To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Katowice: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Muzeum Śląskiego, na wagonach tramwajowym należących do Tramwajów Śląskich S.A.
Numer ogłoszenia: 90045 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72277 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Muzeum Śląskiego, na wagonach tramwajowym należących do Tramwajów Śląskich S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej, polegającej na ekspozycji reklamy dot. otwarcia nowej siedziby Muzeum Śląskiego na zewnętrznych stronach 2 (dwóch) wagonów tramwajowych typu CITADIS, tj. dwóch odrębnych tramwajów, należących do firmy Tramwaje Śląskie S.A., kursujących po miastach aglomeracji śląskiej. Zamówienie obejmuje: 1. przygotowanie plików do druku na podstawie projektu graficznego przesłanego przez Zamawiającego, tzn. pocięcie projektu na bryty drukarskie oraz przesłanie ich do Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po przekazaniu przez Zamawiającego projektu graficznego; 2. przygotowanie pod umieszczenie reklamy 2 (dwóch) wagonów tramwajowych typu CITADIS, tj. dwóch odrębnych tramwajów, w tym minimum jednego z nich kursującego w obrębie miasta Katowice; 3. wyklejenie reklamy, polegające na oklejeniu całych wagonów, w terminie do 4 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po przekazaniu przez Zamawiającego wykonanych druków przeznaczonych do ekspozycji; 4. ekspozycja reklamy w terminie od 15 czerwca do 14 września 2015 roku; 5. dbanie o czystość, estetyczny wygląd reklamy; 6. naprawa uszkodzeń wskutek zdarzeń losowych. Druki niezbędne do uzupełnienia uszkodzonych fragmentów reklamy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego; 7. demontaż reklamy po zakończeniu ekspozycji; 8. przekazanie Zamawiającemu, na 3 dni robocze przed rozpoczęciem kampanii, informacji zawierającej numery linii tramwajowych na których kampania zostanie przeprowadzona; 9. bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych przerwach w ekspozycji reklamy tak z przyczyn zależnych jak i niezależnych od Wykonawcy; 10. przygotowanie raportu z realizacji przedmiotu umowy, zawierającego zdjęcia każdego z oklejonych przedmiotową reklamą wagonów, i przesłanie ich do Zamawiającego drogą mailową do 3 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia ekspozycji reklamy. Zdjęcia należy wykonać poprzez ujęcie kursujących tramwajów w przestrzeni miasta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49200,00
Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Firma Business Consulting Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem do zawierania umów dotyczących ekspozycji reklam na taborze należącym do Tramwajów Śląskich S.A. Oznacza to, iż posiada wyłączność na ekspozycję oraz wyklejenie reklam na wagonach tramwajowych kursujących w Katowicach. Wyłączność firmy Business Consulting Sp. z o.o., w ww. zakresie obowiązuje w terminie wykonania zadania będącego przedmiotem zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a. ustawy PZP
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.