eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonaniewymiany stolarki okiennej w pomieszczeniu kuchenki oddziałowej i łazienkach Oddziału Chirurgii, Urologii i Traumatologii Dziecięcej -Chirurgia A, wymiany uszkodzonych płytek podłogowych w sali opatrunkowej Oddziału Urazowo- Ortopedycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Kielce: Wykonanie: wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniu kuchenki oddziałowej i łazienkach Oddziału Chirurgii, Urologii i Traumatologii Dziecięcej -Chirurgia A, wymiany uszkodzonych płytek podłogowych w sali opatrunkowej Oddziału Urazowo- Ortopedycznego
Numer ogłoszenia: 88854 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12633 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie: wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniu kuchenki oddziałowej i łazienkach Oddziału Chirurgii, Urologii i Traumatologii Dziecięcej -Chirurgia A, wymiany uszkodzonych płytek podłogowych w sali opatrunkowej Oddziału Urazowo- Ortopedycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr1- Okna. Demontaż, dostawa i montaż okien drewnianych (tj. klejone trójwarstwowo, szyby termoflot) w pomieszczeniu kuchenki oddziałowej i łazienkach Oddziału Chirurgii, Urologii i Traumatologii Dziecięcej- chirurgia A Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2 Pakiet nr2-wymiana posadzki Wymiana uszkodzonych płytek podłogowych w sali opatrunkowej Oddziału Urazowo-Ortopedycznego Wyszczególnione w przedmiarze robót , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji 1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie : Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarem robót 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Pakiet nr1 roboty demontażowe obsadzenie ościeżnic drewnianych dostarczenie, obsadzenie okien drewnianych klejonych 3 warstwowo, z szybą termoflot, okuciami( sposób otwierania jak na rysunkach) wymiana zaokiennika z blachy dwukrotne malowanie farbami zmywalnymi, nietoksycznymi wewnętrznych ścian Pakiet nr2 rozebranie posadzki, skucie nierówności betonu, warstwy wyrównawcze i wygładzające, posadzki, wywiezienie gruzu 3.Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty ( przed przystąpieniem do wykonania wymiary pobrać z natury, dokonać wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia). 4.Przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty pozwalające zamontować je w obiektach służby zdrowia 5.Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiektach służby zdrowia, na terenie Polski. 6.Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania ( zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych ( lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 7.Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 48 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego. 8.Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową Zamawiający uznaje jeden pełny pakiet. Pakiety ww. nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10.Roboty winny być wykonane zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16289.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Okna

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec, ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12156.65
  • Oferta z najniższą ceną: 12156.65 oferta z najwyższą ceną: 20500.35
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana posadzki

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATIVE FUTURE Grzegorz Barczyk, Mójcza 25, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4133.10
  • Oferta z najniższą ceną: 4133.10 oferta z najwyższą ceną: 7078.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.