To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Pruszcz Gdański: Wynajem 6 sal konferencyjnych wraz z cateringiem na potrzeby spotkań roboczych członków sieci tematycznych w ramach realizacji projektu: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/2014 oraz 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 88919 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69877 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem 6 sal konferencyjnych wraz z cateringiem na potrzeby spotkań roboczych członków sieci tematycznych w ramach realizacji projektu: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/2014 oraz 2014/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 6 sal konferencyjnych wraz z cateringiem na potrzeby spotkań roboczych członków sieci tematycznych w ramach realizacji projektu: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/2014 oraz 2014/2015. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I - wynajem przez Wykonawcę 6 sal wraz z wyposażeniem konferencyjnym (w każdej sali projektory multimedialne, ekrany, flipcharty z papierem i kolorowymi mazakami, tablice sucho ścieralne z kolorowymi mazakami) na osiem jednodniowych spotkań dla 120 uczestników na każdym zjeździe w dniach: 26.04.2014 17.05.2014 14.06.2014 27.09.2014 22.11.2014 24.01.2015 21.03.2015 16.05.2015 oraz w dniu 26.04.2014 - w godzinach od 9:00 do 10:30 dodatkowo 1 sala 120 osobowej (z nagłośnieniem i możliwością korzystania z mikrofonu) Obiekty w których realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą znajdować się w jednym kompleksie i być oddalone nie więcej niż 25 km od Pruszcza Gdańskiego. Zajęcia odbywać się będą od godziny 9:00 do godziny 16:00 we wszystkich salach jednocześnie, z wyjątkiem pierwszego spotkania w dniu 26.04.2014. Tego dnia zajęcia rozpoczną się o godz. 9:00 w sali 120 osobowej i będą tam trwały do godziny 10:30, kiedy to podczas przerwy kawowej uczestnicy rozejdą się do 6 sal minimum 20 osobowych i do końca dnia pracować będą w tych salach. Na pozostałych zjazdach sala 120 osobowa nie jest wymagana - uczestnicy będą mieć zajęcia w 6 salach min. 20 osobowych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: salę konferencyjną klimatyzowaną z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, miejsca siedzące w odpowiedniej ilości do liczby uczestników szkolenia - ustawienie miejsc teatralne lub inne z blatami lub nadstawką do robienia notatek dla uczestników szkolenia, wydzielony stół z miejscem siedzącym dla 2 osób prowadzących szkolenie (prowadzący widoczny dla każdego uczestnika zajęć z każdego miejsca sali). nagłośnienie: 2 mikrofony bezprzewodowe dla osób prowadzących spotkanie oraz nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali (dla 120 osób - tylko zjazd w pierwszym terminie na 2 godziny dydaktyczne); projektor multimedialny oraz ekran (obraz na ekranie widoczny przez każdego z uczestników szkolenia) w każdej sali; tablicę typu flipchart i flamastry (4 kolory: czarny, czerwony, zielony, niebieski); miejsce przed salą konferencyjną z odpowiednią ilością stolików, na których rozmieszczone będą materiały szkoleniowe oraz przeprowadzona będzie rejestracja uczestników; bezpłatną szatnię z obsługą dla uczestników szkolenia (dotyczy miesięcy jesienno-zimowych); zaplecze sanitarne: osobne toalety dla mężczyzn i kobiet oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; Część II - świadczenie usługi cateringu dla 120 uczestników spotkań w każdym z powyższych terminów. W ramach świadczonej usługi cateringowej Wykonawca zobowiązuje się zorganizować: dwie przerwy kawowe (przygotowane w pomieszczeniu odrębnym od sali, w której prowadzone jest szkolenie), w trakcie których każdemu uczestnikowi zostaną zapewnione: świeżo parzona kawa i herbata wraz z dodatkami (cukier, śmietanka, cytryna) bez ograniczeń, woda mineralna, ciasto domowe obiad dla uczestników szkolenia (120 szt.) będzie serwowany w odrębnym pomieszczeniu, oddzielonym od sali, w której prowadzone będzie szkolenie. Obiad w formie bufetu szwedzkiego obejmować będzie: posiłek dwudaniowy - zupa oraz 3 rodzaje drugiego dania: mięsne, rybne, jarskie i bukiet surówek w terminie do dwóch dni przed spotkaniem może nastąpić korekta ilości uczestników spotkania - co przekłada się na zmianę ilości zamawianych porcji obiadowych i przerw kawowych Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Wykonawca przygotuje posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) w razie konieczności dowozu posiłków, Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy/ Podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy. 4. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ podwykonawców, w oparciu o art. 36 b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał. Nr 6 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/ 2014 oraz 2014/ 2015. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL ORLE K. PODKÓWKA M. ZDANOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL ORLE K. PODKÓWKA M. ZDANOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- HOTEL ORLE Centrum Konferencyjne B. Zdanowski, K. Podkówka Sp. J., Ul. Lazurowa 8, 80-680 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67200,00
Oferta z najniższą ceną: 67200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. Tysiąclecia w Pruszczu Gdańskim
- Budowa fragmentu chodnika w ul. Batalionów Chłopskich w Pruszczu Gdańskim
- Budowa instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania, instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Rozbudowa budynku powiatu przy ul. Raciborskiego 2A w Pruszczu Gdańskim o Oddział Pomocy Doraźnej"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2215G w msc. Borzęcin - etap IV
- Przebudowa budynku Urzędu Miasta Pruszcz Gdański położonego przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Świadczenie usług cateringowych dla AGH - DE-dzp.272-135/25
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.