Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Gniezno: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania:
Rewitalizacja obszaru powojskowego przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie - adaptacja budynków po byłych koszarach.
Numer ogłoszenia: 88946 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: Rewitalizacja obszaru powojskowego przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie - adaptacja budynków po byłych koszarach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje przygotowanie projektu adaptacji budynków po byłych koszarach na cele edukacyjne i społeczne wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz inwentaryzację obiektów wraz z otoczeniem, a także projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 zł) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10 w Banku PKO B.P. w Gnieźnie - Nr rachunku: 48 1020 4115 0000 9802 0004 1111 ze wskazaniem tytułu wpłaty: Przetarg nieograniczony - Rewitalizacja obszaru powojskowego przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie - adaptacja budynków po byłych koszarach, nie później niż w terminie składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia oraz spełniają wymagania szczególowo określone w SIWZ.Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu, winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) zał. do oferty nr 1 - wypełniony formularz oferty cenowej, 2) zał. do oferty nr 2 - kosztorys ofertowy , 3) zał. do oferty nr 3 - oświadczenie, zgodnie z którym Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji i nie wnosi zastrzeżeń do ich treści, 4) zał. do oferty nr 4 - oświadczenie o wiarygodności wykonawcy (art. 22 ust. Pzp), 5) zał. do oferty nr 5 - oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców, 6) zał. do oferty nr 6 - wykaz zrealizowanych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie działalności (jednak w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed wszczęciem postępowania) (wymagane są min. 2 zamówienia każde o wartości brutto nie mniejszej niż cena zaoferowana przez wykonawcę składającego ofertę wykonane w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie działalności wykonawcy, jednak w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed wszczęciem postępowania) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana z należytą starannością, 7) zał. do oferty nr 7- sprawozdanie finansowe lub inny dokument określający obroty, zyski oraz zobowiązania i należności za rok 2008 (określające, że sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewni wykonanie zamówienia, tj. posiada dodatni wynik finansowy za rok ubiegły). 8) zał. do oferty nr 8 - informacje banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 10% wartości zamówienia), 9) zał. do oferty nr 9 - aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1 mln złotych (słownie: jeden milion złotych), 10) zał. do oferty nr 10 - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium, 11) zał. do oferty nr 11 - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z właściwego rejestru ( nie starsze niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 12) zał. do oferty nr 12 - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, 13) zał. do oferty nr 13 - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków (nie starsze niż sprzed 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 14) zał. do oferty nr 14 - zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (nie starsze niż sprzed 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 15) zał. do oferty nr 15 - zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 oraz pkt.9 ustawy Pzp (nie starsze niż sprzed 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 16) zał. do oferty nr 16 - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: można pobrać ze strony internetowej Powiatu Gnieźnieńskiego: http://www.powiat-gniezno.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamwiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Jana Pawła II 9/10 Biuro podawcze- parter lub przesłać pocztą na adres zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Remont drogi powiatowej Nr 2221P w Szczytnikach Czerniejewskich w kierunku do m. Czeluścin
- Przebudowa drogi związana z budową oświetlenia drogowego w m. Modliszewko dz. 26
- Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego dz. Nr 6/7 i 6/8 ark.1 w Braciszewie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Osiniec, Os. Owsiane
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 "Leśne Ludki" przy ul. Radosnej 4 w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.