Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Rybnik: Dostawa kruszyw
Numer ogłoszenia: 89909 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne , ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4329540, faks 32 4329550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rsk.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw wraz z transportem do Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa piasku płukanego w ilości 1 000 ton, frakcja 0-2 mm. Zadanie nr 2 - Dostawa kruszywa żużlowego (piasku żużlowego), przeznaczonego m.in. do wykonania podsypki dróg z elementów betonowych (betonity, kształtka, trylinka), w ilości 2 000 ton. Zadanie nr 3 - Dostawa kruszywa dolomitowego (klińca łamanego) frakcji mieszczącej się pomiędzy 11 - 31,5 mm w ilości 500 ton. Zadanie nr 4 - Dostawa łupka przepalonego o frakcji 4- 16 mm, przeznaczonego do zastosowania jako kruszywo budowlane (między innymi do wykonania utwardzenia terenu), w ilości 300 ton. Szczegóły dotyczące zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 14.63.00.00-6, 14.21.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rsk.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne; ul. Jankowicka 41B; 44-200 Rybnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne; ul. Jankowicka 41B; 44-200 Rybnik, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa piasku płukanego o frakcji 0-2 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem do Zamawiającego piasku płukanego, frakcja 0-2 mm w ilości 1 000 ton. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa żużlowego (piasku żużlowego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem do Zamawiającego kruszywa żużlowego (piasku żużlowego), przeznaczonego m.in. do wykonania podsypki dróg z elementów betonowych (betonity, kształtka, trylinka), w ilości 2 000 ton. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kruszywa dolomitowego (klińca łamanego) o frakcji mieszczącej się pomiędzy 11 - 31,5 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostwa wraz z transportem do Zamawiającego kruszywa dolomitowego (klińca łamanego) o frakcji mieszczącej się pomiędzy 11 - 31,5 mm, w ilości 500 ton. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa łupka przepalonego o frakcji 4- 16 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem do Zamawiającego łupka przepalonego o frakcji 4- 16 mm, przeznaczonego do zastosowania jako kruszywo budowlane (między innymi do wykonania utwardzenia terenu), w ilości 300 ton. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa piasku.
- Dostawa kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pisz
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW W GMINIE MIASTA DĘBICA
- Dostawa kruszywa do konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk - część 1
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 2000 m3 przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Sokoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.