw, 6. interface I/O do komputera- 1 zestaw , 7. interface I/O do komputera- 1 szt., 8. Zestaw oprogramowania audio do komputera- 1 szt., 9. Zestaw oprogramowania audio do komputera- 1 szt., 10. karta rozszerzeń VST do komputera- 1 szt., 11. zestaw procesorów ethersoundowych- 2 zestaw, 12.mikrofon - 1 szt., 13.zestaw mikrofonów- 1 zestaw, 14.mikrofony- 1 zestaw, 15.mikrofony- 1 zestaw 16.statyw mikrofonowy- 4 szt., 17.statyw mikrofonowy- 2 szt., 18.statyw mikrofonowy- 2 szt., 19.słuchawki zamknięte- 4 szt., 20.słuchawki - 2 szt., 21.system odsłuchowy aktywny 5.1.- 1 zestaw, 22.wzmacniacz słuchawkowy poczwórny -2 szt., 23.wzmacniacz słuchawkowy pojedynczy - 4 szt., 24.krosownica audio- 5 szt., 25.komplet mebli studyjnych - 2 szt., 26.procesor masteringowy- 1 szt., 27.przedwzmacniacz mikrofonowy- 1 szt., 28.filtr wokalny- 4 szt., 29.filtr wokalny- 2 szt., 30.okablowanie- 1 zestaw. Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia, objęte przedmiotem umowy: a) były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich, b) spełniały wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, c) posiadały odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, d)posiadały deklarację zgodności CE na oferowany model, 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) udzielił minimum 12 miesięcy gwarancji na oferowane urządzenia, objęte przedmiotem zamówienia, b) dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego , a także dokonał montażu i uruchomienia zestawu urządzeń objętych przedmiotem zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAUDA AUDIO ADAMOWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
LAUDA AUDIO ADAMOWICZ SPÓŁKA JAWNA
- Lauda Audio Adamowicz Spółka Jawna, ul. Leśna 15 A/1, 81-876 SOPOT, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336065,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 408586,54
Oferta z najniższą ceną: 408586,54 / Oferta z najwyższą ceną: 429440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.