Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-17
Zielona Góra: Usługi dostępu do sieci Internet dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 89698 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dostępu do sieci Internet dla Urzędu Gminy Zielona Góra w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zestawienie, uruchomienie i obsługa stałego, symetrycznego łącza dostępowego do sieci Internet 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu 24/7 przez węzeł Wykonawcy na potrzeby Urzędu Gminy Zielona Góra od dnia 1 kwietnia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 roku o następujących parametrach i w następujących lokalizacjach: Lokalizacje, do których należy doprowadzić sygnał sieci Internet: 1) Urząd Gminy Zielona Góra ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 (I piętro) - gwarantowana przepływność minimum 20 Mbps łącze symetryczne. Przepustowość liczona będzie pomiędzy węzłem brzegowym Zamawiającego a węzłem wskazanym przez Wykonawcę. Sygnał należy doprowadzić do urządzenia brzegowego Urzędu Gminy Zielona Góra zakończonego złączem typu RJ-45. Dostarczenie dodatkowych 16 publicznych adresów IP v4 dla podsieci DMZ. Maksymalny dopuszczalny poziom utraty pakietów danych - 0,5%. Dopuszczalna wartość opóźnienia pakietów IP v.4 wysyłanych do sieci polskich i zagranicznych dla następujących tras wynosi: pomiędzy węzłami sieci Wykonawcy - opóźnienie < 10ms, pomiędzy węzłem sieci Wykonawcy, a najbliższym bezpośrednim stykiem z sieciami zewnętrznymi - opóźnienie < 30ms, pomiędzy węzłem sieci Wykonawcy oraz węzłem sieci szkieletu krajowego - opóźnienie < 40ms, pomiędzy węzłem sieci Wykonawcy, a węzłem szkieletu europejskiego - opóźnienie < 70ms. 2) Zielona Góra, ul. Osiedlowa 28 dostęp do sieci Internet minimum 1 Mbps /256 kbps ze stałym IP. Dopuszcza się rozwiązanie polegające na zestawieniu łącza transmisji danych pomiędzy węzłem przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze i węzłem przy ul. Osiedlowej 28 w Zielonej Górze z zachowaniem minimalnych parametrów określonych dla tej lokalizacji. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: a) nielimitowana ilość przesyłanych danych, brak ograniczeń transferowych i zablokowanych portów na zestawionych łączach. Oferowane łącza muszą umożliwiać przenoszenie wszystkich protokołów bazujących na protokole IPv4, b) nieograniczony dostęp do wszystkich serwisów i usług internetowych, c) typ portu dostępowego: Ethernet (RJ45) jeżeli nie wskazano inaczej, d) obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz o planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia, e) dostępność łącza: 99,5% czasu w skali okresu realizacji umowy, f) maksymalny czas usunięcia awarii 4 godziny w przypadku awarii w godzinach pracy Urzędu Gminy i 8 godzin poza godzinami pracy w dni powszednie oraz 24 godziny w dni wolne od pracy, g) usługi będą świadczone w oparciu o istniejące urządzenia i infrastrukturę. Zamawiający nie będzie musiał dokonywać zakupu żadnych dodatkowych urządzeń. Jeżeli uruchomienie usług wymaga zakupu dodatkowych urządzeń jest to obowiązkiem Wykonawcy. Urządzenia zakupione przez Wykonawcę pozostają jego własnością, h) koszt instalacji oraz serwisu i konserwacji urządzeń przesyłowych muszą być wliczone w miesięczne wynagrodzenie za realizowaną usługę, i) świadczone usługi serwisowe bezpłatnie w okresie trwania umowy, usuwanie usterek ma być prowadzone w miejscu instalacji, j) rękojmia na zasadach i warunkach określonych przepisami Ustawy Kodeks cywilny. Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu miejsce instalacji - po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie, k) w okresie trwania umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia urządzeń wynikłe z nie spełnienia przez materiał wymagań jakościowych. Podstawą jest wówczas pisemna ekspertyza serwisu autoryzowanego wykonana przez producenta danego urządzenia. W razie stwierdzenia uszkodzenia urządzenia z winy materiału, Wykonawca ponosi koszty sporządzenia ekspertyzy oraz naprawy urządzenia przez autoryzowany serwis lub wymiany urządzeń, l) wykonawca powinien umożliwić bieżące monitorowanie jakości otrzymywanej usługi (w tym statystyki wykorzystania łącza, jakości pasma), ł) w przypadku, gdy Wykonawca świadczy usługi dostawy internetu drogą radiową, Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była w licencjonowanym paśmie radiowym, co Wykonawca potwierdzi decyzją w sprawie rezerwacji częstotliwości wydaną zgodnie z art. 114 ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz pozwoleniem radiowym wydanym w oparciu o rezerwację częstotliwości, o którym mowa w art. 143 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy ubiegający się o Zamówienie wykażą, że posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm. w zw. przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 2. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia następującej sytuacji: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożnością świadczenia usługi. W tym przypadku termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany cen brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 405.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 207 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 2 w Zielonej Górze.
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dostępu Internetu / teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej w latach 2025-2027 dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
- Dostęp do Internetu
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Usługa zwiększenia transmisji danych pomiędzy polskimi stacjami LOFAR a europejską siecią LOFAR ERIC w technologii 100 Gbit/s.
- Usługi transmisji danych (łącza światłowodowe), dzierżawy włókien światłowodowych i dostępu do Internetu dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
więcej: Usługi przesyłu danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.