eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Katowice: Dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 89143 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76121 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów barwiących i materiałów biurowych. 1. - część I - CPV 30125100-2 Wkłady barwiące 1) Toner do drukarki HP LaserJet seria M3027 MFP - 1 sztuka 2) Toner do kopiarki Kyocera Mita KM-2050 - 2 sztuki 3) Toner do faxu PANASONIC KX-FL613 - 1 sztuka 4) Bęben do faxu PANASONIC KX- FL613 - 1 sztuka Materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Oferowane przez Wykonawcę materiały, posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, a ponadto nie mogą być materiałami tzw. startowymi, a ich producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie mające zagwarantować Zamawiającemu, że dostarczone materiały równoważne nie spowodują utraty przez Zamawiającego posiadanych uprawnień gwarancyjnych. Ponadto Wykonawcy oferujący produkty równoważne są zobowiązani złożyć wykaz asortymentowy wymieniony w załączniku Nr 1.1. do oferty. Opis przedmiotu równoważnego powinien potwierdzać że materiały, których parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe (np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność, wydajność i jakość wydruku itp.) są nie gorsze od materiałów wskazanych przez Zamawiającego z zachowaniem pozostałych wymogów SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być umieszczony w oryginalnych opakowaniach z etykietami, posiadać znak firmowy (logo) producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. 2. - część II - CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 1) Bloczek samoprzylepny 38x51w kolorach pastelowych pakowany po 12 szt. w opakowaniu - 3 opakowania 2) Bloczek samoprzylepny 76x76 w kolorach pastelowych pakowany po 12 szt. w opakowaniu - 2 opakowania 3) Długopis z systemem przyciskowym z gumowym uchwytem w kolorze tuszu z przeźroczystą obudową i wymiennym wkładem o grub. końcówki 0,7 mm w kolorze niebieskim - 12 sztuk 4) Długopis żelowy, przeźroczysta obudowa, z wymiennym wkładem niebieskim- 6 sztuk 5) Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 pakowane po 100 arkuszy A4, w kolorze białym - 1 opakowanie 6) Klip do papieru 19 mm, w kolorze czarnym, pakowany po 12 szt. w opakowaniu . - 3 opakowania 7) Kostka biurowa, w kolorze pastelowym 8,5x8,5 mm . - 6 sztuk 8) Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min. 48 mic . - 2 opakowania 9) Papier kserograficzny A4 80g biały pakowany w ryzach po 500 ark - . - 15 ryz 10) Papier kserograficzny A4 80g kolor seledynowy pakowany w paczki po 500 ark - 1 opakowanie 11) Pinezki do tablicy korkowej, kolorowe pakowane po 40 sztuk w opakowaniu . - 1 opakowanie 12) Segregator A4/75, w kolorze czerwonym z mechanizmem dźwigniowym - 10 sztuk 13) Skoroszyt plastikowy, różne kolory, wielooczkowy do zawieszania w segregatorze pakowany po 10 szt. - 5 opakowań 14) Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu . - 3 opakowania 15) Spinacze plikowe 50 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 3 opakowania 16) Szuflada na dokumenty na biurko o wym. - dymna - pozioma - - 3 sztuki 17) Tablica korkowa 100 x 80 - 1 sztuka 18) Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek - 2 sztuki 19) Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 x 50 kartek - 2 opakowania 20) Zakreślacze ze ściętą końcówką pakowane po 4 szt. - 1 opakowanie 21) Zszywki do zszywaczy 24/6 min. 40 kartek pakowane po 1000 szt - 3 opakowania 22) Kolorowe magnesy do tablic magnetycznych, średnica 28 mm, pakowane po 6 sztuk - 1 opakowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1582.73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wkłady barwiące

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Jerzy Rożen, ul. Kolejowa 19, 40-601 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1 228.23
  • Oferta z najniższą ceną: 1 228.23 oferta z najwyższą ceną: 1688,05
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Różny sprzęt i artykuły biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO OFFICE Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 354.50
  • Oferta z najniższą ceną: 354.50 oferta z najwyższą ceną: 536.23
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.