Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Kielce: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Izby Celnej w Kielcach i Urzędu Celnego w Kielcach oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej
Numer ogłoszenia: 88392 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3642810, fax 0-41 3642847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Izby Celnej w Kielcach i Urzędu Celnego w Kielcach oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz obsługę urządzeń ochrony technicznej: Sygnalizacji włamania i napadu Sygnalizacji pożaru Brama automatyczna Szlaban 3.3 Do ochranianych i obsługiwanych nieruchomości należą niżej wymienione budynki, powierzchnie niezabudowane i wyposażenie techniczne: 3.3.1. Budynki Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 - czterokondygnacyjny budynek biurowy, parterowy budynek oficyny wraz z dwoma garażami, budynek magazynowy. Budynek biurowy wyposażony jest w system alarmowy w (strefie) na II piętrze , monitoring zewnętrzny, oraz system powiadamiania o pożarze. Powierzchnia kondygnacji naziemnych - 1672 m2 osłona śmietnikowa Parking zewnętrzny i wewnętrzny Całkowita powierzchnia terenu chronionego wynosi 2500 m2. 3.3.2 Budynek Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264d - trzykondygnacyjny biurowy, wyposażony w instalację alarmową na wszystkich piętrach budynku, okratowane okna parteru. Powierzchnia kondygnacji naziemnych - 1122 m2 Parking wewnętrzny i zewnętrzny urządzenie zasilania awaryjnego - agregat Całkowita powierzchnia terenu chronionego wynosi 3000 m2 3.3.3 Budynek Magazynu Depozytowego Zgórsko 71, gm. Sitkówka-Nowiny k. Kielc - wyposażony w instalację alarmową przeciw włamaniową, na terenie ogrodzonym, 3.4 Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia. 3.5 Ochrona realizowana będzie całodobowo jednoosobowo na każdym z obiektów (z wyłączeniem budynku magazynu depozytowego) przez pracownika ochrony wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego. W sytuacjach alarmowych natychmiast po wezwaniu ochrona zostanie wzmocniona poprzez udział grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. 3.6 Realizacja zadań ochrony w budynku magazynu depozytowego w Zgórsku 71 polegać będzie na monitoringu zewnętrznym i ewentualnych działaniach grupy interwencyjnej. 3.7 Ponadto do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie również umożliwienie wstępu na teren obiektu odpowiednim służbom, np.: sprzątającym, wywożącym śmieci itp. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać założenia (Planu ochrony) , przygotowanego przez Zamawiającego. 3.9 Służba ochrony fizycznej jest wykonywana przez pracowników ochrony w oparciu o (Plan ochrony) przyjęty jako obowiązujący dla pracowników ochrony w części dotyczącej ich obowiązków i praw wynikających z przepisów prawa oraz zawartych w (Instrukcji pełnienia służby). 3.10 Wykonawca zobowiązuje się do obsługi placu odpraw celnych przy ul. Ściegiennego 264d w zakresie podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.11 Wykonawca winien mieć zatrudnionych pracowników ochrony posiadających wymagane licencje pracownika ochrony, uprawnienia i zezwolenia związane z wymaganym przez Zamawiającego stanowiskiem , posiadających wiedzę i umiejętności dotyczące ochrony osób i mienia. Pracownicy ochrony powinni posiadać aktualne badania profilaktyczne dopuszczające do pracy . 3.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Podwykonawca może realizować przedmiot zamówienia zakresie grupy interwencyjnej oraz zewnętrznego monitoringu obiektu w miejscu i czasie określonym w pkt 3 i 4 załącznika nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 261195,2 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Międzywojewódzka Usługowa Spółka Inwalidów w Kielcach Sp. z. o. o., 25-004, Kielce, Paderewskiego 14, 25-004 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 261195.20
- Oferta z najniższą ceną: 261195.20 / oferta z najwyższą ceną: 445475.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Kompleksowa organizacja i realizacja Wojewódzkiego Forum BIZNES - EDUKACJA- KOOPERACJA.
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.