eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Bielsko-Biała: Meble biurowe
Numer ogłoszenia: 89884 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów Małolitrażowych "BOSMAL" , ul. Sarni Stok 93, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8130540, faks 033 8125038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosmal.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Meble biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem, według zestawienia(zał nr 1). Meble muszą spełniać minimalne wymagania BHP oraz ergonomii, zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998, Dz. U. Nr 148 poz.973..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2700 PLN należy wnieść przed terminem składania ofert do dnia związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacaćna rachunek bankowy nr 32 1240 4142 1111 0000 4823 8630 w Banku Pekao S.A. O/ Bielsko Biała. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów opisanych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4. Wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 5 zamówień o analogicznym charakterze i wielkości. Oceny Spełniania warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając ich kompletność, spełniene warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełniasnia/niespełniania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być załączone: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie, że Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -oświadczenie, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów opisanych w art. 24 ust.1 ustawy; -wykaz wykonanych przez Oferenta w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, o analogicznym charakterze i wielkości z podaniem dat wykonania oraz odbiorców; -aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -zaświadczenia o niezaleganiu z podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego i opłatami składek na rzecz ZUS; -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-9 ustawy Pzp. Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz.U. nr 188 poz.1154 z dnia 16 października 2008r). Ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej, (za zgodność z oryginałem) datowanym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta. Oferenci zagraniczni składają odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę. Do oferty ponadto należy dołączyć: -próbkę płyty wiórowej (mebli biurowych [blat], o wymiarach 10cmx10cm oklejone doklejka PCV); -próbki tapicerki na wszystkie rodzaje krzeseł i foteli; -jednoznaczna charakterystyka zaoferowanych mebli poprzez krótki opis dostarczonych mebli np.: wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech (płyta .akcesoria itp.); -rysunki ,zdjęcia przykładowych mebli ,krzeseł, foteli; -atest higieniczny na zastosowane materiały i farby -dla foteli obrotowych: *protokół oceny ergonomicznej; *atest odporności na zapalenie tkaniny; *atest badań wytrzymałościowych; *oświadczenie producenta o spełnieniu wymogów zawartych w Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 roku; -dla krzeseł : *atest badań wytrzymałościowych; *atest odporności na zapalenie tkaniny;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Subiektywna ocena estetyki - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bosmal.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego lub zakupy@bosmal.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Dziale Zakupów i Magazynów OBR SM BOSMAL ul. Sarni Stok 93, pokój 328 lub 361, 43-300 Bielsko - Biała..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.