eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoModernizacja sali gimnastycznej, węzłów sanitarnych i szatni wraz z zakupem wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Jana Pawła II 4 Kłodzko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Kłodzko: Modernizacja sali gimnastycznej, węzłów sanitarnych i szatni wraz z zakupem wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Jana Pawła II 4 Kłodzko.
Numer ogłoszenia: 88978 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej, węzłów sanitarnych i szatni wraz z zakupem wyposażenia - Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Jana Pawła II 4 Kłodzko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, węzłów sanitarnych i szatni wraz z zakupem wyposażenia w obiekcie szkoły podstawowej nr 3 przy ul. Jana Pawła II 4 w Kłodzku. Zakres planowanych robót obejmuje w szczególności: - budowę nowej podłogi sportowej, - dostawę i montaż wyposażenia sportowego, - wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia, - instalowanie wentylacji i centralnego ogrzewania, - montaż wykładzin podłogowych na korytarzach i w pomieszczeniach do ćwiczeń, - wymianę stolarki drzwiowej, - budowę instalacji wod.-kan. i systemu kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - roboty malarskie oraz dostawę wyposażenia. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną i wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację budowlaną powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Projekt budowlany przebudowy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Kłodzku, ul. Jana Pawła II nr 4, b) Projekt przebudowy węzłów sanitarnych wraz z szatniami w Szkole Podstawowej nr 3 w Kłodzku, ul. Jana Pawła II nr 4, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiary robót, e) Informacje dodatkowe zawarte w SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia uzupełniającego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami.) 3.Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 z adnotacją modernizacja sali gimnastycznej, węzłów sanitarnych i szatni wraz z zakupem wyposażenia w obiekcie szkoły podstawowej nr 3 przy ul. Jana Pawła II 4 w Kłodzku. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2(a) do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690) o wartości tej roboty min. 200 000,00 zł brutto oraz, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie montażu posadzek sportowych w obiektach sportowych (salach gimnastycznych) o powierzchni co najmniej 350 m2 oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2(a) do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawienia budowlane o specjalności konstrukcyjno- budowlanej (kierownik budowy) i min. 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności elektrycznej, obowiązujące na terenie Polski i/lub państw członkowskich UE (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na odstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Oświadczenie, że osoby te posiadają właściwe uprawnienia i przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE - należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki zgodnie z zał. nr 2(a) do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690) o wartości tej roboty min. 200 000,00 zł brutto oraz, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie montażu posadzek sportowych w obiektach sportowych (salach gimnastycznych) o powierzchni co najmniej 350 m2 oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowy muszą zostać zaakceptowane bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, ze nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 4) kosztorys ofertowy - roboty budowlane. 5) oferta cenowa - wyposażenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.klodzko.pl/zamowienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pok 231 w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, pok 101 -Biuro Obsługi Ludności w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.