Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Lublin: Rozbudowa skrzyżowania drogi woj. Nr 747 Iłża- Lipsko- Solec n/Wisłą- Opole Lubelskie- Bełżyce- Konopnica z drogą woj. Nr 824 Żyrzyn- Puławy- Ople Lubelskie- Józefów- Annopol w m. Opole Lubelskie
Numer ogłoszenia: 90310 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania drogi woj. Nr 747 Iłża- Lipsko- Solec n/Wisłą- Opole Lubelskie- Bełżyce- Konopnica z drogą woj. Nr 824 Żyrzyn- Puławy- Ople Lubelskie- Józefów- Annopol w m. Opole Lubelskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa drogi obejmuje następujące roboty: BRANŻA DROGOWA - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe o odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, o zdjęcie warstwy humusu, o frezowanie nawierzchni bitumicznej, o rozbiórka elementów dróg i ulic, o rozbiórka przepustu z rur betonowych - Roboty ziemne o wykonanie wykopów i nasypów, - Odwodnienie korpusu drogowego o wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami, - Podbudowy o koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, o czyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, o podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, o podbudowa z betonu cementowego, o podbudowa z betonu asfaltowego, - Nawierzchnia o nawierzchnia z betonu asfaltowego, o nawierzchnia z mieszanki grysowo- mastyksowej SMA, o nawierzchnia zatok autobusowych i pierścienia ronda z kostki brukowej betonowej, - Elementy ulic o ustawienie krawężników betonowych, o wykonanie chodników i nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej, o ustawienie obrzeży, o przełożenie istniejącej trylinki, - Wykonanie przepustu z rur żelbetowych - Roboty wykończeniowe o humusowanie i obsianie trawą skarp nasypów, - Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu o oznakowanie poziome, o oznakowanie pionowe, o słupki kilometrowe i hektometrowe, - Zieleń drogowa o mechaniczna wycinka drzew i karczowanie krzaków, o sadzenie i przesadzanie krzewów. BRANŻA SANITARNA - Kanalizacja deszczowa o wykonanie wykopów z pełnym umocnieniem ścian, o podłoża pod kanały, o rurociągi kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych, o studnie ściekowe betonowe, o studnie rewizyjne z rur z tworzyw sztucznych, o studnia chłonna z kręgów żelbetowych, o próba wodna szczelności kanałów, o zasypka wykopów, - Przebudowa sieci wodociągowej o wykonanie wykopów z pełnym umocnieniem ścian, o sieć wodociągowa z rur polietylenowych, o roboty przyłączeniowe sieci i przyłączy o zasypka wykopów. BRANŻA ENERGETYCZNA o ręczne kopanie rowów dla kabli, o układanie kabli w rowach kablowych, o montaż i stawianie słupów oświetleniowych, BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA o budowa studni kablowych prefabrykowanych, o budowa kanalizacji kablowej, o wciąganie kabla do kanalizacji kablowej, o zabezpieczenie sieci teletechnicznej za pomocą rur ochronnych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym poszczególnych branż, w przedmiarach robót poszczególnych branż oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektami wykonawczymi poszczególnych branż oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D - 03.02.01, D - 03.04.01, D - 01.03.05, D - 01.03.04, D-07.01.01, D-07.02.01, D-07.02.02, D-09.01.01, D-M-00.00.00, D-01.01.01, D-01.02.01, D-01.02.04 ,D-02.00.01, D-02.01.01, D-02.03.01, D-03.01.01, D-04.03.01, D-04.05.01, D-04.06.01, D-05.03.05, D-05.03.13, D-05.03.23a, D-06.01.01, D-06.02.01, D-08.01.01, D-08.03.01, D-09.01.01 , D-10.06.01, D-10.07.01. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie planu BIOZ zgodnie z Art.21a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, harmonogramu rzeczowo i finansowego robót oraz PZJ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Szacunkowa wartość zamówienia: 2.885.640,73 zł. netto..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi: a) uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, b) uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, c) uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami telekomunikacyjnymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. budowa, przebudowa lub remont drogi polegający na przywróceniu stanu drogi, a nie stanowiącej konserwacji( jak np. ścinanie poboczy, remonty cząstkowe), o zakresie nie mniejszym niż 1 km każda z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 lub więcej - min.2 szt., Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3 - min.1 szt., Równiarka o mocy 75 KM-min.1 szt., Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej-min.1 szt., Samochód samowyładowczy o ładowności min 10 t (z możliwością przykrycia brezentem)-min.3 szt., Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t -min.1 szt., Ubijaki mechaniczne lub małe walce wibracyjne -min.2 szt., Zagęszczarki mechaniczne-min.2 szt., Walec samojezdny ogumiony średni-min.1 szt., Walec samojezdny stalowy statyczny 10 t-min.1 szt., Walec samojezdny wibracyjny 10 t-min.1 szt., Skrapiarka do bitumu- min.1 szt., Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia, z możliwością ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo- kontrolne-min.1 szt., Frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym lub mechanicznym-min.1 szt. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/ h* -min.1szt. (*Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton.) 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji: kierownika budowy dla branży drogowej, kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót do kierowania robotami elektrycznymi, kierownika robót do kierowania robotami telekomunikacyjnymi wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznej i telekomunikacyjnej, kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej oraz życiorysami zawodowymi. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub .pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23/04/2009 o godz.08:30 w pok. 208..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1.W sprawach technicznych - Wydział Budowy, inż. Jan Bolibok, tel. (081) 749-53-25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr inż. Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert. Zamawiający określa następujące warunki uprawniające Zamawiającego do dokonania zmian w umowie polegających na zmianie terminu wykonania umowy, zmniejszeniu wynagrodzenia, wprowadzeniu nowych technologii lub zmian do projektu: a) gdy zaistnieją okoliczności wymienione w: warunku 2.5 Zmiany Szczególnych Warunków Umowy, warunku 2.6 Siła wyższa Szczególnych Warunków Umowy, warunku 4.11 Wykopaliska i odkrycia Szczególnych Warunków Umowy, warunku 9.1 Zmiany Szczególnych Warunków Umowy b) gdy zaistnieją okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. c) w przypadku gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,..
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materiału przeznaczonego do krycia dachów obiektów zabytkowych ekspozycji MWL
- RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym na potrzeby projektów realizowanych przez Biuro Rozwoju Turystyki
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- Przebudowa ul. Harfowej w Lędzinach
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.