eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych Miasta Zielona Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Zielona Góra: Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych Miasta Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 89026 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych Miasta Zielona Góra.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych Miasta Zielona Góra obejmujący: 1) wykonanie szkicu koncepcji zagospodarowania terenu każdego z modernizowanych placów zabaw z uwzględnieniem starych i nowych urządzeń zabawowych wraz z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami w 2 egz.; 2) wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych na terenach modernizowanych placów zabaw własnym transportem; 3) 36 miesięczną gwarancję na wszystkie nowe urządzenia zabawowe; 4) bezpłatne roczne przeglądy gwarancyjne w okresie trwania udzielonej przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji, związane z wystawieniem świadectw kontroli technicznej urządzeń, dopuszczających w/w place zabaw do dalszej eksploatacji pod kątem bezpieczeństwa dla bawiących się dzieci; 5) w przypadku montażu urządzeń zabawowych nie pochodzących z własnej produkcji, Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy pisemnego oświadczenia Producenta urządzeń zabawowych o odpłatnym zobowiązaniu się do wystawiania świadectw kontroli technicznej urządzeń zabawowych, dopuszczających w/w place zabaw do dalszej eksploatacji pod kątem bezpieczeństwa dla bawiących się dzieci - po wygaśnięciu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 2. Opis urządzeń zabawowych, które mają stanąć na modernizowanych placach zabaw: 1. piaskownica kwadratowa z bokami z wodoodpornej sklejki 2. kompleks piaskownico-domkowy z tablicą do rysowania złożony z : - domku krytego dachem dwuspadowym, wykonanym z półwałków lub pokrytym onduliną, - piaskownicy, - tablicy do rysowania połączonych w całość o wymiarach min. 5,20 x 2,10 x 1,80 (dł. - szer. - wys.) 3. tablica rysunkowa podwójna pozioma lub dwie tablice ustawione pod kątem 90 stopni, przymocowane do konstrukcji trzech nóg, wykonane ze sklejki wodoodpornej i montowana do gruntu na kotwach 4. huśtawka drewniana wahadłowa podwójna z siedziskami typu deseczka montowana do gruntu na kotwach 5. huśtawka drewniana wahadłowa podwójna z siedziskami typu deseczka z oparciem plus opona montowana do gruntu na kotwach 6. huśtawka drewniana wahadłowa pojedyncza z siedziskami typu maluch montowana do gruntu na kotwach 7. huśtawka drewniana wahadłowa pojedyncza z siedziskami typu deseczka montowana do gruntu na kotwach 8. huśtawka ważka z metalową belką, metalową podstawą, plastikowymi siedziskami oraz metalowymi uchwytami, montowana do gruntu na kotwach 9. bujak sprężynowiec na jednej lub dwóch sprężynach - zgodny z zamieszczonym w Programie funkcjonalno użytkowym (zał. Nr 9) zdjęciem pożądanego przez Zamawiającego urządzenia Przedmiot zamówienia będzie realizowany na istniejących i użytkowanych terenach placów zabaw: 1) ul. Kościuszki 1 - działka nr 21/6, 2) ul. Krasickiego 1-3-5-7 - działka nr 137/6, 3) ul. Jaskółcza 13-15 - działka nr 116/20, 4) ul. Długa 28-30 - działka nr 11/6, 5) ul. Wazów 20-22 - działka nr 50/15, 6) ul. Malczewskiego k-PKN Orlen - działka nr 3/95, 7) ul. Strumykowa - działka nr 254/130, 8) ul. Anieli Krzywoń 7-9-11, 9) deptak. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanych placach zabaw dla dzieci powinny spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa B i atesty a także spełniać wymogi norm polskich i UE: 1) PN-EN 1176-1:2001, 2) PN-EN 1176-1:2001/A1:2004, 3) PN-EN 1176-2:2001, 4) PN-EN 1176-3:2001, 5) PN-EN 1176-5:2001, 6) PN-EN 1176-5:2001/A1:2004, 7) PN-EN 1176-6:2001, 8) PN-EN 1176-6:2001/A1:2004, 9) PN-EN 1176-7:2000, 10) PN-EN 1177:2000, 11) PN-EN 1177:2000/A1:2004. Dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B. 3.5. Zamawiający wymaga zachowania na terenie modernizowanych placów zabaw wymienionych poniżej urządzeń zabawowych: 1) ul. Kościuszki 1: - piaskownica - huśtawka ważka drewniana 2) ul. Krasickiego 1-3-5-7: - piaskownica 3) ul. Długa 28-30: - piaskownica 4) ul. Malczewskiego: - drewniany sześciokąt sprawnościowy - huśtawka podwójna wahadłowa deseczkowa drewniana - zjeżdżalnia drewniana z daszkiem 5) ul. Anieli Krzywoń 7-9-11: - piaskownica Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy urządzeń zabawowych może zostać przez Wykonawcę zlecony podwykonawcom, pod warunkiem wywiązania się z pkt. 3.1 ppkt 5 zakresu zamówienia zawartego w SIWZ, natomiast montaż nowych urządzeń zabawowych w gruncie jest wyłączony z możliwości zlecenia podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem zdjęć urządzeń pożądanych przez Zamawiającego oraz wykazem map działek, na których modernizowane są place zabaw zawarty jest w Programie funkcjonalno- użytkowym będącym załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość minimum 100 % wartości umowy brutto na okres realizacji umowy. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię dokumentów określonych w pkt. 3.4. SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.917,00 zł / jeden tysiąc dziewięćset siedemnaście złotych/..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 7.1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej trzech robót budowlanych o minimalnej wartości 60.000,00 zł brutto każda w zakresie posadowienia urządzeń zabawowych na placu zabaw w gruncie, udokumentowanych że zostały wykonane należycie; 7.2wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej trzech dostaw o minimalnej wartości 60.000,00 zł brutto każda w zakresie dostawy urządzeń zabawowych dla określonego Zamawiającego, potwierdzone że zostały wykonane należycie; Uwaga!: Zamawiający 1 zadanie traktuje jako połączenie dostawy z robotami budowlanymi tzn. posadowieniem urządzeń zabawowych w gruncie; 7.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie (kierownik robót); 7.4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 38.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia zamówienia w zakresie dostawy urządzeń zabawowych podwykonawcom, pod warunkiem wywiązania się z pkt. 3.1 ppkt 5 SIWZ, natomiast montaż nowych urządzeń zabawowych w gruncie jest wyłączony z możliwości zlecenia podwykonawcom); 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w wymienionej w punkcie 5.1.3. SIWZ branży oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.4. SIWZ; 10) dokładnie wypełnione Tabele Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), wg załącznika nr 7 do SIWZ; 11) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.