eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłówdostawa do siedziby Zamawiającego pojazdu (samochodu osobowego MIKROBUS), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Namysłów: dostawa do siedziby Zamawiającego pojazdu (samochodu osobowego MIKROBUS), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 8815 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "PROMYK" , ul. Kamienna 22, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4100358, faks 077 4100358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do siedziby Zamawiającego pojazdu (samochodu osobowego MIKROBUS), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego pojazdu (samochodu osobowego MIKROBUS), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 34.11.00.00-1 (Samochody osobowe) Przedmioty dodatkowe: 34.11.43.00-2 (Pojazdy opieki socjalnej); 34.11.52.00-8 (Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób). W opisie przedmiotu zamówienia (w wymaganiach technicznych) Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować samochód fabrycznie nowy (rok produkcji - 2010), który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia oraz zawierał wszystkie elementy startowe. Przedmiot zamówienia po jego dostarczeniu musi być kompletny i gotowy do jazdy, czyli posiadać odpowiednie, kompletne zestawy materiałów eksploatacyjnych takich jak: paliwo, olej, płyn hamulcowy, itp. oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Samochód powinien posiadać świadectwo homologacji samochodu bazowego 9-osobowego (zamawiający nie dopuszcza modernizacji furgonu ciężarowego na samochód osobowy). Zamawiający wymaga by wykonawca dostarczył dodatkowe świadectwo homologacji na samochód osobowy 9-osobowy przystosowany do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.11.43.00-2, 34.11.52.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zagwarantują okres gwarancji zgodny z zapisami zawartymi w wymaganiach technicznych, którzy zaoferują pojazd posiadający wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument wniesienia wadium; 5. opisy lub fotografie materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe oferowanego pojazdu i jego wyposażenia; 6. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów - Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów - Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.