Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Lubochnia: Roboty związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2008r. Lokalizacja: ulice powiatowe
Numer ogłoszenia: 8922 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2008r. Lokalizacja: ulice powiatowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac związanych z utrzymaniem zieleni i czystości w ciągach dróg powiatowych: 1. Utrzymanie stałe czystości terenów zielonych 2. Utrzymanie czystości 1 raz w tygodniu 3. Wywóz śmieci z koszy parkowych 4. Jesienne grabienie liści 5. Konserwacja ławek 6. Przycinanie żywopłotów 7. Przycinanie odrostów drzew 8. Oczyszczenie obrzeży trawnikowych 9. Ścinanie drzew 10. Pielęgnacja drzew 11. Koszenie trawników
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Oferent musi udokumentować uprawnienia właściwe do wykonywania prac związanych z pielęgnacją drzew, oraz zaświadczenie od konserwatora zabytków o kwalifikacjach do prowadzenia prac pielęgnacyjnych na drzewach) 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Oferent musi udokumentować, że posiada odpowiedni potencjał sprzętowy: - podnośnik samochodowy - 1 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. - samochód samowyładowczy - 1 szt. - wykaszarka do traw i samosiewów - 2 szt. - zamiatarka samojezdna -1 szt. - pilarka spalinowa do drzew - 2 szt. -Oferent musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanych w okresie ubiegłych dwóch lat. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi (ważne na dzień upływu terminu składania ofert) - oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne, lub o rozłożeniu zaległych składek w terminach uzgodnionych przez ZUS (ważne na dzień upływu terminu składania ofert) - wykaz sprzętu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania, - dane o doświadczeniu oferenta w zakresie realizacji zamówień będących przedmiotem przetargu na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty -wypełniony formularz kosztorysu ofertowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg ...
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia, pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LUBOCHNIA
- Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz
- Budowa placu zabaw w miejscowości Jakubów w ramach projektu "Radość zabawy w przyjaźni z naturą"
więcej: przetargi LUBOCHNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regułach"
- Usługa pielęgnacji roślin
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego i oświatowego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 8 w Poznaniu.
- Przebudowa drogi gm. ul. Sienkiewicza na odc. od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego w Piasecznie w ramach zadania: ul. Sienkiewicza na odc. od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego w Piasecznie.
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Obwodu Drogowego w Wieliczkach
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.