eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiepielówZagospodarowanie i modernizacja centrum Wielgiego wraz z wykonaniem małej architektury krajobrazu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Ciepielów: Zagospodarowanie i modernizacja centrum Wielgiego wraz z wykonaniem małej architektury krajobrazu
Numer ogłoszenia: 8987 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciepielów , ul. Czachowskiego 1, 27-310 Ciepielów, woj. mazowieckie, tel. 048 37 88 080, faks 048 37 88 080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciepielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie i modernizacja centrum Wielgiego wraz z wykonaniem małej architektury krajobrazu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.Budowa chodników: W ramach projektu zaplanowano budowę chodników przy drodze powiatowej pełniących rolę bezpiecznej i sprawnej komunikacji pieszej oraz chodników przy projektowanej ekspozycji dzieł i pomniku Jacka Malczewskiego w ramach rewitalizacji i przywrócenia historycznego charakteru miejscowości. Chodniki przy jezdni oddzielone będą krawężnikiem drogowym o wym. 15x30x100 cm - teren wzdłuż zabudowy. Natomiast chodnik w kierunku cmentarza planuje się wykonać poza rowem przydrożnym formując wcześniej jego skarpy, dno oraz budując zjazdy gospodarcze z przepustami z rur PEHD. 1.2. Budowa zjazdów gospodarczych: Zaprojektowano się wykonanie zjazdów gospodarczych w technologii kostki brukowej. Zjazdy zlokalizowane będą w chodniku szerokości 4,5 i 6,0 m wyokrąglone skosami l :1 i ograniczone obrzeżami betonowymi i krawężnikami. 1.3. Odwodnienie: Odwodnienie chodników i wjazdów gospodarczych na posesje odbywać się będzie powierzchniowo poprzez projektowe spadki podłużne i poprzeczne. Elementem dodatkowym jest wykonanie kanału krytego - części przelotowej przepustu z rur PEHD SN 8 O 400 mm. Biorąc pod uwagę budowę rowu krytego zaprojektowano wykonanie kompletnej studzienki rewizyjnej z rur PEHD O 1000 mm gł. 150 cm z prefabrykowaną płytą górną i włazem. Na tym samym odcinku należy również oczyścić rowy z namułu i wyprofilować dno i skarpy do pochylenia l: l (zamulenie do 80%). 1.4. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego: W projekcie powołano się na rozwiązanie dotyczące zatok autobusowych przedstawione w opracowaniu przebudowy- modernizacji odcinka drogi powiatowej wykonanym dla Powiatowego Zarządu Dróg Powiatowych w Lipsku. Elementem dodatkowy - uzupełniającym ponoszącym standardy bezpieczeństwa ruchu drogowego jest wykonanie wygrodzeń stalowych segmentowych U12 a na łuku skrzyżowania dróg powiatowych relacji Bąkowa - Kazanów - Ciepielów strona lewa. Ponadto projekt zakłada wykonanie oznakowania poziomego jezdni poprzez malowanie jezdni farbą chlorokauczukową - przejścia dla pieszych oraz oznakowanie ich znakami pionowymi (D-6). Przy zatoce autobusowej zaplanowano także ustawienie nowej wiaty przystankowej 1.5. Wykonanie małej architektury krajobrazu: W ramach projektu planuje się wybudowanie w centrum miejscowości pomnika Jacka Malczewskiego wraz z wykonaniem ekspozycji na skwerze zaaranżowanym pod zagospodarowanie i urządzenie miejsca do organizacji plenerów malarskich i wystawy reprodukcji prac artysty. W tym celu planuje się ustawienie tablic informacyjno - turystycznych wzdłuż alejek spacerowych. Teren najbliższy przeznaczony pod ekspozycję reprodukcji dzieł artysty planuje się zagospodarować poprzez plantowanie i wyrównanie terenu z nawiezieniem czarnoziemu i obsianiem trawą. Przy nowo wybudowanych chodnikach zaprojektowano ustawienie gustownych ławek parkowych z przytwierdzeniem do podłoża na stałe, montaż koszy parkowych, nasadzenie krzewów i roślinności ozdobnej, wykonanie skalników z kamienia polnego i elementów gazobetonowych. Pomnik Jacka Malczewskiego sugeruje się wykonać z granitu. Ma się ona składać z dwóch podstawowych części cokołu o wysokości około 1.5 m oraz ustawionego na nim popiersia Jacka Malczewskiego o wysokości 50-70 cm (wzór popiersia ustali zamawiający). W centralnej części cokołu ma widnieć napis (treść napisu ustali zamawiający). Szczegółowy zakres wszystkich robót zawiera Projekt techniczny (zał. nr 11 do SIWZ), przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) oraz Informacja dot. BiOZ (zał. nr 10 do SIWZ) załączone do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy Iłża F Ciepielów 39 91290001 0039 0331 2695 0003 b) poręczenie lub gwarancja bankowa, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ze zm.) Brak wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) 2. Złożą wszystkie dokumenty określone w niniejszej specyfikacji w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1., według pkt VIII. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowodują wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. 3. Złożą wadium w wysokości 10 000 zł w terminie i miejscu wskazanym w pkt IX - tym specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania po uwzględnieniu postępowania określonego w art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 2 do SIWZ), które należy załączyć do oferty trzeba załączyć dokumenty w podanej niżej kolejności: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla osób z technicznej kadry kierowniczej oprócz uprawnień i dokumentów stwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi (zał. nr 4) 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (zał. nr 5). Opis powinien wykazać możliwości wykonania robót przez Oferenta. Uczestnik przetargu musi wskazać czy ten sprzęt jest jego własnością czy jest wynajęty. 3. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (opinie , referencje wystawione przez Zamawiających) (zał. nr 6) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Opracowanie własne, które ma uwzględnić ewentualny zamiar wykonawcy powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż zawartą w ofercie, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciepielow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ciepielowie, ul. Czachowskiego 1, 27-310 Ciepielów, pok nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Ciepielowie, ul. Czachowskiego 1, 27-310 Ciepielów, pok nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.