eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOkresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach. Przedmiot zamówienia zaostał podzielony na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Poznań: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach. Przedmiot zamówienia zaostał podzielony na 3 części
Numer ogłoszenia: 88354 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach. Przedmiot zamówienia zaostał podzielony na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: Część 1: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ w obiektach należących do Administracji Osiedla Studenckiego. - instalacja odymiania -instalacja sygnalizacji alarmu pożaru, - Instalacja oświetlania awaryjnego i ewakuacji z pomiarem natężenia oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz budynków, częstotliwość oraz terminy wykonania) zawiera załącznik A do SIWZ. Część 2: Przegląd centralki i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru i urządzeń oddymiających klatki schodowe oraz systemu blokady drzwi ewakuacyjnych w budynkach Collegium Polonicum oraz przegląd oświetlenia awaryjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (częstotliwość, wykaz urządzeń) zawiera załącznik B do SIWZ. Część 3:Wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach. -pomiar rezystancji izolacji, -badanie wyłącznika przeciwporażeniowego i różnicowoprądowego, -sprawdzenie skuteczności zerowania, -rezystancja uziomów instalacji (odgromowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres prac, wykaz budynków) zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik C do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi zawierać pełen zakres prac opisanych w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 400,00 zł dla części 2 - 1000,00 zł dla części 3 - 300,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni posiadać warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: Dla części 1 -2 usługi na kwotę 10.000 zł każda Dla części 2 -2 usługi na kwotę 20.000 zł każda Dla części 3 -2 usługi na kwotę 8. 000 zł każda Usługi muszą mieć charakter podobny do usług stanowiących przedmiot zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni posiadać warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji grupa 1 (Dz. U. 03.89.828 z późn. zmianami) - dotyczy części 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz cenowy na części, na które Wykonawca składa ofertę (1, 2 lub 3) b)Formularz ofertowy na części, na które Wykonawca składa ofertę (1, 2, lub 3) c) Dotyczy części 2 - certyfikat wystawiony przez producenta/dystrybutora central na konserwację systemu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT(dotyczy części 1,2,3)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, pok.303, 61-712 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, pok.303, 61-712 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ w obiektach należących do Administracji Osiedla Studenckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ w obiektach należących do Administracji Osiedla Studenckiego. - instalacja odymiania -instalacja sygnalizacji alarmu pożaru, - Instalacja oświetlania awaryjnego i ewakuacji z pomiarem natężenia oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz budynków, częstotliwość oraz terminy wykonania) zawiera załącznik A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd centralki i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru i urządzeń oddymiających klatki schodowe oraz systemu blokady drzwi ewakuacyjnych w budynkach Collegium Polonicum oraz przegląd oświetlenia awaryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd centralki i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru i urządzeń oddymiających klatki schodowe oraz systemu blokady drzwi ewakuacyjnych w budynkach Collegium Polonicum oraz przegląd oświetlenia awaryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (częstotliwość, wykaz urządzeń) zawiera załącznik B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach. -pomiar rezystancji izolacji, -badanie wyłącznika przeciwporażeniowego i różnicowoprądowego, -sprawdzenie skuteczności zerowania, -rezystancja uziomów instalacji (odgromowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres prac, wykaz budynków) zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.