Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Morąg: Adaptacja pomieszczeń na oddział przedszkolny - Przedszkole Nr 6 w Morągu
Numer ogłoszenia: 88374 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na oddział przedszkolny - Przedszkole Nr 6 w Morągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest adaptacja parteru istniejącego budynku na oddział Przedszkola nr 6 zlokalizowanego w Morągu przy ul. Pomorskiej 23. Wszystkie pomieszczenia posiadać będą niezbędne instalacje tj. instalacja wod. - kan. , c.o, elektryczna i wentylacyjna. ROBOTY OGÓLNO-BUDOWLANE - Demontaż drewnianej stolarki okiennej, - Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - Demontaż istniejących przyborów sanitarnych, - Wyburzenie niektórych ścian działowych, - Skucie glazury na ścianach i terakoty na podłogach w pomieszczeniach sanitarnych, - Poszerzenie otworów drzwiowych, wstawienie nadproży, - Wykucie wnęk dla tablic elektrycznych, - Skucie uszkodzonych i słabych tynków na wewnętrznych powierzchniach ścian, a w miejscach zawilgoconych dodatkowo wydłutowanie uszkodzonych spoin, - Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, Roboty murowane i montażowe: - Częściowe zamurowanie dwóch otworów okiennych i jednego otworu drzwiowego, - Wybudowanie ścianek działowych w systemie szkieletowym karton gips z zastosowaniem płyt k-g gr. 12,5 m, - Zamontowanie stolarki okiennej PCV i drzwiowej wewnętrznej, - Zamontowanie stolarki drzwiowej wraz z zabudową systemową z aluminium na wejściu do budynku i wiatrołapie, - Zamontowanie nowych przyborów sanitarnych, - Wykonanie ocieplenia posadzki parteru poprzez obłożenie stropów w piwnicy styropianem wykończonym 2 x siatka na kleju, Podłogi i posadzki: - Wyrównanie istniejących podłóg masą samopoziomującą, - Położenie wykończenia podłóg, - Wykonanie cokolików zabezpieczających, - W pomieszczeniach sanitarnych położenie gresu antypoślizgowego, Stolarka okienna: - Wstawienie okien z PCV w kolorze białym z 3 - komorowych profili wzmacnianych kształtownikami stalowymi zimnogiętymi, ocynkowanymi z szybami podwójnymi niskoemisyjnymi Termofloat w zestawie 4/16/4 z tzw. ciepłą ramką miedzyszybową , o Uk + 1,1 W/m2 K, antywłamaniowe klasy P3, okucia obwodowe antywłamaniowe - okna muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie - wymagany jest Certyfikat Zgodności dla gotowego wyrobu oraz aprobaty techniczne ITB , ocena higieniczna PZH , klasyfikacja ogniowa CNBOP certyfikat bezpieczeństwa B dla odpowiednich elementów składowych ( profil, zestaw szybowy, okucia ). Zamiennie można od dostawcy wymagać świadectwa zgodności dla gotowego wyrobu - ale dopiero po jego wykonaniu, - Współczynnik przenikania ciepłą dla okien nie może być większy niż 2,3 W/m2 K, - Zamontowanie parapetów wewnętrznych z laminowanej płyty drewnopochodnej lub płyty MDF pokrytej lakierem akrylowym, - Zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, lakierowanej lub powlekanej. Stolarka drzwiowa: - Drzwi zewnętrzne aluminiowe ( profil 3 - komorowy z przekładką termiczną ), wzmocnione okucia antywłamaniowe, szklone podwójną szybą niskoemisyjną Termofloat w zestawie 4/16/4 z tzw. ciepłą ramką) miedzyszybową , o Uk + 1,1 W/m2 K, szyby antywłamaniowe klasy P3, 2 zamki atestowane z wkładkami bębenkowymi oraz samozamykacze, współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych nie może być większy niż 2,6 W/m2 /K, - Zamontowanie drzwi wewnętrznych drewnianych, płytowe z zamkiem z wkładką patentową. Tynki i okładziny ścienne: - Sprawdzenie jakości i wytrzymałości tynków, - Uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków oraz wymiana słabych, - Wykończenie tynków szpachla gipsową, - W częściach zawilgoconych prace prowadzić dopiero po całkowitym wyschnięciu murów, - W pomieszczeniach sanitarnych ułożyć na ścianach na zaprawie klejowej płytki ceramiczne glazurowane do wysokości 200 cm. Wymagana aktualna Aprobata Techniczna ITB oraz atest PZH. Malowanie: - Malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi ( 2 - krotnie, po uprzednim zagruntowaniu) w jasnych kolorach pastelowych, - Malowanie farbami akrylowymi zmywalnymi ścian w pomieszczeniach przeznaczonych lub dopuszczających pobyt dzieci do wysokości 150 cm. Farby powinny odpowiadać wymogom norm lub świadectw dopuszczenia do stosowania w budownictwie. ROBOTY ELEKTRYCZNE Demontaż starej instalacji oświetleniowej. Jako oddział przedszkolny adaptowane mają być pomieszczenia parteru budynku starego przedszkola. Pomieszczenia I piętra i klatki schodowej pozostają w dyspozycji Urzędu Miejskiego w związku z czym instalacja elektryczna w tych pomieszczeniach pozostaje bez zmian, zasilana z licznika energii elektrycznej umieszczonego w rozdzielni głownej adaptowanego budynku umieszczonej w piwnicy tego budynku. Istniejącą linię zasilającą z rozdzielni głównej do rozdzielni R1 w projektowanym parterze budynku należy wraz z rozdzielnią R1 zdemontować. Wykonać nową linię zasilającą rozdzielni. R2 w korytarzu I piętra budynku przewodem YDY5x10mm2 w RL37 p/t. w celu zasilania w energię elektryczną istniejących pomieszczeń I piętra. Złącze kablowe ZK-2a, rozdzielnia główna w piwnicy, oraz rozdzielnia R2 w korytarzu I piętra i instalacje elektryczne w piwnicy i pomieszczeniach I piętra adaptowanego budynku pozostają bez zmian. Istniejącą instalację parteru budynku wraz z rozdzielnicą R1 należy w całości zdemontować. Wszelkie prace przy wykonywaniu adaptacji budowlanej i wykonaniu nowej instalacji można wykonywać dopiero po odłączeniu napięcia z istniejących obwodów ich demontażu i demontażu istniejącej rozdzielni R1. Zasilanie i rozdział energii elektrycznej. Zasilanie projektowanych pomieszczeń przedszkola wykonać przewodem YDY5x10mm2 w RL37 p/t z za licznika przedszkola w istniejącej rozdzielni głównej przedszkola RG. Linię zasilającą doprowadzić do projektowanej tablicy rozdzielczej RP-1 typu RWN 3x12. Z tablicy rozdzielczej RP-1 wyprowadzić projektowane obwody oświetleniowe i gniazd wtyczkowych. Instalacja oświetleniowa. Całość instalacji oświetleniowej zaprojektowano przewodami typu YDY 3-żyłowymi, z żyłą ochronną PE, o przekrojach podanych na schemacie zasilania i planie instalacji, układanymi w tynku w ścianach tradycyjnych murowanych i w rurkach izolacyjnych niepalnych układanych pod płytami z suchego tynku w ścianach o konstrukcji drewnianej, szkieletowej. Wykaz opraw znajduje się na rzucie przyziemia rys. Nr E-3. W łazience i WC stosować osprzęt szczelny. Doprowadzenie przewodów do opraw oświetleniowych na drewnianych sufitach wykonać w rurkach izolacyjnych niepalnych. Na stropach palnych, drewnianych wolno mocować wyłącznie oprawy oznaczone symbolem F. Łączniki instalować na wysokości 1,4m nad podłogą. Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W poszczególnych sali zajęć i szatni zaprojektowano oświetlenie ewakuacyjne za pomocą montażu opraw oświetleniowych z inwerterem typu OKN 236N Aw3. Nad wyjściami z pomieszczeń sali zajęć i szatni, należy zainstalować oprawy ewakuacyjne kierunkowe. Instalację wykonać wg schematu i planu instalacji, oraz pkt. 5 opisu technicznego. Instalacja gniazd wtyczkowych. Całość instalacji gniazd wtyczkowych zaprojektowano przewodami typu YDY 3-żyłowymi, z żyłą ochronną PE, o przekrojach podanych na schemacie zasilania i planie instalacji, układanymi w tynku w ścianach tradycyjnych murowanych i w rurkach izolacyjnych niepalnych układanych pod płytami z suchego tynku w ścianach o konstrukcji drewnianej, szkieletowej. W łazience i w WC stosować osprzęt szczelny. Gniazda wtyczkowe instalować na wysokości 1,55m w sali zajęć i szatni natomiast w gabinecie z-cy dyrektora na wysokości 0,35 m nad podłogą. Przewidziano wykonanie dwóch oddzielnych obwodów z gniazdami innego koloru dla zasilania komputerów. Przewidziano zamontowanie wszystkich gniazd z bolcem ochronnym dla podłączenia przewodu PE. Instalacja ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych. W tablicy rozdzielczej TP-1, zaprojektowano II stopień ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych za pomocą ograniczników przepięć. Instalacja telefoniczna. Wykonanie instalacji polega na ułożeniu obwodu telefonicznego przewodem YTKSY 1x4x0,5 w RL p/t od puszki przyłączeniowej na zewnętrznej ścianie budynku do gniazda telefonicznego zamontowanego w gabinecie z-cy dyrektora, na wysokości 0,3 m od posadzki. Stosować osprzęt pod tynkowy. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym W budynku jako system ochrony od porażeń prądem elektrycznym należy zastosować szybkie wyłączenie prądu za pomocą wyłączników przeciwporażeniowych, różnicowoprądowych FI468P, 25A DI?30mA, zamontowanych w tablicy rozdzielczej TP-1. Wykonać dodatkowe uziemienie punktu PE tablicy rozdzielczej TP-1 łącząc go bednarką stalową ocynkowaną Fe/Zn30x4mm z uziomem pionowym głębinowym wykonanym z pręta stalowego F 20mm i wszystkimi występującymi w pobliżu uziomami sztucznymi np. uziomem instalacji piorunochronnej i naturalnymi. Oporność uziomu nie może przekroczyć 30W. W istniejącej rozdzielni głównej przedszkola wykonać punkt PEN połączony istniejącą bednarką ocynkowaną Fe/Zn 25x3mm z istniejącym punktem PEN złącza kablowego ZK-3 i uziomem. Przewód ochrony PE wyprowadzić z uziemionego punktu PEN rozdzielni głównej RG przedszkola, i doprowadzić do tablicy rozdzielczej TP-1. Przewody ochronne poszczególnych obwodów wyprowadzić z listwy zaciskowej PN tablicy rozdzielczej TP-1. Podłączeniu do przewodów ochronnych podlega metalowa konstrukcja i obudowa tablicy rozdzielczej, styki ochronne gniazd wtyczkowych, metalowe korpusy opraw oświetleniowych, oraz metalowe obudowy urządzeń elektrycznych. W łazience, WC i pomieszczeniu porządkowym wykonać miejscowe, nie uziemione połączenia wyrównawcze łączące przewód PE z metalowymi rurami wod.-kan. C.O. i C.W. oraz wanną lub misą podnatryskową. Metalowe rury instalacji wod.-kan. przyłączyć do szyny GSU budynku przedszkola. Dla zapewnienia prawidłowego działania wyłączników przeciwporażeniowych przewody N i PE nie mogą łączyć się ze sobą w żadnym innym punkcie instalacji elektrycznej poza rozdzielnią główną RG. Całość instalacji przeciwporażeniowej wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przemysłu z dnia 8 października 1990r. Dziennik Ustaw Nr 81 z dnia 26 listopada 1990r., oraz normą PN-92/E-05009. Po wykonaniu instalacji należy pomiarami sprawdzić skuteczność ochrony od porażeń prądem elektrycznym. ROBOTY INSTALACYJNE C.O. Inwestycja swoim zakresem obejmuje demontaż istniejących grzejników, przebudowę jednego pionu C.O. oraz dobór i rozmieszczenie aparatów grzejnych, urządzeń regulacyjnych. Istniejąca instalacja C.O. wykonana jest z rur stalowych. Po demontażu istniejących grzejników należy wykonać przegląd instalacji, przeprowadzić odkamienienie i płukanie pionów i poziomów C.O. Istniejąca instalacja C.O. nie podlega modernizacji ( poza pracami konserwacyjnymi i naprawczymi ) - projektuje się tylko wymianę grzejników z żeliwnych żeberkowych na kompaktowe grzejniki stalowe. Ze względu na konieczność wykonania przejścia pomiędzy budynkami projektuje się przeniesienie pionu ( rys. nr 2 w projekcie). Projektowany pion wspawać do istniejących poziomów C.O. w piwnicy. Na łuku projektowanego pionu pod stropem pomieszczenia zamontować automatyczne odpowietrzniki. Po zmontowaniu instalacji c.o. przeprowadzić próbę szczelności. Przejścia projektowanych rurociągów pod przegrodami budowlanymi wykonać w tulejach ochronnych, a przestrzeń między nimi wypełnić pianką poliuretanową. Odpowietrzenie instalacji za pośrednictwem odpowietrzników automatycznych zamontowanych na grzejnikach. Na końcu każdego pionu zamontować należy automatyczne zawory odpowietrzające. Jako aparaty grzejne zaprojektowano kompaktowe grzejniki płytowe z elementami konwekcyjnymi i wg normy PN-EN 442 dla parametrów 70/55/20. Grzejniki wyposażyć w zestaw przyłączeniowy umożliwiający montaż zaworów termostatycznych. ROBOTY INSTALACYJNE WOD.KAN. wewnętrzna Instalacja zimnej wody. Istniejący budynek wyposażony jest instalację kanalizacji sanitarnej i wodociągową. Należy wykonać całkowity demontaż istniejących podejść wodociągowych i urządzeń sanitarnych ( miski ustępowe, umywalki, zlewozmywaki itp. ). Demontażowi nie podlegają istniejące piony kanalizacyjne i wodociągowe z wyjątkiem pionu A, który przeznaczony jest do przeniesienia wg rys. nr 1. Istniejący pion wodociągowy w pomieszczeniu nr 6 odciąć i zaślepić na poziomie piwnic. Pion A włączyć do istniejącej instalacji wodociągowej również na poziomie piwnicy za pośrednictwem trójnika. Przed wodomierzem zestawu pomiarowego powinien być zamontowany filtr wody, natomiast za wodomierzem w kolejności zawór antyskażeniowy zwrotny, zawór kulowy ? obrotu odcinający oraz trójnik z zaworem odcinającym do spuszczania wody z instalacji. Instalację zimnej wody w pomieszczeniu nr 5 zasilającą trzy umywalki zamontowane na ścianie kominowej oraz brodzik natryskowy włączyć do pionu C. Zasilenie w zimną wodę misek ustępowych, oraz umywalek zamontowanych na ścianie zewnętrznej w pomieszczeniu nr 5 i 6 włączyć do przeniesionego pionu A. W pomieszczeniu nr 3 projektuje się dwukomorowy zlewozmywak ze stali nierdzewnej - doprowadzenie zimnej wody do baterii czerpalnej poprzez projektowaną instalację, którą podłączyć do istniejącego pionu zimnej wody B. Rurociągi instalacji zimnej wykonać należy z rur stalowych ocynkowanych. Przewody zimnej wody prowadzić należy w bruzdach ścian, podejścia również umieścić w bruzdach. Wszelkiego rodzaju zmiany kierunku rurociągu wykonywać należy przy użyciu kształtek stalowych ocynkowanych. Jako armaturę odcinającą należy zastosować zawory odcinające ćwierćobrotowe pełnoprzelotowe. Rurociągi przytwierdzić należy do ścian za pomocą odpowiednich uchwytów lub haków w odstępach 2 ¸ 5 m z zależności od średnicy rurociągu. Ze względów przeciwpożarowych projektuje się również hydrant wewnętrzny dn 25 mm do zabudowy we wnęce. Instalacja ciepłej wody Instalację ciepłej wody w pomieszczeniu nr 5 i 6 włączyć do istniejącego pionu C. Instalację ciepłej wody wykonać należy z rur stalowych podwójnie ocynkowanych. Zadaniem instalacji będzie doprowadzenie ciepłej wody do armatury czerpalnej. Ciepła woda użytkowa z istniejącego źródła, natomiast w pomieszczeniu porządkowym ( nr 9 ) ciepła woda przygotowywana będzie za pośrednictwem przepływowego elektrycznego podgrzewacza zamontowanego bezpośrednio nad zlewozmywakiem. Wszelkiego rodzaju zmiany kierunku rurociągów dokonywać należy przy użyciu kształtek stalowych podwójnie ocynkowanych. Przejścia projektowanych rurociągów instalacji ciepłej wody przez przegrody budowlane prowadzić należy w tulejach ochronnych, a przestrzeń między nimi uzupełnić pianką poliuretanową. Jako armaturę odcinającą zaprojektowano zawory proste, przelotowe, z metalowym grzybkiem, korpusem podwójnie ocynkowanym i łączonym z rurociągami na gwint. Instalacja kanalizacji sanitarnej. Odprowadzenie ścieków gospodarczo - bytowych z budynku odbywać się będzie za pośrednictwem istniejącej i projektowanej instalacji kanalizacji sanitarnej i dalej poprzez istniejące przyłącze do miejskiej sieci kanalizacyjnej. Istniejące piony nr 1, 2 i 3 nie zmieniają lokalizacji i nie podlegają demontażowi. Do pionu nr 1 należy podłączyć dwie umywalki zamontowane na ścianach zewnętrznych. Podejścia prowadzić w bruzdach w ścianach; w przypadku braku takiej możliwości podejścia prowadzić po ścianie. Do pionu nr 2 podłączyć umywalki zamontowane na ścianie kominowej oraz miski ustępowe i brodzik natryskowy. Bezpośrednio za syfonami umywalkowymi na podejściach należy zamontować zawory napowietrzające. Podłączenie misek ustępowych i brodzika natryskowego wykonać prowadząc poziomy pod stropem w piwnicy ze spadkiem min. 2 % w kierunku piony. W celu bezproblemowego odprowadzania ścieków z misek ustępowych projektuje się dodatkowy pion (1 proj.) PCV dn 110 mm, który należy zakończyć zaworem napowietrzającym. Do pionu nr 3 podłączyć zlewozmywak w którym bezpośrednio za syfonem na podejściu należy zamontować zawór napowietrzający. Rurociągi projektowanej instalacji kanalizacyjnej wykonać z rur PCV dn 110 mm i 50 mm i łączyć metodą wciskową. Na pionie 1 proj. w jego dolnej części tak jak to pokazano na rys. nr 2 projektu zamontować należy czyszczak (rewizja) w celu ewentualnego udrożnienia przewodów w razie zapchania. Bruzdy oraz rurociągi kanalizacji sanitarnej należy zabudować. Jako urządzenia sanitarne zaprojektowano : - umywalki przedszkolne - szt. 5, - zlewozmywak - szt. 1, - miski ustępowe ze spłuczką przedszkolne - szt. 2, - miska ustępowa kompakt - szt. 1 - brodzik natryskowy - szt. 1 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg, pokój nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.