Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Trzebnica: Aktywizacja grup marginalizowanych na rynku pracy, zwłaszcza osób w wieku 50+, osób pragnących godzić obowiązki rodzinne z zawodowymi, osób z małymi dziećmi, osób młodych rozpoczynających karierę zawodową oraz grupy NEET-nowe podejście do indywidualizacji usług.
Numer ogłoszenia: 90178 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy, ul. Kościuszki 10, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 312-11-54, 387-05-65, faks 71 312-11-54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja grup marginalizowanych na rynku pracy, zwłaszcza osób w wieku 50+, osób pragnących godzić obowiązki rodzinne z zawodowymi, osób z małymi dziećmi, osób młodych rozpoczynających karierę zawodową oraz grupy NEET-nowe podejście do indywidualizacji usług..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenie kadry urzędu-szkolenie dla 4 osób.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO KL, Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji osób bezrobotnych w regionie/PROFESJONALNA KADRA-II EDYCJA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA SZKOLEŃ I KOMPETENCJI
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA SZKOLEŃ I KOMPETENCJI
- Akademia Szkoleń i Kompetencji, ul. Szwedzka 12/3, 30-324 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6180,00
Oferta z najniższą ceną: 6180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6180,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowanie dla organizacji szkoleń w ramach projektu PROFESJONALNA KADRA-II EDYCJA trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje uzasadnienie, ponieważ 1. usługi edukacyjne i szkoleniowe, w tym usługi szkolenia personelu Numer CPV 80511000 9, znalazły się w Wykazie usług o charakterze niepriorytetowym, określonym w Załączniku 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym Dz. U. Nr 12, poz. 68 2. art. 5 ust. 1a Prawa zamówień publicznych, w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym, określone w powołanym Rozporządzeniu, dopuszcza zastosowanie zamówienia z wolnej ręki. Szkolenia w ramach projektu PROFESJONALNA KADRA-II EDYCJA organizowane są w formule szkoleń otwartych. Wybór konkretnego szkolenia wynika m.in. z dopasowania jego zakresu tematycznego do profilów szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach projektu, określonych na podstawie bieżącej analizy potrzeb szkoleniowych uczestników projektu. Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki daje możliwość doprecyzowania programu szkolenia tak, aby jego specyfika była jak najbardziej zbliżona do aktualnych potrzeb pracowników PUP uczestników projektu. Ponadto należy stwierdzić z dużą pewnością, iż żadna z firm nie jest zainteresowana udziałem w przetargu dla zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla 4 osób. Reasumując, koniecznością staje się zaproszenie do negocjacji takiego podmiotu, który daje gwarancję zachowania terminów i jakości zlecanych usług, jest łatwo dostępny, a jednocześnie posiada doświadczenie w realizowaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Ponadto należy wskazać, iż organizacja postępowań w innym trybie pociągałaby za sobą znacznie większy nakład pracy i kosztów niż przy zastosowaniu zamówienia z wolnej ręki. Ponieważ jednostkowy koszt szkolenia nie jest wysoki 1545,00 zł, realizacja zamówienia w trybie innym niż zamówienie z wolnej ręki, mogłaby spowodować koszty nieadekwatne do wartości samego szkolenia. W związku z tym naruszona mogłaby zostać zasada celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Działania w ramach projektu PROFESJONALNA KADRA-II EDYCJA realizowane są według ściśle określonego harmonogramu rzeczowo finansowego. Harmonogram ten konstruowany był przy założeniu, że szkolenia organizowane będą przy zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki. Zastosowanie innych, bardziej czasochłonnych trybów zamówienia, mogłoby oznaczać nie zrealizowanie w terminie harmonogramu wydatków projektu. Należy podkreślić, że od początku 2010 r. obowiązują nowe uregulowania prawne dotyczące realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wynikające z przepisów Ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm. W myśl tych przepisów nie realizowanie planowanych zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo finansowym, rodzi konsekwencję w postaci odsetek od nie rozliczonych w terminie kwot dotacji, naliczonych jak dla zaległości podatkowych. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg powiatowych na terenie poszczególnych gmin Powiatu Trzebnickiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Zadanie nr 2
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych wraz z konserwacją sprzętu i aparatury medycznej"
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.