eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa bazy MZUK etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Gliwice: Budowa bazy MZUK etap II
Numer ogłoszenia: 89144 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34200 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bazy MZUK etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowę wiat magazynowych i placu manewrowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dla potrzeb bazy MZUK, na działce o nr ewid. 260, przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - etap IIa i IIb. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne, w tym: Etap IIa: 1. Budynek wielofunkcyjny - obiekt nr 1. 2. Wiata magazynowa na materiały ogrodnicze - obiekt nr 2. 3. Przyłącze cieplne do budynku wielofunkcyjnego. 4. Instalacje c.o. i wentylacja w budynku wielofunkcyjnym. 5. Instalacje elektryczne i odgromowe w budynku wielofunkcyjnym i w wiacie magazynowej. 6. Instalacje elektryczne zewnętrzne - oświetlenie, sterowanie szlabanu i system dozoru telewizyjnego. 7. Myjnia najazdowa - obiekt nr 6. 8. Myjnia najazdowa - instalacja technologiczna. 9. Makroniwelacja terenu. 10. Place manewrowe, drogi i opaski chodnikowe. 11. Ogrodzenie terenu. 12. Sieci wodno kanalizacyjne zewnętrzne i zbiornik retencyjny. Etap IIb: 1. Wiata garażowa samochodów dużych - obiekt nr 3. 2. Wiata garażowa samochodów średnich - obiekt nr 4. 3. Myjnia płytowa. 4. Podłączenie rur spustowych z dachów wiat garażowych. 5. Instalacje elektryczne zewnętrzne - oświetlenie. 6. Wiaty garażowe - instalacje elektryczne wewnętrzne. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: a) roboty pomiarowe, b) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, c) makroniwelację terenu, d) roboty ziemne, e) roboty zbrojarskie, f) roboty betonowe, g) izolacje przeciwwodne, przeciwwilgociowe i izolacje termiczne, h) roboty montażowe, i) zabezpieczenie antykorozyjne, j) roboty murowe, k) przyłącze cieplne, l) sieci kanalizacyjne, m) zasilanie elektryczne, n) korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, o) warstwy odsączające i podsypkowe, p) podbudowy z kruszyw, q) krawężniki i obrzeża chodnikowe, r) nawierzchnie z kostki granitowej (z materiału Inwestora, odbiór kostki brukowej z PRUiM Gliwice, po stronie Wykonawcy) s) instalacje centralnego ogrzewania, t) wentylację pomieszczeń, u) instalacje elektryczne i słaboprądowe, v) roboty dekarsko blacharskie, w) posadzki, x) stolarkę okienną i drzwiową, y) tynki zewnętrzne i wewnętrzne, z) roboty malarskie. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1. Projekty wykonawcze. 2. Przedmiary robót. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t.j. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1) Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 2) Wykonawca po zakończeniu robot zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 3) Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: -operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, -certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, -protokoły z pomiarów i badań, -oświadczenie kierownika budowy, -dziennik budowy, -dokumentację powykonawczą, -instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 4. oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 5. udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Uwaga: Jeżeli w trakcie robót ziemnych Wykonawca natrafi na możliwe pozostałości z II wojny światowej, należy o tym fakcie natychmiast powiadomić Zamawiającego który podejmie we własnym zakresie odpowiednie kroki zgodnie z opracowaną na taki wypadek procedurą postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3280955.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD Sp. z o.o., ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3280955.84
  • Oferta z najniższą ceną: 3280955.84 oferta z najwyższą ceną: 3837334.26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.