eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryjaDostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi w 2010 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-03-29

Z³otoryja: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi w 2010 roku
Numer og³oszenia: 89464 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 50274 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Z³otoryi, Pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi w 2010 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów wymienionych w dodatku nr 5 niniejszej SIWZ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi w 2010 roku. Pod pojêciem fabrycznie nowe Zamawiaj±cy rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcze¶niej nie u¿ywanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta i dat± wa¿no¶ci (minimum 12 miesiêcy od dnia dostawy). 2. Ilekroæ w niniejszej tre¶ci SIWZ, w zakresie dotycz±cym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje siê, ¿e wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równowa¿ne. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie ofert na materia³y eksploatacyjne jako¶ciowo równowa¿ne, spe³niaj±ce równowa¿ne parametry. Równowa¿ny przedmiot zamówienia powinien byæ fabrycznie nowy i pe³nowarto¶ciowy, nieregenerowany, wyprodukowany wy³±cznie ze 100% nowych komponentów, kompatybilny ze sprzêtem do którego zosta³ zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadaæ minimum 12-miesiêczny termin przydatno¶ci do u¿ycia. Równowa¿ny przedmiot zamówienia winien posiadaæ wydajno¶æ i jako¶æ porównywaln± do produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urz±dzenia. Zaoferowane materia³y eksploatacyjne nie mog± spowodowaæ utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzêtu oraz zwiêkszenia czêstotliwo¶ci us³ug serwisowych danego urz±dzenia. W przypadku oferowania równowa¿nego przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien do³±czyæ do oferty: a) deklaracjê zgodno¶ci producenta oferowanego równowa¿nego przedmiotu zamówienia z produktem oryginalnym ¶wiadcz±c±, ¿e oferowany równowa¿ny przedmiot zamówienia jest w pe³ni kompatybilny z oryginalnym wyrobem producenta urz±dzenia biurowego oraz spe³nia warunki równowa¿no¶ci technicznej, jako¶ciowej i eksploatacyjnej. W przypadku, gdy deklaracja sporz±dzona jest w jêzyku obcym, winna byæ przet³umaczona na jêzyk polski i po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê; b) o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e w przypadku uszkodzeñ lub awarii urz±dzenia biurowego Zamawiaj±cego na skutek u¿ywania oferowanego równowa¿nego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta, wykonawca pokryje koszty naprawy tego urz±dzenia, a w przypadku gdyby urz±dzenie biurowe by³o na gwarancji i nast±pi³aby utrata gwarancji na skutek uszkodzeñ lub awarii wynik³ych z u¿ywania oferowanego równowa¿nego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie siê na czas obowi±zywania utraconej gwarancji serwisowania urz±dzenia..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HiCopy Polska Sp. z o.o., ul. Lindego 7, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 98360,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 49397,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 49397,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 73943,95

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.