eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówPRZEBUDOWA ULICY WAWERSKIEJ NA ODCINKU OD UL. OGRODOWEJ DO UL. WERBENY W JÓZEFOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Józefów: PRZEBUDOWA ULICY WAWERSKIEJ NA ODCINKU OD UL. OGRODOWEJ DO UL. WERBENY W JÓZEFOWIE
Numer ogłoszenia: 89670 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY WAWERSKIEJ NA ODCINKU OD UL. OGRODOWEJ DO UL. WERBENY W JÓZEFOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Wawerskiej na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Werbeny w Józefowie wraz z budową fragmentów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przebudowy sieci energetycznej nN, oświetlenia i linii telekomunikacyjnej. Część 1 - Zadanie 1 Przebudowa ul. Wawerskiej od ul. Małej do ul. Werbeny oraz przebudowa skrzyżowania z ul. Graniczną na skrzyżowanie o ruchu okrężnym Część 2 - obejmuje: Zadanie 2 a Przebudowa ul. Wawerskiej od ul. Granicznej do ul. Ogrodowej Zadanie 2 b Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wawerskiej na odc. pos.24-pos.34 Zadanie 2 c Budowa sieci wodociągowej w ul. Wawerskiej na odc. pos.24-pos.34 Termin wykonania zamówienia do 30 września 2015r. z zastrzeżeniem, że część Zadania 1 tj. przebudowa skrzyżowania ul. Wawerskiej z ul. Graniczną na skrzyżowanie o ruchu okrężnym należy zakończyć nie później niż do dnia 31.08.2015 r.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień w przypadku potrzeby wykonania robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i zgodnych z jego przedmiotem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.13.00-8, 45.23.23.00-5, 45.11.12.00-0, 45.11.24.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 : 50 000 zł (słownie złotych pięćdziesiąt tysięcy) Część 2 : 150 000 zł (słownie złotych sto pięćdziesiąt tysięcy) Wykonawcy składający ofertę na część 1 i 2 winni złożyć odrębne dokumenty wadialne dla każdej części. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W tytule przelewu lub dokumencie wadialnym należy wskazać, której części dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 i 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o kategorii ruchu KR3 lub wyższej o wartości robót w ramach jednej umowy minimum: 1 500 000,00 zł brutto dla części 1, 3 500 000,00 zł brutto dla części 2, co potwierdzi załączając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Część 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej i / lub kanalizacyjnej o wartości robót minimum 150 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, co potwierdzi załączając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Kierownik budowy winien posiadać wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg o wartości z nich nie niższej niż 1 000 000 dla części 1, 3 000 000 złotych, obejmujących (każda z robót) roboty związane z budową drogi o kategorii ruchu KR3 lub wyższej, chodnika/ścieżki pieszo-rowerowej, odwodnienia drogi b) Kierownik robót telekomunikacyjnych winien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. c) Kierownik robót elektrycznych winien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) Kierownik robót sanitarnych winien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował środkami na rachunku bankowym lub otwartą linią kredytową w wysokości co najmniej: dla Części 1- 750 000,00 zł, dla Części 2 -2 000 000,00 zł. Wykonawcy składający ofertę na obie części zamówienia winni wykazać łączne spełnienie powyższego warunku tj. dysponowanie środkami finansowymi w wysokości co najmniej 2 750 000,00 złotych. b)Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: dla części 1 - 1 500 000,00 zł, dla części 2 - 6 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wyłącznie wskazania robót na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla Lidera konsorcjum. Dowód wniesienia wadium (zalecane)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3.Dopuszczalny zakres zmian umowy: 1)zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem zatwierdzenia stałej i czasowej organizacji ruchu lub w uzyskaniu innych zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna zwłoki nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 30 dni przed upływem terminu zakończenia robót. 2)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę - przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, 3)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające oraz czas niezbędny do wykonania tych robót. 4)zmiana terminu wykonania umowy w przypadku potwierdzonej przez Zamawiającego konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów , termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do ustalenia zakresu i wartości robót zamiennych oraz wykonanie przez wykonawcę czynności nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i zakup zamiennych materiałów, 5)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów, podstawą dokonania zmiany jest kosztorys zamienny sporządzony przez Wykonawcę, sprawdzony przez Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 6)zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania na terenie budowy. 7)zmiana wynagrodzenia w przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania części robót, 8)zmiana terminu wykonania robót , jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe, zgodne z technologią wykonanie robót; Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji przerwanie robót na czas trwania tych warunków; Wykonawca może przerwać roboty po wykonaniu czynności umożliwiających korzystania z drogi na czas przerwania prac (wykonanie podbudowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jozefow.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, -5-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Priorytet III (Regionalny system transportowy). Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa (drogi gminne).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Przebudowa ul. Wawerskiej od ul. Małej do ul. Werbeny oraz przebudowa skrzyżowania z ul. Graniczną na skrzyżowanie o ruchu okrężnym. Przebudowę skrzyżowania ul. Wawerskiej z ul. Graniczną na skrzyżowanie o ruchu okrężnym należy zrealizować w okresie wakacyjnym tj. największe natężenie prac należy przewidzieć na okres lipiec-sierpień 2015, a całość głównych robót związanych ze zmianą organizacji ruchu (objazdy) do dnia 31.08.2015r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na odcinku od ulicy Werbeny do Granicznej zaprojektowana droga ma klasę ulicy L (lokalną) o prędkości projektowej 30 km/h. Zaprojektowano tam jezdnię dla kategorii ruchu KR2 o podstawowej szerokości 6,0 m, z chodnikiem z kostki betonowej szarej niefazowanej o szerokości 2,0 m po zachodniej stronie ulicy oraz z ciągiem pieszo-rowerowym z asfaltobetonu lub asfaltu twardolanego o szerokości od 2,5 do 3,9 m. po wschodniej stronie ulicy. Ponadto na odcinku od ulicy Armii Krajowej do Granicznej zaprojektowano zatoki do parkowania prostopadłego i równoległego. W ramach inwestycji wykonanej w 2010r. zrealizowany został odcinek od ul. Granicznej do Małej. Skrzyżowanie ulic Granicznej i Wawerskiej rozwiązano w postaci czteroramiennego małego ronda o średnicy zewnętrznej 30 m, z jezdnią dla kategorii ruchu KR3 o szerokości 5 m, pierścieniem przejezdnym szerokości 2,5 m i wyspą środkową średnicy 15 m. Wierzch gruntowej wyspy środkowej będzie wzniesiony i obsadzony zimotrwałymi krzewami iglastymi. Wloty na rondo są oddzielone od wylotów wysepkami, przez które przeprowadzono przejścia dla pieszych oraz przejazdy dla rowerów w ciągu ścieżek rowerowych. Wloty na rondo mają od 3,5 do 3,75 m szerokości, a wyloty od 4,0 do 4,25 m szerokości, zależnie od ramienia. Chodniki oraz ciągi pieszo-rowerowe tworzą pierścień wokół ronda. W ramach Zadania 1 należy wykonać przebudowę oświetlenia w rejonie skrzyżowania Wawerska - Graniczna, wybudować oświetlenie ronda (podłączenie do istniejącej linii oświetleniowej zlokalizowanej po zachodniej stronie drogi) oraz sieci telekomunikacyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.23.00-5, 45.11.12.00-0, 45.11.24.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarnacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obejmuje: Zadanie 2 a Przebudowa ul. Wawerskiej od ul. Granicznej do ul. Ogrodowej Zadanie 2 b Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wawerskiej na odc. pos.24-pos.34 Zadanie 2 c Budowa sieci wodociągowej w ul. Wawerskiej na odc. pos.24-pos.34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na odcinku ulicy Wawerskiej, od ulicy Granicznej do Ogrodowej przyjęto klasę Z (zbiorczą) o prędkości projektowej 40 km/h. Zaprojektowano tam jezdnię asfaltową dla kategorii ruchu KR3 o podstawowej szerokości 7,0 m. Po jej zachodniej stronie między ulicami Graniczną i Kopernika odcinkami umiejscowiono chodnik z kostki betonowej szarej niefazowanej o szerokości 2,0 m, zaś po wschodniej stronie ulicy na całej długości umieszczono ciąg pieszo-rowerowy z asfaltobetonu lub asfaltu twardolanego o szerokości od 3,0 do 4,0 m. Pomiędzy ulicami Kopernika i Ogrodową usytuowanie chodnika i ciągu pieszo-rowerowego jest odwrotne, co wynika z ilości miejsca do dyspozycji. Na odcinku między ulicami Graniczną i Ogrodową zaprojektowano elementy uspokojenia ruchu (aby skłonić kierowców do redukcji prędkości) w postaci: (esowania) trasy ulicy w planie, zwężenia przekroju jezdni do 6,0 m w rejonie niektórych, mniej korzystnie położonych przejść dla pieszych oraz wyniesionego skrzyżowania z ulicą Kopernika (przy cmentarzu), na którym należy spodziewać się dużego ruchu pieszego. Przewidziano zatoki do parkowania równoległego, ukośnego i prostopadłego. Przed wybudowaniem docelowej nawierzchni drogi należy uzupełnić uzbrojenie podziemne na odcinku pomiędzy posesjami 24 i 34. Uzupełnienia wymaga sieć wodociągowa oraz sieć kanalizacji sanitarnej, które są objęta niniejszym zamówieniem. Trasa kanalizacji sanitarnej przebiega pod jezdnią ze spadkami w kierunku działki nr ew. 79 obr. 63, poprzez którą łączy się z istniejącą kanalizacja w ul. Samorządowej. Działka nr ew. 79 obr. 63 stanowi własność Miasta Józefów, ale została wynajęta właścicielowi działki sąsiedniej. Od Wykonawcy robót oczekuje się współpracy przy realizacji odcinka kanalizacji przebiegającego po działkach 79 i 81 obr. 63 z dzierżawca terenu. Zaleca się wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej przebiegającego w działce 79 obr. 63 metoda bezwykopową: od włączenia w ul. Wawerskiej w studnię S3 do S2 odcinek o dł. ok.30m należy wykonać przeciskiem w rurze ochronnej średnicy 400mm. Zaleca się wykonanie sieci wodociągowej metodą bezwykopową. W tym przypadku należy zastosować materiały (rury) przystosowane do wybranej metody wykonania sieci. Pełny zakres i opis sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Wawerskiej, zawiera dokumentacja projektowa. W ramach zadania 2 Wykonawca będzie zobowiązany do przebudowy następujących sieci: linii nN-0,4 kV oraz oświetlenia na odcinku Graniczna-Ogrodowa; linii telekomunikacyjnej (zakres wg rysunku 2 ark. od 1 do 9).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.13.00-8, 45.23.23.00-5, 45.11.12.00-0, 45.11.24.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.