Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Bytom: Prowadzenie zajęć dla uczniów w ramach projektu Kapitał w rozumie
Numer ogłoszenia: 89750 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 46 , ul. Prusa 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 389 47 73, faks 32 389 47 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp46.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dla uczniów w ramach projektu Kapitał w rozumie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas IV-V w dziewięciu szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Bytom w ramach projektu Kapitał w rozumie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Celem projektu jest poprawa kompetencji kluczowych niezbędnych do świadomego planowania drogi rozwoju zawodowego oraz eliminowanie barier rozwojowych uczniów w klasach IV-V szkół podstawowych: SP3, SP5, SP16, SP42, SP43, SP44, SP45, SP46, SP51 w Bytomiu. Zajęcia będą obejmować grupę uczniów klas czwartych i piątych od marca do grudnia 2013 r., Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Zamawiającego harmonogramu zajęć, który uwzględniać będzie plan zajęć lekcyjnych, zajęć pozaszkolnych, wycieczki i przerwy w zajęciach dydaktycznych z uwzględnieniem godzin pracy danej placówki. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z: 1)Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2010 r. nr 228 poz. 1487) 2)Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz dostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach ogólnodostępnych lub integracyjnych (Dz.U. z 2010 r. nr 228 poz. 1490) 2.Osoby prowadzące zajęcia winny posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe pozwalające na prowadzenie danego typu zajęć lub spełniać kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (z. U. z 2009 r. nr 50 poz. 400)3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na rodzaje zajęć:a) zajęcia z technik szybkiego uczenia się - O klasę lepiej - świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć w celu wzrostu umiejętności samodzielnego i efektywnego planowania procesu uczenia się oraz wyposażenia w techniki szybkiego uczenia się . Zajęcia będą prowadzone w oparciu o indywidualny program opracowany przez osobę prowadzącą, z uwzględnieniem kryterium rekrutacji uczniów. Program zajęć powinien uwzględniać specyficzne potrzeby edukacyjne uczniów oraz powinien być dostosowany do ich indywidualnych możliwości. Ponadto program musi być zgodny z materiałami edukacyjnymi dla uczniów. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pomoce dydaktyczne do realizacji przedmiotu zamówienia dla uczestników zajęć, tj. podręczniki, ćwiczenia i inne materiały dydaktyczne zgodne z zaproponowanym programem zajęć. Zajęcia odbywać się będą w grupach liczących około 10 osób w wymiarze 60 godzin po 45 minut dla każdej grupy, w miesiącach marzec- grudzień 2013r., wyłączeniem lipiec-sierpień 2013r.b) zajęcia - Terapia Biofeedback - świadczenie usługi treningu Biofeedback polegającej na prowadzeniu zajęć w celu wyrównania deficytów rozwojowych uczniów. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o indywidualny program opracowany przez osobę prowadzącą, z uwzględnieniem kryterium rekrutacji uczniów. Program zajęć powinien uwzględniać specyficzne potrzeby edukacyjne uczniów oraz powinien być dostosowany do ich indywidualnych możliwości. Zajęcia odbywać się będą dla 97 uczniów w wymiarze 10 godzin po 60 minut dla każdego ucznia, w miesiącach marzec - grudzień 2013r., wyłączeniem lipiec-sierpień 2013r.4.Szczegółowe warunki realizacji zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do siwz postanowienia umowne dotyczące powierzenia przetwarzania danych osobowych 5.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 16 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.:1)warunek dla części od 1 do 9 A)co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia (do prowadzenia zajęć - O klasę lepiej), która posiada:a)wykształcenie wyższe pedagogiczne,b)posiadać certyfikat do prowadzenia zajęć z efektywnej nauki,2)warunek dla części od 10 do 16,A)co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia (do prowadzenia zajęć - Terapia Biofeedback), która posiada:a)certyfikat I stopnia do prowadzenia terapii Biofeedback,b)kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach IV-V szkół podstawowych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),3)formularza oferty , 4)listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej; o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej oraz (jeżeli dotyczy)5) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, 6)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, 7)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2)zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3)zmiana części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu przedmiotu umowy, lub wprowadzenie nowego zakresu, 4)zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół podstawowych określonych w § 1, w przypadku reorganizacji szkół podstawowych lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w formie aneksu do umowy 2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3.Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp46.bytom.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B. Prusa 10 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B. Prusa 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kapitał w rozumie jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dla 2 grup w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 120 h Dostarczenie dla 20 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 2 grup w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 120 h Dostarczenie dla 20 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 2 grup w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 120 h Dostarczenie dla 20 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 60 h Dostarczenie dla 10 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 60 h Dostarczenie dla 10 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 2 grupy w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 120 h Dostarczenie dla 20 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 3 grup w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 180 h Dostarczenie dla 30 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 2 grup w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 120 h Dostarczenie dla 20 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: O klasę lepiej w Szkole Podstawowej nr 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć dla 4 grup w wymiarze 60 h dla grupy - łącznie 240 h Dostarczenie dla 40 uczniów kompletów pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 15 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 150 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 12 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 120 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 15 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 150 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 10 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 100 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 15 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 150 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 10 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 100 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Terapia Biofeedback w Szkole Podstawowej nr 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pn. Terapia Biofeedback dla 20 uczniów w wymiarze 10 h (60 minutowych) dla 1 ucznia - łącznie 200 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Dostawa fantomów
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.