eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie
Numer ogłoszenia: 88509 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55069 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Organicznej PAN, ul. Kasprzaka 44/52, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 343 20 00, faks 22 6326681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa placówka naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego sprzętu komputerowego, którego szczegółowy opis został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: CZĘŚĆ I: dostawa 5 komputerów stacjonarnych (bez monitorów); CZĘŚĆ II: dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora); CZĘŚĆ III: dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora); CZĘŚĆ IV: dostawa 1 komputera przenośnego typu ultrabook; CZĘŚĆ V: dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook/ ultrabook; CZĘŚĆ VI: dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook; CZĘŚĆ VII: dostawa 4 monitorów LCD; CZĘŚĆ VIII: dostawa 1 drukarki laserowej oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych; CZĘŚĆ IX: dostawa 3 dysków zewnętrznych. Ze względu na finansowanie przedmiotu zamówienia z różnych źródeł, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Zamawiający wymaga wystawienia osobnych faktur VAT za wskazane elementy Zamówienia (zestawienie zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy). Wymagana gwarancja i warunki serwisu: Zawarte są w załączniku Nr 1. Dodatkowo punktowane będzie wydłużenie okresu gwarancji dla Części I przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Termin wykonania Zamówienia: Nie dłużej niż cztery tygodnie od daty podpisania umowy. Dodatkowo punktowane będzie skrócenie terminu wykonania przedmiotu Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Opracowanie syntezy substancji farmaceutycznych ezetymibu- selektywnego inhibitora wchłaniania cholesterolu/INITECH. Ochrona patentowa w zakresie skutecznych innowacyjnych inhibitorów tioredoksyny. Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13a, 01-353 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7705,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8837,55

  • Oferta z najniższą ceną: 8837,55 / Oferta z najwyższą ceną: 11614,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13a, 01-353 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3579,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4440,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4440,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5207,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZESĆ III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 1a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6033,15

  • Oferta z najniższą ceną: 6033,15 / Oferta z najwyższą ceną: 6974,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13a, 01-353 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4308,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5239,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5239,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6715,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Giga Multimedia, al. Niepodległości/Armii Ludowej WGE paw. 26/28, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3616,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3616,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4520,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.