Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Poznań: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach. Przedmiot zamówienia zaostał podzielony na 3 części
Numer ogłoszenia: 88354 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach. Przedmiot zamówienia zaostał podzielony na 3 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ oraz wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych budynków UAM w Słubicach.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: Część 1: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ w obiektach należących do Administracji Osiedla Studenckiego. - instalacja odymiania -instalacja sygnalizacji alarmu pożaru, - Instalacja oświetlania awaryjnego i ewakuacji z pomiarem natężenia oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz budynków, częstotliwość oraz terminy wykonania) zawiera załącznik A do SIWZ. Część 2: Przegląd centralki i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru i urządzeń oddymiających klatki schodowe oraz systemu blokady drzwi ewakuacyjnych w budynkach Collegium Polonicum oraz przegląd oświetlenia awaryjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (częstotliwość, wykaz urządzeń) zawiera załącznik B do SIWZ. Część 3:Wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach. -pomiar rezystancji izolacji, -badanie wyłącznika przeciwporażeniowego i różnicowoprądowego, -sprawdzenie skuteczności zerowania, -rezystancja uziomów instalacji (odgromowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres prac, wykaz budynków) zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik C do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi zawierać pełen zakres prac opisanych w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 400,00 zł dla części 2 - 1000,00 zł dla części 3 - 300,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni posiadać warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: Dla części 1 -2 usługi na kwotę 10.000 zł każda Dla części 2 -2 usługi na kwotę 20.000 zł każda Dla części 3 -2 usługi na kwotę 8. 000 zł każda Usługi muszą mieć charakter podobny do usług stanowiących przedmiot zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni posiadać warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji grupa 1 (Dz. U. 03.89.828 z późn. zmianami) - dotyczy części 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz cenowy na części, na które Wykonawca składa ofertę (1, 2 lub 3) b)Formularz ofertowy na części, na które Wykonawca składa ofertę (1, 2, lub 3) c) Dotyczy części 2 - certyfikat wystawiony przez producenta/dystrybutora central na konserwację systemu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT(dotyczy części 1,2,3)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, pok.303, 61-712 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, pok.303, 61-712 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ w obiektach należących do Administracji Osiedla Studenckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i konserwacja systemów PPOŻ w obiektach należących do Administracji Osiedla Studenckiego. - instalacja odymiania -instalacja sygnalizacji alarmu pożaru, - Instalacja oświetlania awaryjnego i ewakuacji z pomiarem natężenia oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz budynków, częstotliwość oraz terminy wykonania) zawiera załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd centralki i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru i urządzeń oddymiających klatki schodowe oraz systemu blokady drzwi ewakuacyjnych w budynkach Collegium Polonicum oraz przegląd oświetlenia awaryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd centralki i urządzeń systemu sygnalizacji alarmu pożaru i urządzeń oddymiających klatki schodowe oraz systemu blokady drzwi ewakuacyjnych w budynkach Collegium Polonicum oraz przegląd oświetlenia awaryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (częstotliwość, wykaz urządzeń) zawiera załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pomiarów elektrycznych ochronnych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach. -pomiar rezystancji izolacji, -badanie wyłącznika przeciwporażeniowego i różnicowoprądowego, -sprawdzenie skuteczności zerowania, -rezystancja uziomów instalacji (odgromowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres prac, wykaz budynków) zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.25.2025 - Usługi związane z przeglądem i naprawami systemów przeciwpożarowych w obiektach małopolskiej Policji.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i robót awaryjnych w branży budowlanej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Przegląd i konserwacja agregatów pompowych w Składzie paliw Gardeja-sprawa 18/2025
- Usługa okresowych przeglądów technicznych urządzeń i instalacji w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie - powtórka
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.