eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo - II ETAP -część obrębyAdamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Gieł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Mława: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo - II ETAP -część obręby: Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewko, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn włościański, Staroguby. (z aktualizacji użytków gruntowych zostają wyłączone obszary objęte postępowaniem scaleniowym: obręb Marysinek - 362,1406ha, obręb Rudowo - 43,4000ha)
Numer ogłoszenia: 88790 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mławie , ul. Reymonta 6, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543311, faks 023 6552622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatmlawski.pl-przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacja użytków gruntowych - Gmina Strzegowo - II ETAP -część obręby: Adamowo, Augustowo, Chądzyny Krusze, Chądzyny Kuski, Giełczyn, Marysinek, Mdzewko, Rudowo, Rydzyn Szlachecki, Rydzyn włościański, Staroguby. (z aktualizacji użytków gruntowych zostają wyłączone obszary objęte postępowaniem scaleniowym: obręb Marysinek - 362,1406ha, obręb Rudowo - 43,4000ha).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie pięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia złożenia oferty, usług co najmniej 2 obiektów o powierzchni ok.500 ha co najmniej 200 działek ewidencyjnych,dla których wykonane zostały prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w formie numerycznej ,lub co najmniej 1obiektu ,dla którego wykonano prace związane z założeniem ewidencji budynków w ilości co najmniej 500 sztuk z podaniem danych dotyczących wielkości opracowania dat wykonania odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. W przypadku osób lub podmiotów wykonujących aktualizację użytków gruntowych należy przedstawić wykaz co najmniej dwóch prac związanych z klasyfikacją gruntów, o powierzchni większej od 200 ha wykonanych samodzielnie bądź w ramach obowiązków służbowych ,pod rządami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r .w sprawie klasyfikacji gruntów . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. minimum dwie osoby uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2 określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficznej. t. Dz. U. Nr 240 z 2005 r poz.2027 z późniejszymi zmianami. Dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony lub właścicieli współwłaścicieli w tym trzy osoby z wykształceniem wyższym. minimum jedną osobę - zatrudnioną na czas nieokreślony ,właściciela współwłaściciela lub jeśli oferent przedstawi stosowną warunkową umowę cywilno - prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów - przez ten podmiot , uprawnień do wykonywania klasyfikacji gruntów potwierdzonych wpisem na listę Wojewody Mazowieckiego. 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - w tym co najmniej 3 szt. zestawów komputerowych ,program EWMAPA z licencją lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków. 2 szt. zestawów tachimetrów elektronicznych z możliwością rejestracji danych. 4) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z dołączonymi poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dyplomów ukończenia wyższych lub średnich szkół geodezyjnych .W przypadku udziału w realizacji prac osób z wykształceniem innym niż geodezyjne dołączenie kopii dyplomów lub świadectw nie jest wymagane 6.4 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem i oferta dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będę brały udział w realizacji części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • minimum dwie osoby uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2 określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficzne j. t. Dz. U. Nr 240 z 2005 r poz.2027 z późniejszymi zmianami. Dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony lub właścicieli współwłaścicieli w tym trzy osoby z wykształceniem wyższym. b) minimum jedną osobę - zatrudnioną na czas nieokreślony ,właściciela współwłaściciela lub jeśli oferent przedstawi stosowną warunkową umowę cywilno - prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów - przez ten podmiot , uprawnień do wykonywania klasyfikacji gruntów potwierdzonych wpisem na listę Wojewody Mazowieckiego. 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - w tym co najmniej 3 szt. zestawów komputerowych ,program EWMAPA z licencją lub innego równoważnego generującego pliki w formacie SWDE umożliwiającego aktualizację części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków. 2 szt. zestawów tachimetrów elektronicznych z możliwością rejestracji danych. 4) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , - z dołączonymi poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dyplomów ukończenia wyższych lub średnich szkół geodezyjnych .W przypadku udziału w realizacji prac osób z wykształceniem innym niż geodezyjne dołączenie kopii dyplomów lub świadectw nie jest wymagane

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • minimum dwie osoby uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2 określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r Prawo Geodezyjne i Kartograficznj. t. Dz. U. Nr 240 z 2005 r poz.2027 z późniejszymi zmianami. Dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony lub właścicieli współwłaścicieli w tym trzy osoby z wykształceniem wyższym. b) minimum jedną osobę - zatrudnioną na czas nieokreślony ,właściciela współwłaściciela lub jeśli oferent przedstawi stosowną warunkową umowę cywilno - prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji gruntów - przez ten podmiot , uprawnień do wykonywania klasyfikacji gruntów potwierdzonych wpisem na listę Wojewody Mazowieckiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6 pokój 25 II pietro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mławie ul. Reymonta 6 pokój 11 I pietro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.