eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa bazy MZUK etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Gliwice: Budowa bazy MZUK etap II
Numer ogłoszenia: 34200 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bazy MZUK etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne, w tym: Etap IIa: 1.Budynek wielofunkcyjny - obiekt nr 1. 2.Wiata magazynowa na materiały ogrodnicze - obiekt nr 2. 3.Przyłącze cieplne do budynku wielofunkcyjnego. 4.Instalacje c.o. i wentylacja w budynku wielofunkcyjnym. 5.Instalacje elektryczne i odgromowe w budynku wielofunkcyjnym i w wiacie magazynowej. 6.Instalacje elektryczne zewnętrzne - oświetlenie, sterowanie szlabanu i system dozoru telewizyjnego. 7.Myjnia najazdowa - obiekt nr 6. 8.Myjnia najazdowa - instalacja technologiczna. 9.Makroniwelacja terenu. 10.Place manewrowe, drogi i opaski chodnikowe. 11.Ogrodzenie terenu. 12.Sieci wodno kanalizacyjne zewnętrzne i zbiornik retencyjny. Etap IIb: 1.Wiata garażowa samochodów dużych - obiekt nr 3. 2.Wiata garażowa samochodów średnich - obiekt nr 4. 3.Myjnia płytowa. 4.Podłączenie rur spustowych z dachów wiat garażowych. 5.Instalacje elektryczne zewnętrzne - oświetlenie. 6.Wiaty garażowe - instalacje elektryczne wewnętrzne. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: a)roboty pomiarowe, b)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, c)makroniwelację terenu, d)roboty ziemne, e)roboty zbrojarskie, f)roboty betonowe, g)izolacje przeciwwodne, przeciwwilgociowe i izolacje termiczne, h)roboty montażowe, i)zabezpieczenie antykorozyjne, j)roboty murowe, k)przyłącze cieplne, l)sieci kanalizacyjne, m)zasilanie elektryczne, n)korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, o)warstwy odsączające i podsypkowe, p)podbudowy z kruszyw, q)krawężniki i obrzeża chodnikowe, r)nawierzchnie z kostki granitowej (z materiału Inwestora, odbiór kostki brukowej z PRUiM Gliwice, po stronie Wykonawcy) s)instalacje centralnego ogrzewania, t)wentylację pomieszczeń, u)instalacje elektryczne i słaboprądowe, v)roboty dekarsko blacharskie, w)posadzki, x)stolarkę okienną i drzwiową, y)tynki zewnętrzne i wewnętrzne, z)roboty malarskie. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1.Projekty wykonawcze. 2.Przedmiary robót. 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t.j. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1)Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 2)Wykonawca po zakończeniu robot zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 3)Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: -operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, -certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, -protokoły z pomiarów i badań, -oświadczenie kierownika budowy, -dziennik budowy, -dokumentację powykonawczą, -instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1.stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2.oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3.bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 4.oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 5.udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Uwaga: Jeżeli w trakcie robót ziemnych Wykonawca natrafi na możliwe pozostałości z II wojny światowej, należy o tym fakcie natychmiast powiadomić Zamawiającego który podejmie we własnym zakresie odpowiednie kroki zgodnie z opracowaną na taki wypadek procedurą postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali minimum 3 roboty budowlane w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł. każda, -o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: A. Personel kierowniczy: 1.kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2.kierownik robót elektrycznych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3.kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4.kierownik robót drogowych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, B. personel wykonawczy: - min. 20 osób. -w przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, -w przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,- zł, 2)opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a)ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b)z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, g)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2)dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Gliwicach, ul.Strzelców Bytomskich 25c, w Dziale Planowania i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Gliwicach, ul.Strzelców Bytomskich 25c, w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.