eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówCZYSTA RZEKA SZARLEJKA - REKULTYWACJA TERENÓW DOLINY RZEKI SZARLEJKI NA CELE PRZYRODNICZE. ETAP I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-18

Radzionków: CZYSTA RZEKA SZARLEJKA - REKULTYWACJA TERENÓW DOLINY RZEKI SZARLEJKI NA CELE PRZYRODNICZE. ETAP I.
Numer ogłoszenia: 89099 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZYSTA RZEKA SZARLEJKA - REKULTYWACJA TERENÓW DOLINY RZEKI SZARLEJKI NA CELE PRZYRODNICZE. ETAP I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektów wykonawczych) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i wykonanie robót budowlanych związanych z rekultywacją rzeki Szarlejki w celu wzbogacenia bioróżnorodności w obrębie cieku. Projekt budowlany zostanie przekazany Wykonawcy w formie załącznika do niniejszej SIWZ. Zamierzeniem planowanych robót hydrotechnicznych i zabiegów technicznych ma być renaturyzacja cieku, polegająca na różnicowaniu warunków morfologicznych koryta i terenu przyległego w obrębie uregulowanego wcześniej cieku, w celu przywrócenia - na miarę istniejących uwarunkowań - naturalnego charakteru doliny rzeki Szarlejki na odcinku od km 3+550 (most w ciągu ul. Wawrzyńca Hajdy w Bytomiu) do km 5+042 (przepust sklepiony pod nasypem nie istniejącej już kolei), tj. na długości 1492 m. Natomiast z zagospodarowania zabiegami technicznymi wyłączono odcinek 60 m pomiędzy mostami: w ciągu ul. Hajdy, a nieczynnym mostem w km 3+610. A zatem zagospodarowanie terenu części działek na odcinku od doliny Szarlejki od km 3+607 (powyżej nieczynnego mostu) do 5+042 (żelbetowy przepust sklepiony) obejmuje: a) na całym odcinku - umocnienie stopy skarp w istniejącym korycie cieku opaskami wielokiszkowymi 3 x 20 cm i 2 x 20 cm, z obcięciem nawisów, profilowaniem skarp, umocnieniem skarp pasem 1,0 m biowłókniną, a wyżej obsianiem skarp w ziemi urodzajnej, b) na całym odcinku - wyznaczenie palisadami z kołków faszynowych nurtu meandrującego w korycie istniejącym w celu zróżnicowania nurtu w korycie prostoliniowym, z zasypaniem gruntem przestrzeni między palisadą, a opaską kiszkową pod nasadzenia roślinności szuwarowej, c) na odcinku od km 4+700 do 4+950 - wykonanie na poboczach cieku tarasów pod nasadzenia roślinności, d) w rejonie km 4+700 - wykonanie na lewym brzegu, w miejscu zaniżenia pozostałego po starorzeczu, niewielkiego zbiornika wodnego - oczka wodnego o powierzchni 687,5 m2 i głębokości 0,70 m, z wydzieleniem w części centralnej obszaru o pow. 171,9 m2 o głębokości 1,20 m dla umożliwienia przetrwania organizmom żywym okresów zimowych. Na części płytszej planowane są nasadzenia roślinności szuwarowej, e) wykonanie połączenia starorzecza z korytem cieku na lewym brzegu w rejonie km 4+535 (wejście do starorzecza) i 4+365 (wyjście ze starorzecza) - w celu zróżnicowania układu poziomego rzeki poprzez okresowe przyłączenie części starorzecza do ekosystemu uregulowanego koryta, f) wykonanie w km 3+827 i 4+446 dwóch stopni wodnych w formie bystrzy z narzutu kamiennego w celu zmniejszenia nadmiernego spadku podłużnego cieku i wyhamowania prędkości przepływu wody dla zapewnienia rzece trwałości przez ochronę dna i brzegów przed nadmierną erozją oraz dla ułatwienia wprowadzenia wody z rzeki do zbiornika wodnego i do starorzecza, g) wykonanie zabezpieczenia palisadami 10 szt. drzew rosnących na skarpach cieku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.00 - Rekultywacja gleby 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca spełnia warunek wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty hydrotechnicznej związanej z regulacją brzegów i dna rzek i cieków wodnych za minimalną kwotę brutto 1 000 000,00 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, w szczególności: 1) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do projektowania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia; 2) kierownikiem robót budowlanych - osobą odpowiedzialną za koordynowanie całości prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia -posiadający wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa wodnego; 3) kierownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej uprawniające do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych. Dodatkowo, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić także wykonanie robót budowlanych pod kierownictwem osób z uprawnieniami wynikającymi z uzyskanego pozwolenia na budowę - osoby te zostaną wskazane przez Wykonawcę po uzyskaniu przez niego pozwolenia na budowę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony przez Wykonawcę formularz Oferty, 2) pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) ze względu na specyficzny charakter prowadzonych robót Zamawiający dopuszcza wystąpienie przerw w realizacji prac, spowodowanych niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi kontynuowanie prac. W takiej sytuacji nastąpi zawieszenie terminu realizacji umowy, co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy. Kontynuacja terminu realizacji zamówienia nastąpi wraz ze wznowieniem robót przez Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2) zmiany danych teleadresowych stron umowy w przypadku ich zmiany; 3) zmiany osób przeznaczonych do realizacji zamówienia, pod warunkiem zachowania przez nowe osoby wymagań Zamawiającego w tym zakresie. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radzionków ul. Męczenników Oświęcimia 42 41-922 Radzionków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Radzionków ul. Męczenników Oświęcimia 42 41-922 Radzionków pokój nr 17 (piętro II).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.2 Gospodarka odpadami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja przekazana przez Zamawiającego w formie załączników do SIWZ tj.: 1) Zał. nr 1a do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami; 2) Zał. nr 1b do SIWZ - projekt budowlany wraz z operatem wodno-prawnym; 3) Zał. nr 1c do SIWZ - przedmiar robót (dotyczący robót z projektu budowlanego) 4) Zał. nr 1e do SIWZ - dokumentacja inwentaryzacyjno-koncepcyjna, 5) Zał. nr 1d do SIWZ - przedmiar robót (dotyczący zieleni). Zamawiający zaznacza, że przekazane dokumenty stanowią dla Wykonawcy jedynie materiał pomocniczy i mogą nie zawierać wszystkich czynników wpływających na cenę oferty Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót opracowane na podstawie projektu budowlanego. Przedmiary te traktować należy tylko jako materiał pomocniczy ułatwiający wycenę przedmiotu zamówienia. Dołączone przedmiary nie stanowią jedynej podstawy obliczenia ceny. Stanowią one jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca na podstawie własnego doświadczenia ma obowiązek dopracować, uzupełnić i uszczegółowić przekazany projekt budowlany, poprzez opracowanie projektu wykonawczego, uzyskać pozwolenie na budowę i realizować prace budowlane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.