Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Wrocław: AM/AZ/PN-25/11 Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu BOX, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, opisanych w zał. 1 do Siwz, do Działu Transportu i Zaopatrzenia AM przy ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław
Numer ogłoszenia: 89467 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PN-25/11 Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu BOX, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, opisanych w zał. 1 do Siwz, do Działu Transportu i Zaopatrzenia AM przy ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych, będących wsadem do pojemników typu BOX, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, opisanych w zał. 1 do Siwz, do Działu Transportu i Zaopatrzenia AM przy ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław. Zamawiający wymaga by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty dopuszczajace do obrotu: znaki jakości, a jeżeli są wymagane również Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH. Zamawiający będzie składał jednostkowe zamówienia podpisane przez Kanclerza i Kwestora AM, zawierające rodzaj i ilość środków czystości, objętych zamówieniem. Wykonawca dostarczy artykuły do Działu Transportu i Zaopatrzenia przy ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w terminie podanym w ofercie, nie dluższym jednak niż 5 dni roboczych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z dostawą do miejsca użytkowania i 12 - miesięcznym okresem gwarancji. Podane w zał. nr 1 do Siwz ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jezeli będą tego wymagały konkretne okoliczności
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu AM/AZ/PN-25/ 11
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełniania warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - załącznik nr 2 do Siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełniania warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - załącznik nr 2 do Siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełniania warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - załącznik nr 2 do Siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełniania warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - załącznik nr 2 do Siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełniania warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (wzór - załącznik nr 2 do Siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
odpowiednie atesty dopuszczające artykuły do obrotu, znaki jakości, a jeżeli są wymagane - Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH, znaki CE lub deklaracja zgodności ze znakiem CE wystawione przez producenta - złożone kopie dokumentów na żądanie Zamawiającego (w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przed podpisaniem umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. b) ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. c) rodzaju oferowanych artykułów higienicznych: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli przed terminem dostawy zostanie wprowadzony na rynek nowy rodzaj artykułów higienicznych o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego z przyczyn ekonomicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2011 ogłoszenie postepowania nr PN-25/11
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2011 ogłoszenie postepowania nr PN-25/11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50- 368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego nr 5 ; pok. nr 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
- Wyznaczenie miejsc zastrzeżonych dla pojazdów osób z niepełnosprawnościami w wybranych lokalizacjach we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych i dozowników
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.