Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/15 NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 88543 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. , ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 277 61 00, faks 32 271 73 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/15 NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonani umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie stawia w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) co najmniej 2 (dwa) zadania o podobnym charakterze tj. dostawy środków dezynfekcyjnych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej - ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty 1) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym produkty /załącznik nr 1 do SIWZ/ dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie Polski: a) produkty kwalifikowane jako produkty medyczne - posiadają dopuszczenia do obrotu zgodnie ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 (Dz.U. Nr 107 poz. 679) b) produkty kwalifikowane jako produkty biobójcze - posiadają pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 175/02 poz 1433) c) produkty kwalifikowane jako produkty lecznicze - posiadają pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 126/01 poz. 1381) d) produkty kwalifikowane jako wyroby kosmetyczne - posiadają zgodnie z ustawą o kosmetykach (Dz.U. Nr 42/01 poz. 473 z późniejszymi zmianami) potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Polski 2) ulotka informacyjna prospekt lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierająca opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania mikrobiologicznego oraz przeznaczenie preparatu. 3) Oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę w zakresie Pakietu 7 stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ potwierdzające że oferowane w pozycjach 1 i 2 Pakiety 7 preparaty spełniają zalecenia i są dopuszczone przez producenta myjni - dezynfekcyjnej typu GETINGE MODEL 46 - 4 pod kątem przydatności do stosowania ich w będącym na gwarancji w/w urządzeniu a ich stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji, którą posiada Zamawiający na użytkowane myjni - dezynfekcyjnej w/w typu. 2. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: 1) Potwierdzenie - wyniki badań przeprowadzonych przez niezależne laboratorium lub instytucje do tego celu uprawnione - dotyczące spektrum działania wymaganego przez Zamawiającego. 2) Dokumenty potwierdzające że: a) produkty kwalifikowane jako produkty medyczne - są dopuszczone do obrotu zgodnie ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679) b) produkty kwalifikowane jako produkty biobójcze - posiadają pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 175/02 poz 1433) c) produkty kwalifikowane jako produkty lecznicze - posiadają pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 126/01 poz. 1381) d) produkty kwalifikowane jako wyroby kosmetyczne - posiadają zgodnie z ustawą o kosmetykach (Dz.U. Nr 42/01 poz. 473 z późniejszymi zmianami) potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Polski 3) Dokumenty potwierdzone przez autoryzowany serwis producenta będących na gwarancji myjni- dezynfekcyjnej typu GETINGE MODEL 46 - 4, że zaoferowane w pozycjach 1 i 2 Pakietu 7 preparaty spełniają zalecenia i są dopuszczone przez producenta do stosowania w myjniach dezynfekcyjnych w/w typu. 3. Najpóźniej z dniem zawarcia umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, dla preparatów z wymogiem kart charakterystyki substancji niebezpiecznych w języku polskim, wydane przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub oświadczenie o nie podleganiu przepisom o substancjach niebezpiecznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wiedza i doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej: 1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego, 2) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do ograniczenia zamówień w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstępstwem od wykonania umowy, ani odstąpieniem od niej, nawet w części 5) Realizacja przez Wykonawcę przed terminem wskazanym w § 3 ust. 1 pełnej ilości dostaw, objętych przedmiotem umowy i oznaczonych w załączniku nr 1 do umowy, ma ten skutek, że umowa wygasa poprzez jej wykonanie w zakresie wyczerpanego asortymentu, 6) Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.09..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.09.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
- Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Sukcesywna dostawa gazów wraz z dzierżawą butli
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- WOFiTM/34/2025/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej i produktów biobójczych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - powtórka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.